Gå til innhold

Hva er greia med Analsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så digg for menn å ta en dame i analen? Er det kun fordi det er trangere ? Vet mange har en slags anal fetisj også men hvorfor? :o Jeg har ikke tenkt tanken på anal før nå i det siste. Kanskje vært fordi dama mi sier at hun elsker å bli fingret i rumpa når vi holder på. Og kanskje hun vil ha noe større enn en finger inn der:P Burde det prøves ut? Hun har alt gjort det en gang og hun sa det var jævla digg, så er vel strengt tatt jeg som er problemet. Jeg har sagt jeg aldri skal prøve det ut og hun sa "heh ikke jeg heller"før hun senere fortalte at hun har prøvd det ut så kanskje hun sa det for min skyld at hun ikke ville presse meg til noe jeg ikke "ville"? :)

Anonymous poster hash: 6c3e7...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke. Verken jeg eller typen liker det så holder oss unna. Bakteriefylt og jævlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

nei si det. er den nye fetishen til folk. bakterier bryr de seg ikke om, for ikke nok med at kuken skal dit, men tunga skal visst også mener dem

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Bakterier har vi vel overalt hvor vi går. Jeg vasker meg alltid grundig før noe skal skje der for begges del. Tror ikke det er grunnen til at de fleste unngår det, er vel heller at de synes det er ubehagelig/vondt og bruker det som en dekkhistorie. Merk: jeg mener ikke nødvendigvis de som allerede har kommentert her, men andre. venninner av meg har blandt annet innrømmet at det kun var en dekkhistorie :P men jeg synes det er deilig med analsex :)

Endret av alegria
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakterier har vi vel overalt hvor vi går. Jeg vasker meg alltid grundig før noe skal skje der for begges del. Tror ikke det er grunnen til at de fleste unngår det, er vel heller at de synes det er ubehagelig/vondt og bruker det som en dekkhistorie. Merk: jeg mener ikke nødvendigvis de som allerede har kommentert her, men flere. venninner av meg har blandt annet innrømmet at det kun var en dekkhistorie :P men jeg synes det er deilig med analsex :)

Bakterier er der uansett hvor mye du vasker deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Bakterier er der uansett hvor mye du vasker deg.

Og? Du har vel jævlig mye ekle bakterier på henda dine etter alt du har tatt i iløpet av en dag, hva med når du runker typen og han blir berørt av alle disse bakteriene. Det kan også være tarmbakterier på hendene dine selvom du ikke tar deg selv i rompa vettu. Poenget mitt er at bakterier er overalt uansett, og ja tarmbakterier også. Endret av alegria
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og? Du har vel jævlig mye ekle bakterier på henda dine etter alt du har tatt i iløpet av en dag, hva med når du runker typen og han blir berørt av alle disse bakteriene. Det kan også være tarmbakterier på hendene dine selvom du ikke tar deg selv i rompa vettu.

Jeg er klar over det. Voldsomt temperament på deg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

Jeg har aldri brydd meg om anal sex

ikke jeg heller.. synes sex i det andre 0 er dig, og det holder i massevis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Jeg er klar over det. Voldsomt temperament på deg.

Temperament fordi jeg forteller sannheten? Er blid jeg, forteller deg bare at det er teit å henge seg opp i sånt når det er bakterier overalt uansett. :)
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temperament fordi jeg forteller sannheten? Er blid jeg, forteller deg bare at det er teit å henge seg opp i sånt når det er bakterier overalt uansett. :)

Så du kan like godt smøre inn hendene dine med bæsj i steden for håndkrem? Det er jo bakterier i krukka med håndkrem også.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temperament fordi jeg forteller sannheten? Er blid jeg, forteller deg bare at det er teit å henge seg opp i sånt når det er bakterier overalt uansett. :)

Tarmbakterier og andre bakterier er to helt forskjellige ting.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg hadde aldri i verden gjort det uten kondom på. Det er som sagt anbefalt å bruke nettopp pga bakteriene der. Men om man bruker såpe / anal rens e.l grundig kunne jeg sikkert gjort det uten også. Men jeg vet ikke om jeg skal spørre kjæresten min om det, hun har så mye delte meninger om det. Og det har jeg også tydeligvis :P

Anonymous poster hash: 6c3e7...e8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bakterier har vi vel overalt hvor vi går. Jeg vasker meg alltid grundig før noe skal skje der for begges del. Tror ikke det er grunnen til at de fleste unngår det, er vel heller at de synes det er ubehagelig/vondt og bruker det som en dekkhistorie. Merk: jeg mener ikke nødvendigvis de som allerede har kommentert her, men andre. venninner av meg har blandt annet innrømmet at det kun var en dekkhistorie :P men jeg synes det er deilig med analsex :)

Har du analbleika brunøyet ditt så det ser mer innbydende ut?

Anonymous poster hash: 5f129...a9b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Er vel ingen som enda har dæva av å slikke noen i rompa eller å putte pikken sin inn der, pga bakterier? Så skjønner ikke hysteriet deres. Men for all del, dere gjør jo som dere vil - men ikke kom med tåpelige argumenter som det der...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Så du kan like godt smøre inn hendene dine med bæsj i steden for håndkrem? Det er jo bakterier i krukka med håndkrem også.

Det gir ingen mening? Å ha analsex vs vaginal sex og å bruke håndkrem vs. Smøre seg med avføring. Seriøst? Get real og kom med noe saklig. Det finnes grenser.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er vel ingen som enda har dæva av å slikke noen i rompa eller å putte pikken sin inn der, pga bakterier? Så skjønner ikke hysteriet deres. Men for all del, dere gjør jo som dere vil - men ikke kom med tåpelige argumenter som det der...

Folk blir syke av det, ja.....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Har du analbleika brunøyet ditt så det ser mer innbydende ut?

Anonymous poster hash: 5f129...a9b

Hvorfor skulle jeg bleket det? Tydeligvis er det innbydende likevel da, har du et problem med det?
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen som enda har dæva av å slikke noen i rompa eller å putte pikken sin inn der, pga bakterier? Så skjønner ikke hysteriet deres. Men for all del, dere gjør jo som dere vil - men ikke kom med tåpelige argumenter som det der...

Jeg regner med du ikke har noe imot å suge kukken etter den har vært inni rumpa di? Siden du mener bakteriene og dritten der ikke er så mye mer ille enn andre bakterier man kommer i kontakt med?

Anonymous poster hash: eb7e3...907

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Folk blir syke av det, ja.....

Det er ihvertfall svært få. Syk kan man forsåvidt også bli av alt mulig. At du ikke vil ha analsex bryr meg ikke, men å si du ikke har det pga bakterier syntes JEG var teit. Men ok, du har din mening jeg har min. Ferdig med saken.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...