AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #81 Skrevet 8. mai 2014 Jeg trur AB er enig at bakterier er sunt å bli utsatt for. Men jeg trenger litt mer innførelse i hvorfor et sterkt imunforsvar er usunt. Snakker man da om at imunforsvaret også fjerner de sunne bakteriene? Det er bare bra å bli eksponert for moderate mengder patogene bakterier. Når man snakker om et immunforsvar som reagerer for kraftig, handler det om at en del av de kjemiske prosessene i responsen ikke er selektive, og derved også skader friskt vev, slik at man paradoksalt nok blir mye sykere. Hos noen klarer ikke immunforsvaret (mer spesifikt MHC - major histocompatibility complex) å gjenkjenne overflatemarkører på kroppens egne celler, og går derved til angrep på sitt eget vev. Dette kalles autoimmune sykdommer, og kan være både medfødt og ervervet.Anonymous poster hash: d13e7...c94 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #82 Skrevet 8. mai 2014 Yay, analsex-tråder! De slutter liksom aldri å engasjere! Venter i spenning på prolaps-predinkantene "Nei, det har aldri skjedd noen uhell" Tror jeg ikke noe på! Alle vet jo at man får ufordøyde maiskorn og den slags på snoppen etter litt rumpesex. Ok, jeg tar den! Dere vet at dere kan få prolaps i endetarmen av analsex??? Da ødelegges lukkemuskelen og du kommer til å bæsje på deg for ever... Hilsen prolaps-predikanten :-)Anonymous poster hash: 8a19c...409
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #83 Skrevet 8. mai 2014 Ok, jeg tar den! Dere vet at dere kan få prolaps i endetarmen av analsex??? Da ødelegges lukkemuskelen og du kommer til å bæsje på deg for ever... Hilsen prolaps-predikanten :-)Anonymous poster hash: 8a19c...409 Du vet vel at det skal stor og langvarig mekanisk slitasje til for at det skal skje? Sjansene for dette ved sporadisk analsex er nesten ikke-eksisterende. Anonymous poster hash: d13e7...c94 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #85 Skrevet 8. mai 2014 jeg kunne tenkt meg å prøve det, men er redd for at jeg skal drite på meg, eller at han skal få avføring på kuken. Anonymous poster hash: d6b21...4bd 2
AnonymBruker 42 Skrevet 8. mai 2014 #86 Skrevet 8. mai 2014 Ok, jeg tar den! Dere vet at dere kan få prolaps i endetarmen av analsex??? Da ødelegges lukkemuskelen og du kommer til å bæsje på deg for ever... Hilsen prolaps-predikanten :-)Anonymous poster hash: 8a19c...409 Bra, det en viktig oppgave du haver og utfører, prolaps-predikanten :D jeg kunne tenkt meg å prøve det, men er redd for at jeg skal drite på meg, eller at han skal få avføring på kuken. Anonymous poster hash: d6b21...4bd Det må du "for guds skyld" ikke finne på å prøve ! Som nevnt tidligere kan du få rektalprolaps, og ikke minst, din partner kan få ufortærte matvarer på redskapen (spesielt utsatt om man spiser mais, selvfølgelig) Du må heller ikke glemme "the wrath of God"! Det ellevte bud (som gjerne er litt mindre kjent), lyder som så :Thau shalt not enjoy anal! . -Now the works of the flesh are evident: sexual immorality, impurity, sensuality, idolatry, sorcery, enmity, strife, jealousy, fits of anger, rivalries, dissensions, divisions, envy, drunkenness, orgies, anal, and things like these. I warn you, as I warned you before, that those who do such things will not inherit the kingdom of God. Det er med andre ord liten sjanse for at du kommer til himmelen om du skulle prøve 4
Niennas Skrevet 8. mai 2014 #87 Skrevet 8. mai 2014 Tråden er ryddet for avsporing, personangrep og svar på disse. Ønsker å minne dere på at man skal ta hensyn til at andre tenner på noe annet enn hva du tenner på. Niennas, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #88 Skrevet 8. mai 2014 Bakterier har vi vel overalt hvor vi går. Jeg vasker meg alltid grundig før noe skal skje der for begges del. Tror ikke det er grunnen til at de fleste unngår det, er vel heller at de synes det er ubehagelig/vondt og bruker det som en dekkhistorie. Merk: jeg mener ikke nødvendigvis de som allerede har kommentert her, men andre. venninner av meg har blandt annet innrømmet at det kun var en dekkhistorie men jeg synes det er deilig med analsex Det er bakterier i analen som kan gi infeksjon om de kommer feil sted (dvs munn, urinrør, øyne, sår osv). Ellers: analsex er ikke noe for meg. Vondt, skittent og avtennende.Anonymous poster hash: 9899f...901 3
Nanami Skrevet 8. mai 2014 #89 Skrevet 8. mai 2014 Det er bakterier i analen som kan gi infeksjon om de kommer feil sted (dvs munn, urinrør, øyne, sår osv). Ellers: analsex er ikke noe for meg. Vondt, skittent og avtennende.Anonymous poster hash: 9899f...901 Han pleier heldigvis sjelden å dytte penis inn i øyet mitt etter analsex altså. 3
Gjest alegria Skrevet 8. mai 2014 #90 Skrevet 8. mai 2014 Han pleier heldigvis sjelden å dytte penis inn i øyet mitt etter analsex altså.a Haha tenkte å skrive det samme. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #91 Skrevet 8. mai 2014 Analsex føles som å gå på toalettet og bæsje en veldig stor bæsj! Har sluttet helt med det. Fikk også hemmoroider fordi eksen hadde veldig tjukk penis og ville ha analsex flere ganger i uken. Heldigvis har ikke samboeren min nå spurt om analsex, og hvis han spør tenker jeg å si nei. Er ferdig med å bli nedverdiget! Anonymous poster hash: 72927...e9d 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #92 Skrevet 8. mai 2014 Bra, det en viktig oppgave du haver og utfører, prolaps-predikanten :D Det må du "for guds skyld" ikke finne på å prøve ! Som nevnt tidligere kan du få rektalprolaps, og ikke minst, din partner kan få ufortærte matvarer på redskapen (spesielt utsatt om man spiser mais, selvfølgelig) Du må heller ikke glemme "the wrath of God"! Det ellevte bud (som gjerne er litt mindre kjent), lyder som så :Thau shalt not enjoy anal! . -Now the works of the flesh are evident: sexual immorality, impurity, sensuality, idolatry, sorcery, enmity, strife, jealousy, fits of anger, rivalries, dissensions, divisions, envy, drunkenness, orgies, anal, and things like these. I warn you, as I warned you before, that those who do such things will not inherit the kingdom of God. Det er med andre ord liten sjanse for at du kommer til himmelen om du skulle prøve Den sjansen mistet jeg nok for lenge siden. "If a place like Heaven truly exists!" Så det er like greit jeg presser ikke dama mi noe til det, men det kan hende jeg tar det opp med henne engang og bare spør, om hun kunne tenke seg og prøve det ut en gang Jeg har aldri presset henne til noe som helst, og det kommer jeg aldri til å gjøre heller, så at jeg kommer til å mase om dette er utelukket. kan hende jeg tar det opp å spør en enkelt gang, men om hun ikke vil prøve det igjen så er det like greit det Er ikke som at jeg MÅ prøve, men om hun vil men er "redd" for å spørre siden jeg sa i starten av forholdet at jeg ALDRI kom til å ha analsex hverken på henne eller meg, så kan det satt en sperre for henne å spørre meg også Skal hvertfall som sagt bare spørre henne en gang, og la det være med det Hilsen TS. Takker også for alle svarene folkens Anonymous poster hash: 6c3e7...e8c 1
Nanami Skrevet 8. mai 2014 #93 Skrevet 8. mai 2014 Den sjansen mistet jeg nok for lenge siden. "If a place like Heaven truly exists!" Så det er like greit jeg presser ikke dama mi noe til det, men det kan hende jeg tar det opp med henne engang og bare spør, om hun kunne tenke seg og prøve det ut en gang Jeg har aldri presset henne til noe som helst, og det kommer jeg aldri til å gjøre heller, så at jeg kommer til å mase om dette er utelukket. kan hende jeg tar det opp å spør en enkelt gang, men om hun ikke vil prøve det igjen så er det like greit det Er ikke som at jeg MÅ prøve, men om hun vil men er "redd" for å spørre siden jeg sa i starten av forholdet at jeg ALDRI kom til å ha analsex hverken på henne eller meg, så kan det satt en sperre for henne å spørre meg også Skal hvertfall som sagt bare spørre henne en gang, og la det være med det Hilsen TS. Takker også for alle svarene folkens Anonymous poster hash: 6c3e7...e8c Hvis du har lyst å prøve men er redd fordi du har den "sperren" kan du jo hinte. Si typ: "siden sist vi snakket litt om analsex har jeg tenkt litt på det, og jeg har egentlig litt lyst til å prøve det en gang. Hva tenker du om det?" Da høres det ikke ut som masing, og så får du kanskje svar fra henne om hun vil eller ikke
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #94 Skrevet 9. mai 2014 Hvis du har lyst å prøve men er redd fordi du har den "sperren" kan du jo hinte. Si typ: "siden sist vi snakket litt om analsex har jeg tenkt litt på det, og jeg har egentlig litt lyst til å prøve det en gang. Hva tenker du om det?" Da høres det ikke ut som masing, og så får du kanskje svar fra henne om hun vil eller ikke Jepp blir noe i den duren ja Må egentlig ikke for min egen del, vil egentlig bare ha prøvd det ut for å se hvordan det er har ikke et must der jeg må ta dama i ræva liksom men om hun vil er jeg med jeg Anonymous poster hash: 6c3e7...e8c
Genesis Skrevet 9. mai 2014 #95 Skrevet 9. mai 2014 i alle år har man hørt at man kan få ditt og datt av å pule frem og tilbake i anal og vagina , nettopp pga farer for infeksjoner osv. dette kommer ifra leger ikke meg. at folk kan bruke kondom betyr ikke at det er mindre bakterier.. bakteriene kommer fortsatt UT av ræva selv om de lander på en kondom og ikke. prippent som en mente her. er snakk om hva som gir en turn on og ikke. at jeg f.eks ikke liker føtter og ikke vil ha fotsex, betyr ikke at jeg er prippen. det betyr at jeg ikke tenner på det . MINE argumenter for å ikke ha analsex er fordi jeg synes det er avtennende. jeg føler ikke for å suge kuken til typen etterpå, samme med om han skal rimme meg. da føler jeg ikke for å kysse han heller. jeg kan godt ha en butplug i rumpa, men nå suger jeg ikke på butplugger og jeg putter de heller ikke i vagina etterpå. Men bakterier i seg selv er at dårlig argument. Man har flere bakterier under neglene enn i rumpa. Bruker man kondom og kaster den etterpå er faren for helsemessige konsekvenser ubetydelig liten. Da er det vel ryddigere å bare si at man ikke er interessert, akkurat som du skisserer? Det må jo være helt greit!
Gjest alegria Skrevet 9. mai 2014 #96 Skrevet 9. mai 2014 Men bakterier i seg selv er at dårlig argument. Man har flere bakterier under neglene enn i rumpa. Bruker man kondom og kaster den etterpå er faren for helsemessige konsekvenser ubetydelig liten. Da er det vel ryddigere å bare si at man ikke er interessert, akkurat som du skisserer? Det må jo være helt greit! Enig. Kondomen bruker man jo mest sannsynlig kun under analsex og kaster rett etter, tviler på at noen bruker samme kondom til analsex og vaginalsex, da er jo nesten hele poenget med kondom borte egentlig.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #97 Skrevet 9. mai 2014 Antar det er greit og dumpe dama når henne ikke vil prøve analsex med deg hvis du aldri har prøvd før. Elsker du hun så forstår du at det ikke er behagelig og lar henne slippe selv om hun har gjort det masse før. Elsker du han så forstår du at dette kan være et ønske man har hatt i 5-10 år kanskje og lar han prøve dette 1 gang så han har fått prøvd han også. Jippi nå er hun ferdig med bad boys og trenger en snill familiefar til sine barn/ kanskje eksen ikke var like bra far så du får med ungen der også på kjøpet. Gled deg til misjonær framover for henne er ferdig med eksperimentering. Win win situasjon for deg som mann! Nei gutter stå på deres! At henne fucka det opp med eksen er ikke deres problem. Vil man så vil man og det er andre kvinner som oppfyller deres seksuelle ønsker! Anonymous poster hash: 5ccee...8eb 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #98 Skrevet 9. mai 2014 Har pult dama i rassen i alle år og aldri fått noen som helst form for infeksjon på kølla. At det er bakterier der er ikke synonymt det at det er farlig. Jeg ligger analt fordi det er så trangt, men også fordi damer som liker analt sende ut visse signaler: "Jeg er kåtere enn de fleste og tar den i alle hull". Damer som åpner toern er generelt mindre pripne en damer som kniper igjen skinkene. Anonymous poster hash: 6daa4...6ca 2
Jalp Skrevet 9. mai 2014 #99 Skrevet 9. mai 2014 Hva som er greia med analsex? Det er faktisk så enkelt at noen liker det veldig godt. Derfor har de analsex. Andre liker ikke analsex. Derfor har de ikke analsex. Vanskeligere er det ikke. Og det er ikke noe krangle om. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #100 Skrevet 9. mai 2014 Nei. si det. Samboeren maste om det for en stund tilbake- helt til jeg sa at det var greit. Da var han ikke lenger så interessert i det, har ikke nevnt det siden Anonymous poster hash: aeafe...502
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå