Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Funky Punk
Skrevet (endret)

1 time igjen :hoppe:

Endret av Funky Punk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 time igjen :hoppe:

Ferdig pynta :sexy: Ikke at jeg helt vet hvem jeg har pynta meg for... Meg selv og bikkja ? :vetikke:

Gjest Funky Punk
Skrevet (endret)

Ferdig pynta :sexy: Ikke at jeg helt vet hvem jeg har pynta meg for... Meg selv og bikkja ? :vetikke:

Who cares! Det er jo Eurovision :hoppe::fnise:

Endret av Funky Punk
Skrevet

Who cares! Det er jo Eurovision :hoppe::fnise:

Nettopp det jeg tenkte også! Så her er kjolen og finstasen på :danse:

Skrevet

Glitter og glam for bikkja :ler: Det tror jeg den setter pris på :)

Skrevet

Oo, denne tråden var fin oppladning til kvelden (bare 45 minutter igjen nå :hoppe:). Jeg er tydeligvis den eneste her som har en samboer som er like glad i MGP som meg? :fnise: Vi storkoser oss med å se gjennom gamle videoer fra de beste sangene, og høre gjennom årets finalister. SÅ GØY!

Litt synd at jeg er kjempegravid og ikke kan bli passelig MGP-brisen mens jeg ser på. Har vi skikkelig uflaks blir det fødsel midt i showet også, men det kommer ikke på tale, altså! :nei:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket land heier dere på?

Anonymous poster hash: 0b3f2...fe9

Skrevet

Oo, denne tråden var fin oppladning til kvelden (bare 45 minutter igjen nå :hoppe:). Jeg er tydeligvis den eneste her som har en samboer som er like glad i MGP som meg? :fnise: Vi storkoser oss med å se gjennom gamle videoer fra de beste sangene, og høre gjennom årets finalister. SÅ GØY!

Litt synd at jeg er kjempegravid og ikke kan bli passelig MGP-brisen mens jeg ser på. Har vi skikkelig uflaks blir det fødsel midt i showet også, men det kommer ikke på tale, altså! :nei:

:fnise: Du får knipe igjen og be babyen vente! Ellers så må du vel kalle ham/henne opp etter den artisten som synger når ungen melder sin ankomst, det kunne jo vært interessant!

Her er det kosedress som gjelder, men vin og to-retters middag skal det bli :danse:

Skrevet

Skal forresten se på Nrk3 som skal ha et alternativt lydspor. De begynner 20.55, så bare en halvtime igjen.

Skrevet

Skal forresten se på Nrk3 som skal ha et alternativt lydspor. De begynner 20.55, så bare en halvtime igjen.

Oh, takk for tips! Vurderte å se på svensk tv pga norske kommentatoren er så traust, men P3-morgen-gjengen må jo bare bli bra :laugh:

Skrevet

Glitter og glam for bikkja :ler: Det tror jeg den setter pris på :)

Hahah, får håpe det. Akkuratt nå ligger han i senga og furter.

Skrevet

Jeg forsøke se på Nrk3-sendingen i fjor men det ble liksom helt feil!

Skrevet

Åååh, så heldig. Nå er ikke min samboer hjemme i det hele tatt den helga her. Men i fjor måtte jeg tvinge han til å se halve showet før han dro på jobb. Nå har han riktignok ikke noe tradisjon på det her, så hvis han er hjemme neste år så skal jeg skjenke han så syntes han nok det er morro etterhvert :fnise:

Oh, støtter innlegget over meg om at hvis ungen blir født under en sang så skal du kalle babyen opp etter artisten. Kanskje det blir en liten Conchita? :fnise:

Skrevet

Vi skal også teste ut NRK3, håper de er litt frekkere. :fnise: Det var jo så gøy før Jostein Pedersen fikk sparken!

AnonymBruker
Skrevet

Hva er forskjellen på Nrk1 og nrk3? Er helt fersk Eurovision seer..

Anonymous poster hash: 63543...08c
Skrevet

Mens vi venter kan vi jo kose oss med dette:

Skrevet

Åååh, så heldig. Nå er ikke min samboer hjemme i det hele tatt den helga her. Men i fjor måtte jeg tvinge han til å se halve showet før han dro på jobb. Nå har han riktignok ikke noe tradisjon på det her, så hvis han er hjemme neste år så skal jeg skjenke han så syntes han nok det er morro etterhvert :fnise:

Oh, støtter innlegget over meg om at hvis ungen blir født under en sang så skal du kalle babyen opp etter artisten. Kanskje det blir en liten Conchita? :fnise:

Ja, er heldig med ham, altså! Skjønner ikke hvordan folk IKKE kan like Grand Prix jeg da.

:ler: Stakkars gutten som blir kalt opp etter dama med skjegg! Legger jo visse føringer for livet videre, mener jeg. Men kanskje det blir en Ovi eller Carl Espen :P

Hva er forskjellen på Nrk1 og nrk3? Er helt fersk Eurovision seer.. Anonymous poster hash: 63543...08c

Det er bare forskjellige kommentatorer, ellers samme showet. :)
Skrevet

Håper Conchita Wurst får masse masse masse poeng!!!

Skrevet

Ja, er heldig med ham, altså! Skjønner ikke hvordan folk IKKE kan like Grand Prix jeg da.

:ler: Stakkars gutten som blir kalt opp etter dama med skjegg! Legger jo visse føringer for livet videre, mener jeg. Men kanskje det blir en Ovi eller Carl Espen :P

Det er bare forskjellige kommentatorer, ellers samme showet. :)

Skjønner ikke det jeg heller :vetikke: Det er jo så GØY!

Hahah, jammen.. Det kan jo nesten brukes både som jente- og guttenavn da... :plystre:

Men Ovi og Carl Espen ække så ille!

Gjest Funky Punk
Skrevet

Da var pizzaen ferdig. Foreløpig står den i ovnen med varmen av. Kan jo ikke begynne på den för festen er igang.

Ååååå, som jeg gleder meg til introlåten. Da! blir det endelig fest! Bare 6 minutter igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...