Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gleder meg sånn til i morgen, men gruer meg litt også. Blir så trist når det er over og 1 år til neste gang

Jaa, samme her. MPG er alltid så show og moro! Gleder meg hvert år :laugh:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns fortsatt Frankrike har den kuleste sangen:

Kul sang ja! Men jeg tror kanskje den er litt for mye lettvekter (på en måte) til at den vinner.

Skrevet

Jeg blir ikke overrasket om Malta kommer høyt opp, det var faktisk en bra melodi.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Lurer på hvordan det går med vår egen Carl Espen jeg. Sangen er jo egentlig fin, veldig fin melodi, men litt kjedelig og ikke helt MGP. Ballader er liksom ikke helt MGP. Men så lenge den grusefulle låta til Polen ikke vinner skal jeg være fornøyd. :) Den var virkelig jævlig.

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hvordan det går med vår egen Carl Espen jeg. Sangen er jo egentlig fin, veldig fin melodi, men litt kjedelig og ikke helt MGP. Ballader er liksom ikke helt MGP. Men så lenge den grusefulle låta til Polen ikke vinner skal jeg være fornøyd. :) Den var virkelig jævlig.

Ja den norske låta er kjedelig, rett og slett. Men den polske liker jeg faktisk. Det er ingen stor låt det heller (litt for enkel) men såpass spesiell at den er kul.

Men det fullt tillatt å være uenig selvsagt :wink:

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Syns de polske sang helt grusomt jeg. Skjærende stemmer. Ææææsj, nå får jeg den på hjernen *riste vekk dævelskapen* Gleder meg til å høre den islandske, den har jeg ikke hørt mer enn noen få sek av.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

The wiener takes it all!

Conchita er ikke fra Wien, da. Hun er likevel min favoritt. Jeg leste et sted at Conchita er dame, mens hjemme er artisten Conchita en gutt :)

Anonymous poster hash: f6a0e...6ff

• Liker 2
Skrevet

Conchita er ikke fra Wien, da. Hun er likevel min favoritt. Jeg leste et sted at Conchita er dame, mens hjemme er artisten Conchita en gutt :)

Det er en mann. Hørte navnet også men husker det ikke.

Skrevet

Det er en mann. Hørte navnet også men husker det ikke.

Han heter Tom etellerannet :)

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg skrevet ut poengskjemaet til finalen i kveld, også må jeg på polet i løpet av dagen for å kjøpe sjampisssssss :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Conchita er ikke fra Wien, da. Hun er likevel min favoritt. Jeg leste et sted at Conchita er dame, mens hjemme er artisten Conchita en gutt :)Anonymous poster hash: f6a0e...6ff

Jeg siterte bare en vits fra pauseinnslaget! Må følge med, vett du...;-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er fornøyd med at det var flere gode bidrag fra "de 5 store". Ofte synes jeg disse landene har levert dårlige sanger, det er akkurat som de ikke legger sjelen sin i det, for de kommer jo til finalen uansett.

Men den italienske var tøff, den spanske flott (får sånn Dirty Dancing-følelse) og den franske kul og morsom. Jeg liker ikke den tyske, dessverre (elsket derimot Lenas to bidrag de forrige årene), rytmen var altfor treg, og den britiske intetsigende.

Gleder meg til i kveld!

AnonymBruker
Skrevet

Han heter Tom etellerannet :)

Jeg vet, jeg var i Østerrike da han var med i deres versjon av Idol. Han var helt fantastisk.

Skrevet

Heia Nederland :duskedame:

Skrevet

Nå har jeg skrevet ut poengskjemaet til finalen i kveld, også må jeg på polet i løpet av dagen for å kjøpe sjampisssssss :nigo:

Alltid beredt :opplyser::icon_lol:

Skrevet

Jeg syntes sangen til sveits er veldig fengende jeg :laugh:

Skrevet

Jeg liker Tyskland, jeg. Men jeg har størst tro på Sverige ikveld! :)

Skrevet

Jeg fikk ikke med meg første semifinale, sitter å ser på semifinale nr 2 nå. Så da får jeg meg noen overraskelser i kveld :fnise:

Gjest melonly
Skrevet

Tipper Armenia når høyt på listene!

Skrevet

Hurra, nå gleder jeg meg til å tilbringe lørdagskvelden på KG! :danse:

Jeg synes den norske sangen er fantastisk fin, men den er litt for kjedelig sammenlignet med mange av de andre innslagene. Så jeg er redd han ikke kommer til å gjøre det så bra, men jeg håper så klart at jeg tar feil!

Ellers så har den polske sangen festet seg i hjernen min, og det er så utrolig slitsomt..... Men jeg kjenner jeg er litt glad for at den gikk videre også, nettopp fordi jeg gleder meg til å finne ut hvem i alle dager som gir dem så mange stemmer :fnise:

Ellers synes jeg Finland og Sverige hadde fine sanger. Har ikke hørt mer enn noen sekunder fra "The big five"-sangene, så det må jeg nesten gjøre nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...