Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hurra, nå gleder jeg meg til å tilbringe lørdagskvelden på KG! :danse:

Jeg synes den norske sangen er fantastisk fin, men den er litt for kjedelig sammenlignet med mange av de andre innslagene. Så jeg er redd han ikke kommer til å gjøre det så bra, men jeg håper så klart at jeg tar feil!

Ellers så har den polske sangen festet seg i hjernen min, og det er så utrolig slitsomt..... Men jeg kjenner jeg er litt glad for at den gikk videre også, nettopp fordi jeg gleder meg til å finne ut hvem i alle dager som gir dem så mange stemmer :fnise:

Ellers synes jeg Finland og Sverige hadde fine sanger. Har ikke hørt mer enn noen sekunder fra "The big five"-sangene, så det må jeg nesten gjøre nå!

Helt enig med deg ang. den norske. Jeg syntes den er utroolig fin. (Også syntes jeg Carl Espen er ganske fin og se på :fnise:), men kanskje for rolig og kjedelig for esc.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Kommer nok ikke til å klare å følge så mye med her inne, men kommer til å titte innom i ny og ne (dere poster jo så fort og mye at jeg rekker ikke få med meg alt :ler: )

Forberedelser til i kveld til tross for helt gåen rygg: vært ute med dyra, satt pizzadeigen, ryddet og vasket her, satt frem nye kubbelys, lagt en pepsi max i kjøleskapet, hengt opp klesvaska og brettet klær, luftet soverommet. Da burde jeg være klar tror jeg. Eneste jeg skal få gjort er å dra over gulvene med moppen. (klarer nemlig ikke slappe av og kose meg dersom jeg vet det er ting jeg burde ha gjort :fnise: )

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skal se på med den offisielle appen og nrk-chatten ved siden av meg på henholdsvis mobil og brett. Da er jeg fornøyd! :) Gleder meg og håper at Carl Espen i det minste kommer på topp 5. Tror heller ikke at den har sjanse til å vinne, tror mer på Nederland. Men jeg har sett en tendens siden 1985 (Bergen) at den som får mest oppmerksomhet på forhånd gjerne vinner, så da blir det Conchita i år (han med skjegg, kjole og mascara...). Og siden det er en ok sang, er det greit også. Det er tross at melodien som er det viktigste.

Endret av sofie777
Gjest New_Girl
Skrevet (endret)

I år har jeg faktisk en del favoritter. Vanligvis er det bare en eller to sanger som skiller seg ut. Syns Nederland, Norge, Sverige, Østerrike, Armenia og Spania er best i år.

Endret av New_Girl
Skrevet

Syns den sangen til han med skjegg er veldig kjedelig. Husker ikke hvordan den går. Men syns ikke det spiller noen rolle hvem som vinner. Syns kanskje det er litt gøy om noen nye vinner, eller en av de 5 store.

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg skrevet ut poengskjemaet til finalen i kveld, også må jeg på polet i løpet av dagen for å kjøpe sjampisssssss :nigo:

Kult!!

Kan godt ta jobben som GP-homse her i kveld jeg. :fnise:

Skrevet

Helt enig med deg ang. den norske. Jeg syntes den er utroolig fin. (Også syntes jeg Carl Espen er ganske fin og se på :fnise:), men kanskje for rolig og kjedelig for esc.

Enig med deg der!

Skrevet

Hvem stemmer på Armenia i kveld her? :goodbye:

Skrevet

Innkjøpene for kvelden er gjort :) Sjampisen hadde jeg, men måtte fylle opp med diverse snacks. Heia Sverige! :skya:

Skrevet

Nå tar jeg turen til butikken for å handle blandevann og litt snacks før jeg skal rydde litt her.
Da er det bare å lage favorittmiddag, så er jeg i mål jeg også :danse: Åh, skulle ønske det var esc flere ganger i året.

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

Ja skal se på det det blir gøy fordi alle er så dårlige til å synge og det er så flaut særlig med dansingen he he h e he he

Skrevet

Her er det kjøpt inn rosa sprudlevann og popcorn. Kanskje ikke den mest vanlige kombinasjonen, men er det Grand Prix, så er det Grand Prix! :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Fire små timer igjen! :biggrin:

Gjest Funky Punk
Skrevet

Mhm, kikker på klokken hele tiden her :ler:

Skrevet

Åååh jeg gleder meg sånn!!

Skrevet

Haha, dere er morsomme, men jeg gjør akkurat det samme her og! Har klar vin og noe småknask....og duller med noe annet mens jeg venter.

:ler:

Gjest Funky Punk
Skrevet

Eneste triste i dag er at jeg ikke kan danse til låtene :ler:

Føles ut som at ryggen min er i ferd med å knekke i to :cry: og jeg som alltid danser til alle disse morsomme låtene

Skrevet

Jeg har ikke fått med meg noen andre sanger enn den norske i år. Uvant. Jeg tror ikke på seier for oss, jeg synes sangen vår er fin, men litt kjedelig i Eurovision sammenheng.

Skal se på med den offisielle appen og nrk-chatten ved siden av meg på henholdsvis mobil og brett. Da er jeg fornøyd! :) Gleder meg og håper at Carl Espen i det minste kommer på topp 5. Tror heller ikke at den har sjanse til å vinne, tror mer på Nederland. Men jeg har sett en tendens siden 1985 (Bergen) at den som får mest oppmerksomhet på forhånd gjerne vinner, så da blir det Conchita i år (han med skjegg, kjole og mascara...). Og siden det er en ok sang, er det greit også. Det er tross at melodien som er det viktigste.

Hvilket land er det?

Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg har ikke fått med meg noen andre sanger enn den norske i år. Uvant. Jeg tror ikke på seier for oss, jeg synes sangen vår er fin, men litt kjedelig i Eurovision sammenheng.

Hvilket land er det?

Han er fra Østerrike.

Skrevet

Også glemte jeg å skrive ut poengskjema på jobb i går :daane:

Ost, kjeks og vin er klart nå, mangler bare pinar og en til så blir det kos :)

Og jeg håper (uten å ha hørt sangen) at England vinner jeg. De har jo gjort det skitdårlig i mange år nå, og de fortjener litt stas og moro siden de er en av de største bidragsyterne for hele smæla! Heia England!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...