pinar Skrevet 10. mai 2014 #261 Skrevet 10. mai 2014 Også glemte jeg å skrive ut poengskjema på jobb i går Ost, kjeks og vin er klart nå, mangler bare pinar og en til så blir det kos Og jeg håper (uten å ha hørt sangen) at England vinner jeg. De har jo gjort det skitdårlig i mange år nå, og de fortjener litt stas og moro siden de er en av de største bidragsyterne for hele smæla! Heia England! Ja det er litt sånn jeg tenker og Seier til Spania, Italia, Uk eller noe sånt. Kjeksene er klare, rødvinen er klar. Jeg skal gjøre meg klar.
pantora Skrevet 10. mai 2014 #262 Skrevet 10. mai 2014 Jeg har ikke fått med meg noen andre sanger enn den norske i år. Uvant. Jeg tror ikke på seier for oss, jeg synes sangen vår er fin, men litt kjedelig i Eurovision sammenheng. Jeg har det omvendt - for første gang i år har jeg fått med meg alle "før-programmene" og har hørt alle låtene mange ganger. Kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke har gjort det før, det gjør liksom det hele litt mer spennende!
Mynona Skrevet 10. mai 2014 #263 Skrevet 10. mai 2014 Han er fra Østerrike. OK, da skal jeg merke meg den Hadde jo vært litt gøy om de vant og. Kan ikke huske de har vunnet før? Dvs så langt bak jeg husker da..
Teeny Skrevet 10. mai 2014 #264 Skrevet 10. mai 2014 Vi heier nok på Norge og Nederland. Men Østerrike var veldig bra
Gjest New_Girl Skrevet 10. mai 2014 #265 Skrevet 10. mai 2014 I år har jo bidragsyterne faktisk ganske alrighte sanger, liker spesielt Spania sin. Men det er jo en grunn til at de ikke har vunnet. England har vært nederst på listene i mange år og det er jo rett og slett fordi de har sendt bare møl. Hvis de ikke gidder å gjøre en innsats engang så syns jeg ikke de fortjener å vinne.
Mynona Skrevet 10. mai 2014 #266 Skrevet 10. mai 2014 Jeg har det omvendt - for første gang i år har jeg fått med meg alle "før-programmene" og har hørt alle låtene mange ganger. Kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke har gjort det før, det gjør liksom det hele litt mer spennende! Ja, ikke sant! Jeg pleier å få med meg noen av førprogrammene. Men i år har jeg ikke sett semiene en gang. Så jeg stiller med blanke ark.
chouette Skrevet 10. mai 2014 #267 Skrevet 10. mai 2014 Eneste triste i dag er at jeg ikke kan danse til låtene Føles ut som at ryggen min er i ferd med å knekke i to :cry: og jeg som alltid danser til alle disse morsomme låtene Hva har skjedd? Du kan prøve deg på sittedans, det er i vinden som aldri før
pantora Skrevet 10. mai 2014 #268 Skrevet 10. mai 2014 Skal dere se alene er skal dere på ESC-party? Jeg ser alene, og det synes jeg er så innmari trist! Synes faktisk det er verre å se ESC alene enn å sitte alene på nyttårsaften
chouette Skrevet 10. mai 2014 #269 Skrevet 10. mai 2014 Er jeg den eneste som syns Spania sin må være den absolutt kjedeligste?
Mynona Skrevet 10. mai 2014 #270 Skrevet 10. mai 2014 (endret) Skal dere se alene er skal dere på ESC-party? Jeg ser alene, og det synes jeg er så innmari trist! Synes faktisk det er verre å se ESC alene enn å sitte alene på nyttårsaften Nei, så trist Jeg skal se sammen med pinar og en til. Ikke fest, bare sosialt og hyggelig. Endret 10. mai 2014 av Mynona
Gjest Funky Punk Skrevet 10. mai 2014 #271 Skrevet 10. mai 2014 Hva har skjedd? Du kan prøve deg på sittedans, det er i vinden som aldri før Det skal jeg absolutt prøve å få til (har prolapser i hele korsryggen og noen dager så blir det ekstra ille, så heldigvis ikke noe "farlig")
murray Skrevet 10. mai 2014 #272 Skrevet 10. mai 2014 Kjeks, ost og vin er klart her også. Bikkja er ferdigtrimma og klesvasken hengt opp, så da må klokka bare bli 21 snart
Gjest Funky Punk Skrevet 10. mai 2014 #273 Skrevet 10. mai 2014 Skal dere se alene er skal dere på ESC-party? Jeg ser alene, og det synes jeg er så innmari trist! Synes faktisk det er verre å se ESC alene enn å sitte alene på nyttårsaften Jeg skal se alene Det gjør jeg nesten hvert eneste år. Skulle ønske jeg kunne vært sammen med noen kompiser (en hel gjeng med skrullete homser), men de bor så langt unna
Mynona Skrevet 10. mai 2014 #274 Skrevet 10. mai 2014 Det som er fint når man ser ESC alene (jeg har pleid å se semiene alene) er at man kan skravle med masse folk i denne tråden Så da blir man liksom ikke så alene likevel. 1
murray Skrevet 10. mai 2014 #275 Skrevet 10. mai 2014 Skal dere se alene er skal dere på ESC-party? Jeg ser alene, og det synes jeg er så innmari trist! Synes faktisk det er verre å se ESC alene enn å sitte alene på nyttårsaften Jeg ser også alene siden jeg er den eneste jeg vet om som digger ESC Synes det er kjempeartig uansett om jeg ser alene eller ikke. Pleier følge med på forum og blogger på nett mens sendingen pågår..
Gjest Funky Punk Skrevet 10. mai 2014 #276 Skrevet 10. mai 2014 Det som er fint når man ser ESC alene (jeg har pleid å se semiene alene) er at man kan skravle med masse folk i denne tråden Så da blir man liksom ikke så alene likevel. Også kan man synge med for full hals, danse og ellers oppføre seg som man kanskje ikke hadde turt sammen med andre :glise: Og man får maten og drikka for seg selv
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2014 #277 Skrevet 10. mai 2014 Det jeg ikke forstår er at fattige land som nesten ikke har råd til å bli med på leken, sender sitt bidrag.....hva i alle dager har de tenkt å gjøre hvis de plutselig skulle vinne?
Shinigami Skrevet 10. mai 2014 #278 Skrevet 10. mai 2014 Gleder meg bare håper sånn at Norge får bunnplassering igjen. Har ikke sjangs til å vinne i år,men fortjener å komme på øverste delen av lista, altså topp 13.
Saraby Skrevet 10. mai 2014 #279 Skrevet 10. mai 2014 Skal dere se alene er skal dere på ESC-party? Jeg ser alene, og det synes jeg er så innmari trist! Synes faktisk det er verre å se ESC alene enn å sitte alene på nyttårsaften Jeg sitter også alene i dag. Som jeg skrev tidligere i tråden var jeg først veldig lei meg for at jeg måtte være alene, helt til jeg fant denne tråden. Da er man liksom ikke alene likevel
Saraby Skrevet 10. mai 2014 #280 Skrevet 10. mai 2014 Det skal jeg absolutt prøve å få til (har prolapser i hele korsryggen og noen dager så blir det ekstra ille, så heldigvis ikke noe "farlig") Jeg har også prolaps i korsryggen, så det blir sittedans på meg òg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå