Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2014 #281 Skrevet 10. mai 2014 Helt sant. Man er ikke alene når man er her.
Vinduskarmen Skrevet 10. mai 2014 #282 Skrevet 10. mai 2014 Jeg må finne en god grunn for at mannen min vil se på det med meg, selge meg for at han skal gidde eventuellt.
Mynona Skrevet 10. mai 2014 #283 Skrevet 10. mai 2014 Jeg må finne en god grunn for at mannen min vil se på det med meg, selge meg for at han skal gidde eventuellt. Er det ikke en dame som stiller i nakenkjole? Synes jeg har lest det.. hva med om du frister med det
Vinduskarmen Skrevet 10. mai 2014 #284 Skrevet 10. mai 2014 Er det ikke en dame som stiller i nakenkjole? Synes jeg har lest det.. hva med om du frister med det Haha!! Det kan godt hende at det funker. Skal friste med biff også. :D
pantora Skrevet 10. mai 2014 #285 Skrevet 10. mai 2014 Det som er fint når man ser ESC alene (jeg har pleid å se semiene alene) er at man kan skravle med masse folk i denne tråden Så da blir man liksom ikke så alene likevel. Ja, sant det
Gjest Funky Punk Skrevet 10. mai 2014 #286 Skrevet 10. mai 2014 Jeg har også prolaps i korsryggen, så det blir sittedans på meg òg Herlig Da får vi ta oss av dansen i sofaen mens de andre danser på gulvet
sofie777 Skrevet 10. mai 2014 #287 Skrevet 10. mai 2014 Jeg er også alene, men synes det er greit. Hadde party det året ESC var i Norge sist, men stemningen var litt laber siden det var overvekt av folk som ikke hadde sett programmet før (=amerikanere og et tysk par som dessverre ikke ble begeistret "nok" når Lena vant), så da har jeg det morsom alene og kan synge om jeg vil og kommentere til meg selv hele tiden. Skal sørge for å ha koblet på KG på tableten også, i tillegg til alt det andre. På menyen i dag står forresten (enkelt og greit) tortillachips med salsa, guacamole og rømme, med Oscar Sylte pærebrus til.
Gjest Funky Punk Skrevet 10. mai 2014 #288 Skrevet 10. mai 2014 (endret) Ikke så lenge igjen nå. Sitter bare og tripper og venter på å sette pizzaen i ovnen Og jeg fikk kommet meg ut på kjøkkenet og laget en panna cotta også som jeg kan kose meg med til dessert Hva gjør dere mens dere venter? Endret 10. mai 2014 av Funky Punk
linkan Skrevet 10. mai 2014 #289 Skrevet 10. mai 2014 Ikke så lenge igjen nå. Sitter bare og tripper og venter på å sette pizzaen i ovnen Og jeg fikk kommet meg ut på kjøkkenet og laget en panna cotta også som jeg kan kose meg med til dessert Hva gjør dere mens dere venter? Jeg har vasket og hengt opp klær, ryddet leiligheten, satte nettopp sjokolademousse i kjøleskapet og skal lage middag om en liten time så alt er klart! Klarer ikke slappe av før alt er fint og ryddig rundt meg, så jeg skal bare vaske over gulvene før jeg sier meg fornøyd. Har ikke sett esc på flere år, for å være ærlig, men denne helgen er jeg ikke helt i form så da har jeg en god grunn til å bare holde meg hjemme på sofaen alene
Gjest New_Girl Skrevet 10. mai 2014 #290 Skrevet 10. mai 2014 Ikke så lenge igjen nå. Sitter bare og tripper og venter på å sette pizzaen i ovnen Og jeg fikk kommet meg ut på kjøkkenet og laget en panna cotta også som jeg kan kose meg med til dessert Hva gjør dere mens dere venter? Jeg har kost meg med datteren min men nå skal hun sove. Så da blir det å glane på TVn og fjase på KG et par timer før det begynner
MissStiles Skrevet 10. mai 2014 #291 Skrevet 10. mai 2014 Jeg har kun sett den første semifinalen så jeg er spent på resten av sangene. Gleder meg!!
Gjest Funky Punk Skrevet 10. mai 2014 #292 Skrevet 10. mai 2014 Jeg har vasket og hengt opp klær, ryddet leiligheten, satte nettopp sjokolademousse i kjøleskapet og skal lage middag om en liten time så alt er klart! Klarer ikke slappe av før alt er fint og ryddig rundt meg, så jeg skal bare vaske over gulvene før jeg sier meg fornøyd. Har ikke sett esc på flere år, for å være ærlig, men denne helgen er jeg ikke helt i form så da har jeg en god grunn til å bare holde meg hjemme på sofaen alene Samme som meg da :D Klarer bare ikke nyte kvelden om jeg har andre ting jeg burde ha gjort
Mynona Skrevet 10. mai 2014 #293 Skrevet 10. mai 2014 Dusjet, ryddet (det meste), lagt opp ost, skjært opp paprika, satt frem vinglass - klar!
Saraby Skrevet 10. mai 2014 #294 Skrevet 10. mai 2014 Herlig Da får vi ta oss av dansen i sofaen mens de andre danser på gulvet
Saraby Skrevet 10. mai 2014 #295 Skrevet 10. mai 2014 Ikke så lenge igjen nå. Sitter bare og tripper og venter på å sette pizzaen i ovnen Og jeg fikk kommet meg ut på kjøkkenet og laget en panna cotta også som jeg kan kose meg med til dessert Hva gjør dere mens dere venter? Jeg har gått tur med bikkja, vært i butikken og handlet litt til i kveld, ryddet og vasket leiligheten, dusja og skal straks lage middag
Gjest Funky Punk Skrevet 10. mai 2014 #296 Skrevet 10. mai 2014 Nå syns jeg tiden går tregt, så skal se nyeste episode av Grey's Anatomy mens jeg venter
Mynona Skrevet 10. mai 2014 #298 Skrevet 10. mai 2014 Ser orange is the new black mens jeg venter Oooo.. da kom jeg på at ny sesong starter snaaart!! 1 timer og 15 minutter nå da.. Håper besøket mitt kommer snart så jeg kan begynne å spise av osten som bare står her å ser på meg!
murray Skrevet 10. mai 2014 #299 Skrevet 10. mai 2014 Kanskje Sverige vinner hele greia. Det er en skikkelig eurovision-ballade
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå