Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt sant. Man er ikke alene når man er her. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må finne en god grunn for at mannen min vil se på det med meg, selge meg for at han skal gidde eventuellt. :fnise:

Skrevet

Jeg må finne en god grunn for at mannen min vil se på det med meg, selge meg for at han skal gidde eventuellt. :fnise:

Er det ikke en dame som stiller i nakenkjole? Synes jeg har lest det.. hva med om du frister med det :ler:

Skrevet

Er det ikke en dame som stiller i nakenkjole? Synes jeg har lest det.. hva med om du frister med det :ler:

Haha!! :fnise: Det kan godt hende at det funker. Skal friste med biff også. :D

Skrevet

Det som er fint når man ser ESC alene (jeg har pleid å se semiene alene) er at man kan skravle med masse folk i denne tråden :jepp: Så da blir man liksom ikke så alene likevel.

Ja, sant det :biggrin:

Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg har også prolaps i korsryggen, så det blir sittedans på meg òg :danse:

Herlig :)

Da får vi ta oss av dansen i sofaen mens de andre danser på gulvet :)

Skrevet

Jeg er også alene, men synes det er greit. Hadde party det året ESC var i Norge sist, men stemningen var litt laber siden det var overvekt av folk som ikke hadde sett programmet før (=amerikanere og et tysk par som dessverre ikke ble begeistret "nok" når Lena vant), så da har jeg det morsom alene og kan synge om jeg vil og kommentere til meg selv hele tiden. Skal sørge for å ha koblet på KG på tableten også, i tillegg til alt det andre.

På menyen i dag står forresten (enkelt og greit) tortillachips med salsa, guacamole og rømme, med Oscar Sylte pærebrus til.

Gjest Funky Punk
Skrevet (endret)

Ikke så lenge igjen nå.

Sitter bare og tripper og venter på å sette pizzaen i ovnen :)

Og jeg fikk kommet meg ut på kjøkkenet og laget en panna cotta også som jeg kan kose meg med til dessert

Hva gjør dere mens dere venter?

Endret av Funky Punk
Skrevet

Ikke så lenge igjen nå.

Og jeg fikk kommet meg ut på kjøkkenet og laget en panna cotta også som jeg kan kose meg med til dessert

Jeg har vasket og hengt opp klær, ryddet leiligheten, satte nettopp sjokolademousse i kjøleskapet og skal lage middag om en liten time så alt er klart! Klarer ikke slappe av før alt er fint og ryddig rundt meg, så jeg skal bare vaske over gulvene før jeg sier meg fornøyd. :fnise: Har ikke sett esc på flere år, for å være ærlig, men denne helgen er jeg ikke helt i form så da har jeg en god grunn til å bare holde meg hjemme på sofaen alene :danse:

Gjest New_Girl
Skrevet

Ikke så lenge igjen nå.

Jeg har kost meg med datteren min :) men nå skal hun sove. Så da blir det å glane på TVn og fjase på KG et par timer før det begynner :)

Skrevet

Jeg har kun sett den første semifinalen så jeg er spent på resten av sangene. Gleder meg!!

Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg har vasket og hengt opp klær, ryddet leiligheten, satte nettopp sjokolademousse i kjøleskapet og skal lage middag om en liten time så alt er klart! Klarer ikke slappe av før alt er fint og ryddig rundt meg, så jeg skal bare vaske over gulvene før jeg sier meg fornøyd. :fnise: Har ikke sett esc på flere år, for å være ærlig, men denne helgen er jeg ikke helt i form så da har jeg en god grunn til å bare holde meg hjemme på sofaen alene :danse:

Samme som meg da :D Klarer bare ikke nyte kvelden om jeg har andre ting jeg burde ha gjort :fnise:

Skrevet

Dusjet, ryddet (det meste), lagt opp ost, skjært opp paprika, satt frem vinglass - klar!

Skrevet

Herlig :)

Da får vi ta oss av dansen i sofaen mens de andre danser på gulvet :)

:bolledeig:

Skrevet

Ikke så lenge igjen nå.

Jeg har gått tur med bikkja, vært i butikken og handlet litt til i kveld, ryddet og vasket leiligheten, dusja og skal straks lage middag :biggrin:

Gjest Funky Punk
Skrevet

Nå syns jeg tiden går tregt, så skal se nyeste episode av Grey's Anatomy mens jeg venter

Skrevet

Ser orange is the new black mens jeg venter :)

Skrevet

Ser orange is the new black mens jeg venter :)

Oooo.. da kom jeg på at ny sesong starter snaaart!! :hoppe:

1 timer og 15 minutter nå da.. Håper besøket mitt kommer snart så jeg kan begynne å spise av osten som bare står her å ser på meg! :ler:

Skrevet

Kanskje Sverige vinner hele greia. Det er en skikkelig eurovision-ballade

Skrevet

Jeg synes Romanias Miracle er så fiiiin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...