Gå til innhold

•Ara's skriblerier om alt og ingenting•


ara

Anbefalte innlegg

Håper L har blitt bedre :klem:

Så lenge det ikke er akutt haster det jo ikke å få dyret til veterinær på kveldstid akkurat. Så bra at han får i seg mat og drikke, håper det fortsatt er bra med ham? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går veldig bra med pus. Han spiser og koser og drikker og sover. Ingen tegn til vondter. Har klemt og kjent på hele kroppen hans. Lille stakkaren. Har gått fint opp igjen i vekt. Nå ligger han å purker og sover langflat på sofaen :)

I morgen skal jeg en etterlengtet tur til frisøren! Det skal bli deeeilig!! 😊😊

Ellers har vi vært igjennom spysjuken, igjen. Blæ. Nå får det være nok. Så ettersom det ikke ble noen tur til gubbens søster forrige helg så prøver vi igjen denne helgen :)

God lille lørdag alle sammen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Frisør ja! Der skulle jeg også ha vært! Har ikke klippet meg siden tidenes morgen. Føler meg som en hulder :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisørtimen var helt herlig. Føler seg jo så fresh etterpå :danse:

Liten oppdatering herfra.

På tirsdag møtte vi en KG-frøken, hennes kjære og barnet som er på alder med L. De har flyttet til mine trakter så da synes vi det var lurt å treffes. Var kjempekoselig og gutta fant tonen ganske raskt. Håper dette var starten på et nytt og fint vennskap både for små og store :)

Etter besøket leverte vi ungene hos mine foreldre og reiste til Oslo for å delta på Inferno festivalen. Har hatt det helt KONGE!! Bare slappet av, rølpa, sovet lenge og selvsagt deltatt på masse fete konserter. Hoho. Skal leve lenge på dette altså. Litt sånn rart å komme tilbake til "hverdagen" etter 3 dager med freedom :fnise: Men kjempekos å se igjen barna da. L ville helst ikke hentes. Når jeg kom inn døra så sa han bare:"Du skal ikke være her! Dra hjem med bilen din"! :laugh: Men etterhvert så ble jeg overøst med koser og klemmer så da var det greit at jeg kom allikevel. A var i ekstase. Hun ville ikke gi slipp på mamma`n sin.

Gubben ble igjen i hovedstaden et døgn til. Ble overtalt av kameraten vi bodde hos. Helt ok for min del. Skal kose meg med rødvin og musikk i kveld :vin::romeo::danse:

Håper alle har en finfin påske!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer seg 3 åring her i hus og da kommer det store spørsmålet fram; hva skal man gi i gave?! Noen tips? Han elsker jo fortsatt dinosaurer men han har bøker og leker innenfor temaet. Trehjulssykkel har han ellers ville vi kanskje kjøpt det.. Hmm :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en herlig tur uten barn med bra musikk og alenetid :hoppe:

Gavetips er jeg så uendelig grønn på :klo: Uteleker? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Høres ut som en herlig tur uten barn med bra musikk og alenetid :hoppe:

Gavetips er jeg så uendelig grønn på :klo: Uteleker? :vetikke:

Jo, uteleker er absolutt noe han kan få. Noe spennende til sandkassa kanskje? Sånn gravemaskin eller noe... Det hadde vi når vi var små. Det selges vel fortsatt det? :fnise:

Kjøpte sykkel til han her om dagen. En rød fin en med støtte hjul og sånn stang vi kan koble på for å hjelpe til i tunge bakker eller bare generelt for å ha kontroll på ungen ;)

Nå er det deeeilig vårvær ute altså. Og det gjør meg så GLAD, for jeg er drittlei snø og vinter nå :nigo: Har kost oss ute hele dagen lang!

Ny uke og nye muligheter ligger rett rundt hjørnet. God natt folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fortsatt selger sånne gravemaskiner ja :laugh: Vet ikke hvor stor du tenker på, men coop obs pleier å ha div kjøretøy fra CAT til rundt 100 kr, men de er små da. Sånne store som ungen kan sitte på sjøl vet jeg ikke hvor selges :P Her gleder faren min seg veeeldig til at han kan dra innom Felleskjøpet og kjøpe mini en slik traktor som han kan tråkke rundt på når han blir gammel nok :fnise:

Stas med sykkel da :jepp: Tror vi skal kjøpe en slik balanse/løpesykkel til sommeren, synes de ser kjekke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fortsatt selger sånne gravemaskiner ja :laugh: Vet ikke hvor stor du tenker på, men coop obs pleier å ha div kjøretøy fra CAT til rundt 100 kr, men de er små da. Sånne store som ungen kan sitte på sjøl vet jeg ikke hvor selges :P Her gleder faren min seg veeeldig til at han kan dra innom Felleskjøpet og kjøpe mini en slik traktor som han kan tråkke rundt på når han blir gammel nok :fnise:

Stas med sykkel da :jepp: Tror vi skal kjøpe en slik balanse/løpesykkel til sommeren, synes de ser kjekke ut.

Tenkte på slike man kan sitte på sjøl. Med to sånne spaker Så man kan grave også kan man snu seg rundt på den og sånn. Må google ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på slike man kan sitte på sjøl. Med to sånne spaker Så man kan grave også kan man snu seg rundt på den og sånn. Må google ;)

Hm, lurer på om jeg så en slik i en reklameavis fra Extra Leker nå nylig, eller var det Ringo? Hmm.. Bør ikke være noe problem å få tak i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant på Jollyroom så bestilte en. Ikke dyr heller, så han får nok en liten ting ekstra ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok stas for ham med egen gravemaskin ;) Sånne var jo kjempekule! Åh som jeg gleder meg til J er gammel nok til å finne glede i slikt, og jeg blir nok skikkelig snurt om han ikke liker slike leker :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok stas for ham med egen gravemaskin ;) Sånne var jo kjempekule! Åh som jeg gleder meg til J er gammel nok til å finne glede i slikt, og jeg blir nok skikkelig snurt om han ikke liker slike leker :ler:

Neste år er sikkert perfekt å introdusere sånn til J 😉 Håper L kommer til å like den. Er ganske sikker på det :)

**************

I går var jeg på 16 mnd kontroll med A. Hun er frisk og rask og utvikler seg fint. 11 kg og 83 cm lang :) Fikk vaksine i armen og heldigvis er det MANGE år til neste gang! ☺ Har våknet mange ganger i natt så lurer på om hun hadde litt vondt i stikket eller om det er flere tenner på vei.. Jeg er supertrøtt i dag i alle fall :daane:

Begge barna er i barnehagen og jeg har vært i byen og handlet blomster (stemor) så jeg kan sette noen potter på verandaen og på trappa så det blir litt hyggeligere her. Men det blåser så utrolig masse ute at jeg tror jeg drøyer litt. Kose litt med sofaen først 😉

Har jeg forresten sagt at A har fått plass i samme barnehage som L til høsten!? Hurra for det!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til neste år blir det nok en fin liten samling med div kjøretøy i hagen :fnise: L blir sikkert veldig fornøyd :jepp:

Mmr vaksine hun har fått? J fikk den forrige uke, ligger nå med en sovende feberpjuskas oppå meg :P Håper dere slipper det!

Er så koselig å pynte med blomster! Vi skal totalrenovere hagen og bygge ny altan når det bare blir vår her, gleder meg til å plante litt :)

Hurra for barnehageplass :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til neste år blir det nok en fin liten samling med div kjøretøy i hagen :fnise: L blir sikkert veldig fornøyd :jepp:

Mmr vaksine hun har fått? J fikk den forrige uke, ligger nå med en sovende feberpjuskas oppå meg :P Håper dere slipper det!

Er så koselig å pynte med blomster! Vi skal totalrenovere hagen og bygge ny altan når det bare blir vår her, gleder meg til å plante litt :)

Hurra for barnehageplass :hoppendeglad:

Hihi :fnise: Sånn er det å ha guttebarn ;)

Ja, MMR vaksine. Hun kommer sikkert til å reagere om en ukes tid, hun har gjort det på alle de andre vaksinene ;)

Så digg å få fiksa hele hagen da :) Og ja, det er kjemepkoselig å pynte opp med blomster. Skal lage meg et bed etterhvert også. Men bare ett. Hehe. Er ikke så kjent for å ha grønne fingre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker disse gutta jeg ;) hadde ikke gjort noe med et par til :x

J har også reagert på alle vaksiner, bortsett fra den ved tre mnd. Heldigvis lenge til neste gang nå!

Tror ikke jeg skal gjøre noe mer avansert enn kasser og potter, så får det lille vi har av hage bare være plen :P Satser på andre boller om vi får oss enebolig med stor hage en gang. Blomster, drivhus osv. Ah! Aller helst vil jeg vel ha et småbruk, men det skjer nok aldri :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...