Gå til innhold

Kjæreste sender snapchat med andre jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Innstillinger - Slett feeden

Nei, det er jo bare selve snappene, ikke topplista.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er jo bare selve snappene, ikke topplista.

Fant det ut nå! Hehe. Trodde man slettet alt da, har ikke gjort det før jeg prøvde nå. Men jeg ser mange har "no best friends" på listen. Hvordan får de det til? Folk jeg vet snapper mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk slik jeg oppdaget min partners utroskap. Plutselig lå jeg, som bestandig hadde ligget på topp 3, på tredjeplassen. Hun hadde kapret førsteplassen, og der lå hun flere uker før jeg endelig tok det opp. Etterhvert skjedde det flere ting som styrket mistanken min, og som til slutt førte til et brudd.

Så mitt råd til dere, er at dere burde være påpasselig med hvem partneren deres snapper med. Snapper han mye, skal det en del til før en når førsteplassen.. Så, ja. Vær på vakt.



Anonymous poster hash: cded0...b52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det ut nå! Hehe. Trodde man slettet alt da, har ikke gjort det før jeg prøvde nå. Men jeg ser mange har "no best friends" på listen. Hvordan får de det til? Folk jeg vet snapper mye.

Hmm, det er jeg usikker på. Kanske de ikke har snappet på en stund? Det burde ihvertfall kommet opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Innstillinger - Slett feeden

Nei, funker ikke :P

Det var faktisk slik jeg oppdaget min partners utroskap. Plutselig lå jeg, som bestandig hadde ligget på topp 3, på tredjeplassen. Hun hadde kapret førsteplassen, og der lå hun flere uker før jeg endelig tok det opp. Etterhvert skjedde det flere ting som styrket mistanken min, og som til slutt førte til et brudd.

Så mitt råd til dere, er at dere burde være påpasselig med hvem partneren deres snapper med. Snapper han mye, skal det en del til før en når førsteplassen.. Så, ja. Vær på vakt.

Anonymous poster hash: cded0...b52

Men jeg har ofte folk på 1 plass som JEG ikke har snappet tilbake til, men de har snappet mye til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke likt det nei. Men nå har min kjæreste ingen jentevenner. Hadde han hatt det, og de hadde vært på lista så hadde jeg ikke brydd meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er såpass trygg på kjæresten min at jeg blåser i til hvem og hva hun snapper. Vi har et ellers komfortabelt og tillitsfullt forhold, det synes jeg noen av dere har svært godt av å teste ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke likt det nei. Men nå har min kjæreste ingen jentevenner. Hadde han hatt det, og de hadde vært på lista så hadde jeg ikke brydd meg.

Du hadde ikke likt det, men du hadde heller ikke brydd deg :tongue:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min snapper bare med jenter og jeg hater det. Sliter faktisk skikkelig med det og jeg har tatt det opp flere ganger. Nå har han bare slettet den listen over "bestevenner", så jeg vet ikke hvem han snapper med. Syntes det var lettere å være i et forhold før jeg. Før alt dette sosiale medier-pisset.

Anonymous poster hash: a0c67...486

Kanskje "Tinder" har skylden...

Anonymous poster hash: f1da3...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Jeg vet ikke om typen min har snapchat engang jeg. Så lite bryr jeg meg. Jeg har snapchat, men har bare jenter der. Snapper stort sett bare bilder av dyrene mine og mottar stort sett bare dyrebilder og naturbilder og litt grimaser og sånt fjas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Og hvordan vet dere hvem som er på topplista til typen deres? Sjekker dere telefonen hans? Det å snoke rundt på andres telefon er noe av det mest usympatiske jeg vet om! Kanskje ikke så rart enkelte gutter/menn søker noe annet om dama er så sjalu at han ikke får ha tlf sin i fred engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Og hvordan vet dere hvem som er på topplista til typen deres? Sjekker dere telefonen hans? Det å snoke rundt på andres telefon er noe av det mest usympatiske jeg vet om! Kanskje ikke så rart enkelte gutter/menn søker noe annet om dama er så sjalu at han ikke får ha tlf sin i fred engang.

Man kan se dette på sin egen tlf under de man har på lista der :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde ikke likt det, men du hadde heller ikke brydd deg :tongue:

Han har ingen jentevenner nå, så om han hadde sendt snaps med jenter nå hadde jeg ikke likt det.

Kjæresten min mener at ingen gutter er venn med jenter med mindre de er interessert i sex med dem. Så hadde han sendt snaps med jenter så ville det vært til jenter han var interessert i.

Hadde han imidlertid hatt venninner, så hadde jeg ikke hatt noe imot at han hadde sendt med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte sjekke til han jeg dater nå. Der lå det tre jenter. Jeg kjenner egentlig at det er helt greit. Vi har blant annet snakket om det og hvem det er. Ikke at jeg spurte, men vi snakket om at vi skulle være bestevenner på snapchat så begynte vi å prate om bestevennene våres der!



Anonymous poster hash: cede4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min mener at ingen gutter er venn med jenter med mindre de er interessert i sex med dem .

Dette er en sannhet med modifikasjoner. Gutter og menn kan utmerket vel ha venninner som de ikke i utgangspunktet ser for seg å ha sex med. De fleste av disse vil imidlertid takke ja til tilbud fra jenter i eller over deres egen liga, som da ikke er uaktuelle av andre årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Man kan se dette på sin egen tlf under de man har på lista der :)

Å ja, så klart det tenkte jeg ikke på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten min mener at ingen gutter er venn med jenter med mindre de er interessert i sex med dem.

Det er nok heller han som ikke takler å ha jentevenner uten å være interessert i sex med de. Mange gutter klarer utmerket det, akkruat som at mange jenter klarer å ha guttevenner uten å ville knulle de.

Anonymous poster hash: caeb4...9b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke likt det om typen min sendte en snap engang. Man vet jo aldri hva de kan sende til hverandre. Hadde tatt det opp med typen min, og nesten bedt han slette de jentene. Hva faen skal han sende bilder til andre jenter for når han har deg?



Anonymous poster hash: d0cd1...e63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok heller han som ikke takler å ha jentevenner uten å være interessert i sex med de. Mange gutter klarer utmerket det, akkruat som at mange jenter klarer å ha guttevenner uten å ville knulle de.

Anonymous poster hash: caeb4...9b9

Nei, han synes bare ikke jenter er interessante nok til å være venner med. Han har jo mange bekjente som er jenter osv, men ingen venner i den forstand at de snakker utenom f.eks fest eller jobb.

Jeg vet godt at gutter kan være venner med jenter, jeg har selv nesten bare guttevenner. Sa bare hva han mente. Han mener at mine guttevenner tenker sånn om meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med alle disse bildene?

Anonymous poster hash: fa566...2ab

Skjønner ikke jeg heller.

Egentlig skjønner jeg ikke poenget med Snapchat. Det er bare et utrolig irriterende sosialt medie der tusenvis av bilder blir sendt hver dag, men blir borte med en gang.

Jeg skjønner ikke hvordan andre i det hele tatt orker å motta titalls av snaps hver endte dag, og sende ut likedan. Hvordan de husker på hver dag at oi, dette må jeg sende på snapchat, flere ganger om dagen?? Må være utrolig slitsomt.

Anonymous poster hash: e5103...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...