Gå til innhold

Kjæreste sender snapchat med andre jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det som irriterer meg, er at folk sender snap av seg selv hvor de står fullt påsminket og med et påklistra smil. Bruker snapchat til å sende de styggeste bildene av meg, jeg. Er vel det er til, å sende så stygge bilder som aldri ser dagens lys igjen? Kjenner jeg blir irritert hver gang venninner sender snap av seg selv hvor de ser så bra ut. Hallo, det har man facebookbilder til... Jeg skaffet meg snapchat kun for å sende de grelleste bildene av meg selv, til venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min mener at ingen gutter er venn med jenter med mindre de er interessert i sex med dem. Så hadde han sendt snaps med jenter så ville det vært til jenter han var interessert i.

Hadde han imidlertid hatt venninner, så hadde jeg ikke hatt noe imot at han hadde sendt med dem.

Har en del veninner og hovedgrunnen er jo at vi kommer godt overens. Det er egentlig et fåtall av de jeg kunne tenke meg å ha sex med. Ikke fordi de er uatraktive, men rett og slett fordi "no sex no problem". Nå er jo ikke det aktuelt uansett siden jeg har dame. Likevel så var tankegangen før at en én veninne har masse jentevenner. Har du hatt sex med veninnen din minsker det sjansen for å sex med hennes venner. Foruten at du risikerer vennskapet...

Jeg måtte jo seff sjekke den toppliste greia og det ser ut til at både jeg og dama er trygge. Sikker førsteplass på begge :P Men tror ærligtalt jeg ikke hadde brydd meg om det hadde vært annerledes. Selv om vi har vært sammen et års tid så har jo ikke jeg full forsikt over hennes venner. Men jeg ser jo poenget til noen at hvis det plutselig dukker opp et ukjent navn på lista...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr du deg om hvem han sender mest snapchat til, om det er jenter? Og hvis du ikke engang er på topp 3?

Anonymous poster hash: 12f16...488

Han har nesten bare jenter på snapchat, og jeg har ikke snapchat. Så nei, bryr meg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del veninner og hovedgrunnen er jo at vi kommer godt overens. Det er egentlig et fåtall av de jeg kunne tenke meg å ha sex med. Ikke fordi de er uatraktive, men rett og slett fordi "no sex no problem". Nå er jo ikke det aktuelt uansett siden jeg har dame. Likevel så var tankegangen før at en én veninne har masse jentevenner. Har du hatt sex med veninnen din minsker det sjansen for å sex med hennes venner. Foruten at du risikerer vennskapet...

Jeg måtte jo seff sjekke den toppliste greia og det ser ut til at både jeg og dama er trygge. Sikker førsteplass på begge :P Men tror ærligtalt jeg ikke hadde brydd meg om det hadde vært annerledes. Selv om vi har vært sammen et års tid så har jo ikke jeg full forsikt over hennes venner. Men jeg ser jo poenget til noen at hvis det plutselig dukker opp et ukjent navn på lista...

Jaja, jeg sier ikke at det er sånn. Jeg vet at gutter og jenter kan være venner uten at det betyr at han vil ha sex med henne. Det er bare hva han mente jeg sa tidligere, og ut fra det ville det vært rart om han hadde jenter på topplista.

Jeg har for øvrig selv bare gutter på topplista, og ingen av dem er kjæresten min. Tror ikke kjæresten min sjekker, vet ikke om han hadde brydd seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topplisten går jo på hvem som sender mye til deg også, og ikke bare hvem du sender til. Min varierer en del, og selv om det ofte er gutter på topp, så er ikke dette personer jeg flørter med, eller er interessert i.

Det handler jo mye om hvem av vennene dine som synes det er gøy å snappe.

Men som noen sier her - det kommer jo også litt an på personen. Hvis du selv er veldig aktiv, og har mye dialog med kjæresten din på snap, så er det litt merkelig om en annen jente skulle være på topp. Jeg er lite konfliktsky, og hadde nok spurt rett ut om hvem hun eventuelt er. Og hvorfor de snapper så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke likt det om typen min sendte en snap engang. Man vet jo aldri hva de kan sende til hverandre. Hadde tatt det opp med typen min, og nesten bedt han slette de jentene. Hva faen skal han sende bilder til andre jenter for når han har deg?

Anonymous poster hash: d0cd1...e63

Du hørtes slitsom ut..

Får han ikke lov til å ha venninner heller? Siden han uansett har deg?

Anonymous poster hash: 6758f...dee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke vært så glad om kjæresten min snappet med andre jenter på snapchat.
På snapchat blir jo "meldingene" og bildene slettet etter de har sett dem, så man vet aldri hva som blir skrevet. Og hvis han er på topplista med jenter han er "bekjent" med så ser ikke det så lyst ut. Du ville vel ikke snappet med andre gutter som du egentlig ikke var såå god venn med? Jeg synes du burde fortelle kjæresten din at du ikke liker det, og hvis han ikke skjønner det, så er han nok utro mot deg. Hvis han begynner å anklage deg for å være for sjalu så betyr det nok at han skjuler noe for deg. Dette er det jeg tror ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg hadde ikke vært så glad om kjæresten min snappet med andre jenter på snapchat.

På snapchat blir jo "meldingene" og bildene slettet etter de har sett dem, så man vet aldri hva som blir skrevet. Og hvis han er på topplista med jenter han er "bekjent" med så ser ikke det så lyst ut. Du ville vel ikke snappet med andre gutter som du egentlig ikke var såå god venn med? Jeg synes du burde fortelle kjæresten din at du ikke liker det, og hvis han ikke skjønner det, så er han nok utro mot deg. Hvis han begynner å anklage deg for å være for sjalu så betyr det nok at han skjuler noe for deg. Dette er det jeg tror ihvertfall.

Så enkelt er det nok ikke. Det finnes en app der man kan lagre bilder fra snapchat og da er de på mottakers tlf så lenge h*n vil ha dem der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...