Gå til innhold

Kjæreste sender snapchat med andre jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bryr du deg om hvem han sender mest snapchat til, om det er jenter? Og hvis du ikke engang er på topp 3?



Anonymous poster hash: 12f16...488
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, absolutt. Men han har kun meg og noen kompiser på snapchat heldigvis!



Anonymous poster hash: a5f8a...988
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer jo an på hva han snappet, men sånn i utgangspunktet ikke... Men det spørs jo hvor trygge man er på hverandre da....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva det er snapchat av, selvsagt.

Hvis det er jobbrelatert, så er det vel greit, men jobb-snaps kan umulig være særlig utbredt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, absolutt. Men han har kun meg og noen kompiser på snapchat heldigvis!

Anonymous poster hash: a5f8a...988

Kjæresten min har veldig mange kompiser og noen jenter (bekjente) på snapchatten sin. Synes det er litt rart at han snapchatter mer med disse jentene enn sine bestekompiser. Hun ene har vært på topplisten LENGE, synes det er veldig ubehagelig..

Anonymous poster hash: 12f16...488

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har veldig mange kompiser og noen jenter (bekjente) på snapchatten sin. Synes det er litt rart at han snapchatter mer med disse jentene enn sine bestekompiser. Hun ene har vært på topplisten LENGE, synes det er veldig ubehagelig..

Anonymous poster hash: 12f16...488

Det hadde jeg også syntes var veldig rart. Hvorfor sende enormt mange bilder med en jente man ikke er venn med engang?

Anonymous poster hash: a5f8a...988

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke, men hadde nok spurt dersom han har for meg ukjente jenter på topplisten. Vet han sender snapchat til venninner, regner med det ikke er av tissen sin.



Anonymous poster hash: 65321...9ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min snapper bare med jenter og jeg hater det. Sliter faktisk skikkelig med det og jeg har tatt det opp flere ganger. Nå har han bare slettet den listen over "bestevenner", så jeg vet ikke hvem han snapper med. Syntes det var lettere å være i et forhold før jeg. Før alt dette sosiale medier-pisset.

Anonymous poster hash: a0c67...486

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min snapper bare med jenter og jeg hater det. Sliter faktisk skikkelig med det og jeg har tatt det opp flere ganger. Nå har han bare slettet den listen over "bestevenner", så jeg vet ikke hvem han snapper med. Syntes det var lettere å være i et forhold før jeg. Før alt dette sosiale medier-pisset.

Anonymous poster hash: a0c67...486

Ja, det er det mange som synes, og det er utrolig synd at det skal være sånn! Sosiale medier ødelegger veldig mye for mange.

Anonymous poster hash: a5f8a...988

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med alle disse bildene? Anonymous poster hash: fa566...2ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New_Girl

Hva er poenget med alle disse bildene?

Anonymous poster hash: fa566...2ab

Er det noe poeng egentlig? Jeg og de jeg har på lista bruker det bare til å fjase.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det mange som synes, og det er utrolig synd at det skal være sånn! Sosiale medier ødelegger veldig mye for mange.

Anonymous poster hash: a5f8a...988

Kjæresten min liker oppmerksomhet og er veldig kjekk og hyggelig så veldig mange jenter som liker han. Han sitter jo å chatter med dem, sender snaps og liker ting på instagram. Litt av dette er ok, men det blir for mye! Virker som han får selvtillitsboost av å flørte rundt og det plager meg enormt. Jeg vurderer sterkt å gå fra han.

Anonymous poster hash: a0c67...486

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er jobbrelatert, så er det vel greit, men jobb-snaps kan umulig være særlig utbredt.

Hvorfor må det være jobbrelatert? Har du ikke hørt om venner av motsatt kjønn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor må det være jobbrelatert? Har du ikke hørt om venner av motsatt kjønn?

Jo, men her var det snakk om at han sender flere snaps til andre enn til hun som han er sammen med. Det blir litt spesielt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må det være jobbrelatert? Har du ikke hørt om venner av motsatt kjønn?

En snapp i ny og ne er ok. Men å gjennom hele dagen dokumentere alt man gjør for å sende det til "venninner" er ikke ok. Jeg har flere kompiser, men jeg snakker ikke med de hver dag via sosiale medier.

Anonymous poster hash: a0c67...486

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men her var det snakk om at han sender flere snaps til andre enn til hun som han er sammen med. Det blir litt spesielt.

Jeg vet det? Synes ikke det er særlig spesielt. De fleste snapper hele tiden, enten det er hva de gjør, hvor de er, noe morsomt som skjer. Hadde ikke brydd meg. Jeg holder på med en, og selv om jeg har 3 andre personer på topplista mi så betyr det ingenting. Kunne like greit bare vært jenter, så lite betyr det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En snapp i ny og ne er ok. Men å gjennom hele dagen dokumentere alt man gjør for å sende det til "venninner" er ikke ok. Jeg har flere kompiser, men jeg snakker ikke med de hver dag via sosiale medier.

Anonymous poster hash: a0c67...486

Om jeg sender snaps, sender jeg som regel bare til tilfeldige. Kanske de 3 på toppen og noen nedover. Får jeg svar fra noen, så havner de fort på topplista mi. Spørs o selvfølgelig hva de snapper, men om det er tilfeldige ting så ser jeg ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...