Gå til innhold

Kjæreste sender snapchat med andre jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke snapchat en gang, så da må jeg vel være sjalu på alle jentene min samboer har på sin snapchat :P

Vet han sender masse bilder med en venninne av meg, men det er bare fordi hun er sosialemedia-avhengig og dermed svarer ofte. Det går stort sett i bilder av bikkjene, bilene og været, helt uskyldig. Han ville ikke trengt å sende sånt til meg uansett, ettersom vi snakker sammen hele tiden, så da kan han bare fortelle meg/vise meg istedetfor å bruke mobilen.

Anonymous poster hash: d60d1...669

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender han bilder eller mottar bilder av kjønnsorganer, eller som har andre direkte sexuelle temaer? Ikke? Bryr man seg virkelig da om hvem man sender en Snap til???

Skjønner at mange syntes det var bedre før man hadde sosiale mediaer, for da var det enklere å kontrollere kjærestene sine... For det virker som om det er en god del jenters ønsker. Ha full kontroll på hvem og om hva kjæresten snakker med, og nåde den om man har kontakt med en av det motsatte kjønn!

Det må være trist å være så usikker på seg selv at man legger så mye i ingenting...



Anonymous poster hash: caeb4...9b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på hva han sender og får bilder av.

Jeg sender snaps med eksen min. Null problem. Ingen kjønnsorganer i sikte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjør kjæresten min også. Har sett at det er 2-3 jentenavn som bytter på å dukke opp på topp 3. Vet at det er jenter han kjenner gjennom en hobby, men vet ikke hva de sender bilder av. Nå er jeg ofte øverst på lista hans da, og vi sender ikke spesielt mye. Så tror derfor ikke han sender såå mye med dem. Men uansett, jeg blir jo mistenksom, det skal jeg innrømme. Nå er nok jeg i overkant sjalu også da, men har ikke sagt noe til kjæresten min.



Anonymous poster hash: 7140e...124
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville blitt skeptisk (og ble det også med god grunn med forrige fyr jeg holdt på med). Det er utrolig lett/lav terskel for å flørte via snapchat, det også helt uten at det er seksuelle bilder involvert. I seg selv er vel kanskje ikke flørtinga sååå ille, men det kan fort føre til andre ting.



Anonymous poster hash: 0741c...c25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Nei, jeg kasterer heller ikke karen og nekter han noen for kontakt med andre jenter. Det er bare snapchat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Egentlig ikke, men hadde nok spurt dersom han har for meg ukjente jenter på topplisten. Vet han sender snapchat til venninner, regner med det ikke er av tissen sin.

Anonymous poster hash: 65321...9ec

Det kan du ikke regne med, ofte det dukker opp snapper av kjønnsorganet til menn, De har en tendens til å ville vise lillekaren sin, forhold eller ikke

Kjæresten min snapper bare med jenter og jeg hater det. Sliter faktisk skikkelig med det og jeg har tatt det opp flere ganger. Nå har han bare slettet den listen over "bestevenner", så jeg vet ikke hvem han snapper med. Syntes det var lettere å være i et forhold før jeg. Før alt dette sosiale medier-pisset.

Anonymous poster hash: a0c67...486

Hvordan fjerner man denne bestevennlisten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du ikke regne med, ofte det dukker opp snapper av kjønnsorganet til menn, De har en tendens til å ville vise lillekaren sin, forhold eller ikke

Hvordan fjerner man denne bestevennlisten?

Haha, du får høre med typen min. Aner ikke.

Anonymous poster hash: a0c67...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapchat lol... Behov for bekreftelse i softwareform på mobilen sier jeg bare...

Snapchat-flashy-features.jpg

Tilogmed logoen er pervo! Snapchat sletter bilder etter sekunder brukeren spesifiserer... Det er en grunn til at det er designet slik. Lett å sende toppløsbilder. Men man er ikke helt trygg da, for man kan jo ta "screenshot", eller skjermskudd på norsk.

Endret av Betasuppe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cevita

Det kan du ikke regne med, ofte det dukker opp snapper av kjønnsorganet til menn, De har en tendens til å ville vise lillekaren sin, forhold eller ikke

Hvordan fjerner man denne bestevennlisten?

Det går ikke. Men den oppdateres hver uke.

Jeg har en god kompis av samboer øverst på min toppliste, og et par venninner under. Samboer er laaaangt nede, han er jeg jo stort sett i nærheten av når jeg sender snaps. Han bryr seg heller ikke om at jeg har kompisen hans øverst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Haha, du får høre med typen min. Aner ikke.

Anonymous poster hash: a0c67...486

Får ikke det til hos meg iallefall. :lol:

Men sender de andre mye til deg så vil de også legge seg der. Selv om du ikke svarer tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min snapper bare med jenter og jeg hater det. Sliter faktisk skikkelig med det og jeg har tatt det opp flere ganger. Nå har han bare slettet den listen over "bestevenner", så jeg vet ikke hvem han snapper med. Syntes det var lettere å være i et forhold før jeg. Før alt dette sosiale medier-pisset.

Anonymous poster hash: a0c67...486

Det går da ikke an å gjøre det? :klo:

Går ikke på min iallefall.

Meen, om man ikke har snappet på en stund, så forsvinner navnene på den lista etterhvert.

Anonymous poster hash: 6758f...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Det går ikke. Men den oppdateres hver uke.

Jeg har en god kompis av samboer øverst på min toppliste, og et par venninner under. Samboer er laaaangt nede, han er jeg jo stort sett i nærheten av når jeg sender snaps. Han bryr seg heller ikke om at jeg har kompisen hans øverst.

Men har jo sett at flere ikke har slike lister..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cevita

Men har jo sett at flere ikke har slike lister..?

Er du sikker på at de fortsatt har appen installert, og har lagt til deg i sin liste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten min snapper bare med jenter og jeg hater det. Sliter faktisk skikkelig med det og jeg har tatt det opp flere ganger. Nå har han bare slettet den listen over "bestevenner", så jeg vet ikke hvem han snapper med. Syntes det var lettere å være i et forhold før jeg. Før alt dette sosiale medier-pisset.

Anonymous poster hash: a0c67...486

hvordan sletter man listen over bestevenner??

Anonymous poster hash: 70ba6...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan sletter man listen over bestevenner??

Anonymous poster hash: 70ba6...73c

det går ikke.

Anonymous poster hash: 6758f...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du ikke regne med, ofte det dukker opp snapper av kjønnsorganet til menn, De har en tendens til å ville vise lillekaren sin, forhold eller ikke

Hvordan fjerner man denne bestevennlisten?

Innstillinger - Slett feeden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innstillinger - Slett feeden

Vel, det funket ikke hos meg.

Anonymous poster hash: 6758f...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...