Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en voldtektsmann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke naiv selvom jeg tenker at mennesker kan gjøre feil, uten å faktisk være en ond person. Jeg har bare en mening, og det er ikke slik at jeg unnskylder alt galt noen gjør, men som mange andre IKKE gjør, så vil jeg helst høre historien fra alle sider, før jeg selv finner ut hva jeg faktisk tenker om den personen.

F.eks. Hvilken forskjell er det på forskjellige lovbrudd som går utover andre, annet en alvorlighetsgraden? Man har fortsatt gjort noe galt, men jeg tipper det er enklere å tilgi/forstå ting som ikke er så alvorlig som en voldtekt, nettopp fordi det ikke er like ille.. Men det er jo fortsatt galt, ikke sant? Bare fordi det er værre så betyr det ikke at den ene personen er bedre en den andre, fordi det ikke var like ille.

Så jeg er ikke naiv, bare fordi jeg ser ann situasjonen, grunn osv.

Gjøre feil????? Å voldta noen er ikke å gjøre feil, det er å ødelegge noens liv. Skjerpings!!!

Anonymous poster hash: 72139...76c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

altså hvis han hadde bare voldtatt andre men ikke deg og han var snill??

Anonymous poster hash: d2c19...8dc

i hvilken planet kan en voldtektsmann være snill? Aldri i livet. Hadde han fortalt meg at han hadde voldtatt noen hadde jeg gått rett til politiet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en undersøkelse blant amerikanske rekrutter, svarte en av tre at de kunne tenke seg å gjennomføre en voldtekt hvis de viste at de ville slippe unna med det. Men det er en del år siden den undersøkelsen ble gjort.

Anonymous poster hash: eec29...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg er ikke naiv selvom jeg tenker at mennesker kan gjøre feil, uten å faktisk være en ond person. Jeg har bare en mening, og det er ikke slik at jeg unnskylder alt galt noen gjør, men som mange andre IKKE gjør, så vil jeg helst høre historien fra alle sider, før jeg selv finner ut hva jeg faktisk tenker om den personen.

F.eks. Hvilken forskjell er det på forskjellige lovbrudd som går utover andre, annet en alvorlighetsgraden? Man har fortsatt gjort noe galt, men jeg tipper det er enklere å tilgi/forstå ting som ikke er så alvorlig som en voldtekt, nettopp fordi det ikke er like ille.. Men det er jo fortsatt galt, ikke sant? Bare fordi det er værre så betyr det ikke at den ene personen er bedre en den andre, fordi det ikke var like ille.

Så jeg er ikke naiv, bare fordi jeg ser ann situasjonen, grunn osv.

kaller su det en feil dersom det er snakk om å ha banket opp noen eller drept noen/forsøkt å drepe noen? I mitt hode er det i samme gata som voldtekt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsaken til at vi hører så lite om det i media er fordi menn ikke vil prate om ydmykelsen,

Kvinner som ikke vil fortelle om voldtekt hindrer da vitterlig ikke norsk media fra å slå det stort opp. Tvert i mot så virker det å gi norsk media mer vann på mølla.

En langt mer sannsynlig årsaksforklaring på at vi ikke hører om voldtekt av menn i norsk media, er nok at menn som voldtektsoffer ikke passer inn i det feministpolitiske bildet som ønskes tegnet av kvinnen som voldtektsoffer og mannen som voldtektsforbryter.

Nettopp derfor mener jeg det er høyst nødvendig å presisere at en mer sammenlignbar situasjon vil være en mann som blir voldtatt av kvinner. Ikke minst fordi det slett ikke er usannsynlig.

For øvrig har jeg aldri sagt at det ikke er noe å tenke på. Jeg sier jeg ikke liker lynsjemobbmentalitet, og finner det uintelligent, uverdig og menneskefiendtlig. Man kan ikke bare krysse ut noen som har gjort noe galt, uten en gang å forsøke å forstå, som Mango1 så fortreffelig beskriver det. Det er hjernedødt barbari, og de menneskene som utgjør lynsjemobben er i mine øyne ikke det spor bedre enn den lynsjede, hva enn galt hun har gjort.

Endret av Jus sanguinis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som ikke vil fortelle om voldtekt hindrer da vitterlig ikke norsk media fra å slå det stort opp. Tvert i mot så virker det å gi norsk media mer vann på mølla.

En langt mer sannsynlig årsaksforklaring på at vi ikke hører om voldtekt av menn i norsk media, er nok at menn som voldtektsoffer ikke passer inn i det feministpolitiske bildet som ønskes tegnet av kvinnen som voldtektsoffer og mannen som voldtektsforbryter.

Nettopp derfor mener jeg det er høyst nødvendig å presisere at en mer sammenlignbar situasjon vil være en mann som blir voldtatt av kvinner. Ikke minst fordi det slett ikke er usannsynlig.

Det er veldig store mørketall på voldtekter. De aller fleste voldtekter blir ikke engang anmeldt, dette gjelder også kvinner. Jeg anbefaler deg fremdeles å lese deg opp på emnet før du sprer galle.

En sammenlignbar situasjon forutsetter at voldtektspersonen er langt sterkere enn deg, har sex med deg mot din vilje og tvinger ett objekt opp i en kroppsåpning. Om du skal være så kvinnehater at du ikke innser at det er større sannsynlighet for at du blir overfalt av en hetrofil mann enn av en kvinne så synes jeg du kam vri litt på problemstillingen som anonymbruker kom med her.

Forestill deg at ett stort, sterkt heslig kvinnfolk overfaller deg på veien ut av matbutikken, holder deg nede med makt og kjører ett objekt opp i bakenden din gjentatte ganger uten at du kommer løs. Har du nå en bedre forestilling av hvorfor en voldtekt oppleves som ett overgrep?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For øvrig har jeg aldri sagt at det ikke er noe å tenke på. Jeg sier jeg ikke liker lynsjemobbmentalitet, og finner det uintelligent, uverdig og menneskefiendtlig. Man kan ikke bare krysse ut noen som har gjort noe galt, uten en gang å forsøke å forstå, som Mango1 så fortreffelig beskriver det. Det er hjernedødt barbari, og de menneskene som utgjør lynsjemobben er i mine øyne ikke det spor bedre enn den lynsjede, hva enn galt hun har gjort.

Så......hvordan rettferdiggjør du voldtekt? Hva skal til for at du forstår at en mann voldtar?

Anonymous poster hash: 11fd9...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle menn er voldtektssvin. De burde ikke fått lov å være nær barn heller



Anonymous poster hash: b3915...e5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

før du sprer galle.

På hvilken måte sprer jeg galle? Det er ikke gallespredning å komme med kritiske innspill.

Forestill deg at ett stort, sterkt heslig kvinnfolk overfaller deg på veien ut av matbutikken, holder deg nede med makt og kjører ett objekt opp i bakenden din gjentatte ganger uten at du kommer løs. Har du nå en bedre forestilling av hvorfor en voldtekt oppleves som ett overgrep?

Hvorfor er det så viktig med et objekt opp i bakenden? Er det ikke en ordentlig voldtekt hvis du tvinger deg på mitt kjønnsorgan mot min vilje? Mener du det ikke er en ordentlig voldtekt fordi jeg vil nyte det? Her ser vi jo nettopp hvorfor det er så viktig å presisere at dette er en mer sammenlignbar situasjon enn objekter i bakenden og homoseksuell påtvinging.

For øvrig har jeg aldri sagt at det ikke er noe å tenke på. Jeg sier jeg ikke liker lynsjemobbmentalitet, og finner det uintelligent, uverdig og menneskefiendtlig. Man kan ikke bare krysse ut noen som har gjort noe galt, uten en gang å forsøke å forstå, som Mango1 så fortreffelig beskriver det. Det er hjernedødt barbari, og de menneskene som utgjør lynsjemobben er i mine øyne ikke det spor bedre enn den lynsjede, hva enn galt hun har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting er ikke alltid så svart hvitt som de fleste her ser ut til å mene...



Anonymous poster hash: 178c5...0c7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

På hvilken måte sprer jeg galle? Det er ikke gallespredning å komme med kritiske innspill.

Hvorfor er det så viktig med et objekt opp i bakenden? Er det ikke en ordentlig voldtekt hvis du tvinger deg på mitt kjønnsorgan mot min vilje? Mener du det ikke er en ordentlig voldtekt fordi jeg vil nyte det? Her ser vi jo nettopp hvorfor det er så viktig å presisere at dette er en mer sammenlignbar situasjon enn objekter i bakenden og homoseksuell påtvinging.

For øvrig har jeg aldri sagt at det ikke er noe å tenke på. Jeg sier jeg ikke liker lynsjemobbmentalitet, og finner det uintelligent, uverdig og menneskefiendtlig. Man kan ikke bare krysse ut noen som har gjort noe galt, uten en gang å forsøke å forstå, som Mango1 så fortreffelig beskriver det. Det er hjernedødt barbari, og de menneskene som utgjør lynsjemobben er i mine øyne ikke det spor bedre enn den lynsjede, hva enn galt hun har gjort.

fordi det er det som skjer når en mann voldtar en dame. Han trapper pikken sin inn i henne med makt og da gjør det gruelig vondt. Så dersom man slal sammenligne på d3n måten må det være gjenstander som trappes oppi et sted
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte sprer jeg galle? Det er ikke gallespredning å komme med kritiske innspill.

Hvorfor er det så viktig med et objekt opp i bakenden? Er det ikke en ordentlig voldtekt hvis du tvinger deg på mitt kjønnsorgan mot min vilje? Mener du det ikke er en ordentlig voldtekt fordi jeg vil nyte det? Her ser vi jo nettopp hvorfor det er så viktig å presisere at dette er en mer sammenlignbar situasjon enn objekter i bakenden og homoseksuell påtvinging.

For øvrig har jeg aldri sagt at det ikke er noe å tenke på. Jeg sier jeg ikke liker lynsjemobbmentalitet, og finner det uintelligent, uverdig og menneskefiendtlig. Man kan ikke bare krysse ut noen som har gjort noe galt, uten en gang å forsøke å forstå, som Mango1 så fortreffelig beskriver det. Det er hjernedødt barbari, og de menneskene som utgjør lynsjemobben er i mine øyne ikke det spor bedre enn den lynsjede, hva enn galt hun har gjort.

Det er du selv som krevde en riktig sammenlikning og det der er en riktig sammenlikning uansett hvor ubehagelig du synes den er.

Forøvrig viser flere undersøkelser på voldtekt av menn at mange av dem mot sin vilje faktisk får ereksjon og ofte ejakulerer og at det at de har vært "delaktig" i homoseksuell samkvem gjør at det igjen bidrar enda mere til skammen rundt det å bli voldtatt av andre menn.

Jeg sier igjen, les deg opp om emnet før du faktisk kommer med disse påstandene dine.

Jeg kjenner at jeg ikke bryr meg stort om at du dømmer meg for å se ned på voldtekstsutøvere når du ikke er det spor bedre som ser ned på oss.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fordi det er det som skjer når en mann voldtar en dame. Han trapper pikken sin inn i henne med makt og da gjør det gruelig vondt. Så dersom man slal sammenligne på d3n måten må det være gjenstander som trappes oppi et sted

å si at voldtekt forutsetter penetrasjon er det samme som å si at sex forutsetter det sammr. begge deler er feil. en kvinne kan bli voldtatt uten å bli penetrert.

Anonymous poster hash: b3915...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du selv som krevde en riktig sammenlikning og det der er en riktig sammenlikning uansett hvor ubehagelig du synes den er.

Forøvrig viser flere undersøkelser på voldtekt av menn at mange av dem mot sin vilje faktisk får ereksjon og ofte ejakulerer og at det at de har vært "delaktig" i homoseksuell samkvem gjør at det igjen bidrar enda mere til skammen rundt det å bli voldtatt av andre menn.

Jeg sier igjen, les deg opp om emnet før du faktisk kommer med disse påstandene dine.

Jeg kjenner at jeg ikke bryr meg stort om at du dømmer meg for å se ned på voldtekstsutøvere når du ikke er det spor bedre som ser ned på oss.

ja, og kvinner som blir voldtatt blir våte i underlivet.

Anonymous poster hash: b3915...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

å si at voldtekt forutsetter penetrasjon er det samme som å si at sex forutsetter det sammr. begge deler er feil. en kvinne kan bli voldtatt uten å bli penetrert.

Anonymous poster hash: b3915...e5f

voldtekt uten penetrasjon ville jeg mer kalt seksuelt overgrep mer enn voldtekt. Voldtekt i mitt hode er at da har alvorlighetsgraden av overgrepet økt kraftig, da med penetrasjon av penis eller et annet objekt oppi kjønnsorganet eller oppi bakenden, eller skade av kjønnsorgatet på annen måte..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja, og kvinner som blir voldtatt blir våte i underlivet.

Anonymous poster hash: b3915...e5f

Ja det stemmer at mange gjør det, ikke alle, men det skjer. Det er IKKE fordi man liker det eller synes at det er "godt" det er fordi man ikke kan kontrollere hvordan kroppen reagerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper flere mannlige brukere blir rapportert til KG, og at KG sørger for å få disse mennene som med all tydelighet støtter opp under voldtekt, utestengt fra KG for godt. Slike menn fortjener ikke retten til å skrive sitt møl her.



Anonymous poster hash: 77127...fe6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du selv som krevde en riktig sammenlikning og det der er en riktig sammenlikning uansett hvor ubehagelig du synes den er.

Forøvrig viser flere undersøkelser på voldtekt av menn at mange av dem mot sin vilje faktisk får ereksjon og ofte ejakulerer og at det at de har vært "delaktig" i homoseksuell samkvem gjør at det igjen bidrar enda mere til skammen rundt det å bli voldtatt av andre menn.

Jeg sier igjen, les deg opp om emnet før du faktisk kommer med disse påstandene dine.

Jeg kjenner at jeg ikke bryr meg stort om at du dømmer meg for å se ned på voldtekstsutøvere når du ikke er det spor bedre som ser ned på oss.

Det kan bare være en riktig sammenligning hvis det ikke er en ordentlig voldtekt at en kvinne påtvinger seg kjønnsorganet til en mann. Det kan bare være en riktig sammenligning hvis det ikke er en ordentlig voldtekt at en kvinne påtvinger seg kjønnsorganet til en mann fordi han vil nyte det. Og ettersom jeg regner med at vi alle er enig om at slike holdninger er kvinnesjåvinisme, så ser vi jo her hvorfor det er så viktig å presisere at en mer sammenlignbar situasjon vil være at en kvinne påtvinger seg kjønnslig samvær med en mann.

For øvrig har jeg aldri sagt at det ikke er noe å tenke på. Jeg sier jeg ikke liker lynsjemobbmentalitet, og finner det uintelligent, uverdig og menneskefiendtlig. Man kan ikke bare krysse ut noen som har gjort noe galt, uten en gang å forsøke å forstå, som Mango1 så fortreffelig beskriver det. Det er hjernedødt barbari, og de menneskene som utgjør lynsjemobben er i mine øyne ikke det spor bedre enn den lynsjede, hva enn galt hun har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...