Gjest Hulderjenta Skrevet 23. juni 2004 #41 Del Skrevet 23. juni 2004 Du har forresten verdens søteste avatar! Takk for det! :bukke: Er veldig glad i Pucca-avataren min. :D Røde Persona-dager er tydeligvis mulige EL-dager! Spennende! Lykke til - you know what to do! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #42 Del Skrevet 24. juni 2004 Lykke til - you know what to do! Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 24. juni 2004 #43 Del Skrevet 24. juni 2004 [...] de røde dagene har ihvertfall begynt! Røde dager og feriedager (f.o.m. i morgen eller lørdag?) Ypperlig kombinasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 24. juni 2004 #44 Del Skrevet 24. juni 2004 Legger igjen et lite spor... Lykke til med bryllup og babylaging! Kos deg masse med begge deler. Heldiggrisen som har ferie. Jeg har akkurat kommet hjem fra to ukers bryllupsreise, men jeg kunne ha tenkt meg mye, mye mer.... 2 måneder til neste ferie. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #45 Del Skrevet 24. juni 2004 Takk for hilsener Veronal og Super C! Ferien min begynner nok ikke før på onsdag, jeg regner med å bruke et par dager til på å gjøre meg ferdig. Men jeg skal ha syv uker fri! Noen fordeler er det ved å være student. Det høres herlig ut å akkurat ha kommet hjem fra bryllupsreise Super C... Om litt over syv uker er det meg som akkurat har kommet hjem! I dag er det dag 14 og Persona har ennå ikke vist EL-tegnet som betyr at EL kommer til å komme innen to dager, så det er nok et par dager igjen. Til helgen tenker jeg, og det passer utmerket. Jeg har ikke tenkt meg ut denne helgen, vi var ute både torsdag og lørdag forrige helg, og jeg var skikkelig sliten. Den eneste planen jeg og mannen har er å dra på Norah Jones- konserten som vi har fått billetter til, og det blir nok en rolig affære. Mye tid til altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #46 Del Skrevet 25. juni 2004 Blæh, for et vær! I kveld skal vi definitivt være inne. I morgen skal vi på konsert og så er det en venninne av meg som har fest i atelieret sitt, og dit kommer vi sikkert til å stikke innom etter konserten. Dermed blir det hjemmekveld i kveld. Mannen skal visst lage super-tunfisk-middagen vår, en absolutt favorittrett, og vi masse god hvitvin i huset. I og med at det nærmer seg EL nå er det helt riktig å holde seg hjemme en kveld og bedrive litt prøving, synes jeg. Det blir sikkert litt bryllupsprat med mannen også. I morgen er det bare fire uker igjen! Vi har det aller meste ordnet, nå er det bare hyggelige småting igjen. Mannen er så søt når det kommer til bryllupet. Han gleder seg utrolig og er skikkelig involvert. Han gir meg følelsen av at dette er vårt bryllup og vårt prosjekt, noe vi gjør sammen og som er like viktig for han som for meg. Og så er han minst like verpesjuk som meg! Ønsker alle her inne en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 25. juni 2004 #47 Del Skrevet 25. juni 2004 Mannen skal visst lage super-tunfisk-middagen vår, en absolutt favorittrett, og vi masse god hvitvin i huset. Tunfiskfilet er en av favorittene her i huset også. Tør jeg spørre hva spennende dere gjør med fisken? *sulten* Uansett så ønsker jeg deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #48 Del Skrevet 26. juni 2004 Det er en utrolig god rett, Veronal, jeg blir aldri lei av den! Før pleide jeg å få tak i verdens beste ferske tunfiskfilet på Sult Fisk på St. Hanshaugen, men nå er den stengt og jeg har ikke klart å finne like bra tunfisk noe annet sted... :veldigsur: I går kjøpte vi fra Hotel Havana på Grunerløkka, men den var ikke like god. Jeg tar gjerne imot tips om hvor du kjøper fersk tunfisk! Jeg kan godt sende deg oppskriften på pm i løpet av helgen! Den er et av våre glansnumre når vi har gjester, den er veldig lett¨å lage, men ser imponerende ut og smaker fantastisk. Mmm! I dag er det dag 16 og Persona viste EL-tegnet. Det betyr at EL kommer i løpet av en til to dager! Nå skal jeg og mannen kjøre på Ultra og lørdagshandle. Så skal vi på konsert i kveld og så på atelierfesten til venninen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 26. juni 2004 #49 Del Skrevet 26. juni 2004 Den ferske tunfiskfileten (og skalldyrutvalget) på Smart Club er den eneste grunnen til at vi handler der. Jeg tror i hvertfall at det er veldig bra kvalitet (for det er den beste kvaliteten jeg har funnet - her ute hvor jeg bor selger Meny *grå* tunfisk. ). Jeg vil veldig gjerne få oppskriften deres på PM! (Må vel prøve å spise "masse" tunfisk nå før jeg eventuelt blir gravid ettersom SNT fraråder gravide og ammende å spise fersk tunfisk (og andre eksotiske fiskearter) pga. høyt kvikksølvinnhold. ) Ha en fortreffelig atelierkveld i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #50 Del Skrevet 27. juni 2004 Et stykk tunfiskoppskrift er sendt din vei! Alle som har spist den hos oss har spurt om oppskriften, men jeg har "glemt" å gi den videre opptil flere ganger... :oops: Du får hive innpå så lenge du kan! Jeg og, selv om det blir et lite offer å ligge unna visse typer mat. Bytter det gjerne mot en graviditet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #51 Del Skrevet 27. juni 2004 Dag 17 og EL-tegn på Personaen i dag og. Det betyr at i går (da var det også El-tegn), idag og i morgen er mulige dager for EL. Jeg har hatt et super helg og har nå et eneste fokus ved siden av prøving: gjøre meg ferdig på jobben, sånn at jeg kan få tatt ferie! Håper jeg klarer å bli ferdig i løpet av tidsdag. Jeg har hatt sykluser som har variert med noen dager en stund nå, men basert på den lengste jeg har hatt, 32 dager, er IKM 11 juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #52 Del Skrevet 28. juni 2004 I dag viste Persona ikke EL-tegnet lenger. Prøveperioden er altså over for denne gang (vi fortsetter vel med prøving, men de mest fruktbare dagene er over for denne pp.). Nå har jeg akkurat kommet tilbake fra en time med hun som er min veileder. Jeg blir noen ganger så overrasket over hvor lite samsvar det er mellom kroppsspråk og hva hun virkelig mener hos den dama der! Hun satt og leste rapporten jeg hadde skrevet og så så potte sur ut at jeg var sikker på at hun syntes den var elendig... Hun satt helt stille og leste uten og si et ord, mens jeg satt i sofaen og svettet og sa ting som "det er bare en kladd, altså", og "bare si ifra hvis du vil rette på noe" osv. Så, etter en evighet, ser hun opp fra raporten og sier: "Det der var kjempebra! En virkelig god rapport!" :o Hallo! Men jeg ble selvfølgelig veldig glad. Nå blir det sprengjobbing i dag og i morgen, sånn at jeg forhåpentligvis kan ta ferie fra onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 28. juni 2004 #53 Del Skrevet 28. juni 2004 Well done med oppgaveskriving & fornøyd veileder! Takk igjen for tunfiskoppskriften! Både mannen og jeg gleder oss til å skride til verks på kjøkkenet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 28. juni 2004 #54 Del Skrevet 28. juni 2004 Hei Cielo - som den "høflige" dagboksleser jeg er tenkte jeg det var på tide å legge igjen et lite livstegn. Personaen høres ut som en meget praktisk liten duppeditt (og kanskje litt billigere en EL-tester?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #55 Del Skrevet 30. juni 2004 Hei Moonchild! Takk for hilsen. Jeg skal være høflig og legge igjen hilsen hos deg og når jeg har lest litt i boken din. Nå er det bare noen få timer igjen, så har jeg ferie! Noen få timers sprengjobbing må jeg klare, men jeg kjenner at hodet er langt inne i feriemodus... Jobb! Nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #56 Del Skrevet 30. juni 2004 FERIE!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 30. juni 2004 #57 Del Skrevet 30. juni 2004 Så herlig! Reiser dere bort eller blir dere hjemme for bryllupsplanleggingen? Skal dere gifte dere i Oslo, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #58 Del Skrevet 1. juli 2004 Hei Veronal. Vi blir i Oslo helt fram til bryllupet, vi gifter oss i Oslo. På lørdag er det tre uker til. Så stikker vi på bryllupsreise dagen etter bryllupet, i tre uker! Nesten alt er ordnet nå, det er bare endel koselig småpusling igjen. Men du er jo gravid, Veronal!!! En strek er en strek, ikke sant?! Tenk å lykkes på første forsøk, da! Mannen drar på jobbtur til utlandet i dag og tar med seg laptopen, så jeg kommer til å være uten netttilgang noen dager nå. Jeg har ikke lagt noen planer for helgen, med tanke på at det kanskje blir utdrikkingslag. Det blir enten denne helgen eller den siste helgen før bryllupet, den helgen som er imellom de to er forloveren min bortreist. Hun har ihvertfall sagt at hun er det... Jeg er litt mistenksom til at det bare er lureri... Jeg har ingen anelse om hva som skal skje, men jeg stoler på venninnene mine. De er kule damer som ikke kommer til å utsette meg for utdriting, det er jeg sikker på. Jeg trorde ville ha syntes at det var like pinlig å være med på som meg! Nå er det dag 21, men temperaturen har ikke steget i det hele tatt. Veldig merkelig. Kan det bety at jeg ikke har hatt EL denne syklusen? Jeg har tempet i noen syluser nå, og hver gang har temperaturen steget rett etter EL. Når jeg tenker meg om så viste Persona-testpinnene ikke to like sterke streker noen av dagene jeg testet denne syklusen... Hm. Jeg får se hva som skjer, men jeg har virkelig ikke følelsen av at det har klaffet, nei. God helg til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 1. juli 2004 #59 Del Skrevet 1. juli 2004 God helg! Kos deg på utdrikningslaget ditt, hvis det blir denne helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 1. juli 2004 #60 Del Skrevet 1. juli 2004 God helg og ha det kjempegøy på utdrikningslaget ditt!!!! Krysser også for at spiren har klart å klore seg fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå