Gå til innhold

Juliano Nathanielander?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samt en sønn som skal hete Tyfus. Det er barskt, det!

Anonymous poster hash: c3c3e...497

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og foreldrene har stor sans for Michael Ende?

Det har jeg ingen kunnskaper om.

Skriver Micael Ende om en Bastian Koriander?

(Jeg har forøvrigens endret litt på fornavnet til gutten.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Bjørn er et dyr, men folk kaller da ikke ungene sine for Rev, Hjort og Bever av den grunn.

De heter jo Varg, Jerv, Ulv, Ravn, Falk og Erle så... Man kan aldri vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal forresten kalle babyen min for Xena, hva synes dere om det?

Forresten, siden du spør: Xena er omtrent like fælt som de andre oppdiktede navnene her, med ukjent rettskriving og feil uttale. Det som redder det er at det er kort. Men det går ikke, bare går ikke, hvis barnet skal hete Ødegårdlia til etternavn. Da må du skaffe deg en hund i stedet.

(Ps. Jeg tenker av en eller annen grunn på xenonlys, og på det russiske navnet Ksenia (som er normalt, hvis du er russer). Å være oppkalt etter en "krigerprinsesse" fra en dårlig tv-serie, er på ingen, ingen, ingen måte bedre enn hvem som helst fra Game of Thrones.).

Men, men, regner med dette er et høyst hypotetisk barn og hun kommer i klasse med en haug av Sansa'er, Arya'er og Daeneryer uansett.

Men skikkelig flaut for henne hvis hun mot formodning noen gang skulle bli noe mer en frisør i livet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nabo heter Sofusen Amamyllisen.

:O

Anonymous poster hash: 7989c...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sønnen til en kollega av meg heter Brooklyn. De har et av de mest vanlige -sen-navnene til etternavn. Dette er det ultimate harry-navnet for meg, ihvertfall.



Anonymous poster hash: 1bbf7...f6b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er Märtha og Ari som må ta skylden for at disse fjasenavnene har bredt om seg i Norge.



Anonymous poster hash: e8179...f21
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen til en kollega av meg heter Brooklyn. De har et av de mest vanlige -sen-navnene til etternavn. Dette er det ultimate harry-navnet for meg, ihvertfall.

Anonymous poster hash: 1bbf7...f6b

Haha, er kollegaen din tilfeldigvis Beckham? :fnise:

Anonymous poster hash: e8179...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er kollegaen din tilfeldigvis Beckham? :fnise:

Anonymous poster hash: e8179...f21

Hehe, nei dessverre, men jeg tror ikke de har tatt navnet ut av løse lufta, for å si det sånn. :)

Anonymous poster hash: 1bbf7...f6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen til en kollega av meg heter Brooklyn. De har et av de mest vanlige -sen-navnene til etternavn. Dette er det ultimate harry-navnet for meg, ihvertfall.

Anonymous poster hash: 1bbf7...f6b

Slike stedsnavn syns jeg er blodharry. Godt at ikke foreldrene har vært på Maldivene eller Mauritius og kalt opp sønnen sin for det istedet. Maldivene eller Mauritius Hansen.

Jeg vet om en som kalte ungen sin for Orlando med ett eller annet -sen til etternavn. Moren er sååå forelsket i Orlando Bloom at hun kalte opp sønnen etter han.

Anonymous poster hash: 03f9b...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike stedsnavn syns jeg er blodharry. Godt at ikke foreldrene har vært på Maldivene eller Mauritius og kalt opp sønnen sin for det istedet. Maldivene eller Mauritius Hansen.

Jeg vet om en som kalte ungen sin for Orlando med ett eller annet -sen til etternavn. Moren er sååå forelsket i Orlando Bloom at hun kalte opp sønnen etter han.

Anonymous poster hash: 03f9b...0fe

De har ikke vært i Brooklyn.

Anonymous poster hash: 1bbf7...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke vært i Brooklyn.

Anonymous poster hash: 1bbf7...f6b

:sjokkert:

Anonymous poster hash: 03f9b...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xeno…….rareste jeg har hørt



Anonymous poster hash: d8062...5f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er enda ett navn,

Pelle-Linus.



Anonymous poster hash: 03f9b...0fe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en Marley

Og søskenflokken:

Chantiana

Shaena Charmella

Ciomara Lelani.

Norske foreldre på alle sammen.

Anonymous poster hash: 00e71...73f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det grelleste navnet jeg har hørt er Sean Chrisander og Lucas Leander.

Er ikke så fan av Matheo heller.. Ser for meg en stor, tøff bodybuilder som er superbrun med masse muskler som drar hjem til mora si hver kveld (fordi han aldri fikk lov til å flytte hjemmefra).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Imaginary

Forresten, siden du spør: Xena er omtrent like fælt som de andre oppdiktede navnene her, med ukjent rettskriving og feil uttale. Det som redder det er at det er kort. Men det går ikke, bare går ikke, hvis barnet skal hete Ødegårdlia til etternavn. Da må du skaffe deg en hund i stedet.

(Ps. Jeg tenker av en eller annen grunn på xenonlys, og på det russiske navnet Ksenia (som er normalt, hvis du er russer). Å være oppkalt etter en "krigerprinsesse" fra en dårlig tv-serie, er på ingen, ingen, ingen måte bedre enn hvem som helst fra Game of Thrones.).

Men, men, regner med dette er et høyst hypotetisk barn og hun kommer i klasse med en haug av Sansa'er, Arya'er og Daeneryer uansett.

Men skikkelig flaut for henne hvis hun mot formodning noen gang skulle bli noe mer en frisør i livet.

Hva mener du, hun skal jo bli krigerprinsesse.

Neida, barn skal jeg ikke ha uansett, men hvis jeg skulle finne på å skyte en sekk kjøtt ut av vaginaen min skal den hete Xena.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det på tide å bli anonym, kjenner jeg. Jeg har faktisk vært borti en Sjamilla (håper ikke det skrives sånn, men det uttales iallfall sånn). Vet også om noen som kalte sin håpefulle for Mateo. (Hadde sikkert fungert greit i Italia, men i Norge...?)



Anonymous poster hash: 96e71...62a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fashioncherry har vel kalt barna sine Matheo Maximillian og Mathilde Miliane :-D

Kjenner jeg må vri meg i stolen etter å ha lest denne tråden.

Gutten min skal hete Eirik, det er sikkert! Bare så jeg er sikker på at han kommer til å skille seg ut.



Anonymous poster hash: 2d996...cf3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...