Gå til innhold

Juliano Nathanielander?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Princess Alina Adriana.

Nei, det er ikke navnet til en ekte prinsesse :P Datteren til hun som driver bloggen: siljelo.blogg.no
Herregud.......



Anonymous poster hash: 4a55b...318
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet om tre søsken som heter Caspian Matheo, Mio Emelius og My Amina. Skiller seg helt klart ut. Vet om en Maximus og en Atlas. Fikk meg ikke til å si Atlas til en unge, altså. Stakkars barn.

For øvrig kjenner jeg et godt voksent par som har en Leander, ikke noe unge mødre eller white trash der i gården. Storebror heter Amadeus...

Anonymous poster hash: 7bb4a...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess Alina Adriana.

Nei, det er ikke navnet til en ekte prinsesse :P Datteren til hun som driver bloggen: siljelo.blogg.no

Herregud.......

Anonymous poster hash: 4a55b...318

:overrasket: Måtte innom bloggen, og hun er tydeligvis gravid med nr 2. ". Vi har et veldig fint navn på lur, men vi er fortsatt ikke helt sikre, og hadde derfor håpet at noen der ute kanskje hadde noen fine, spesielle og sjeldne navn å dele med oss? Vi synes norrøne navn, gudenavn osv er kult! Det kan IKKE være noe topp 2011, 2014 navn. "

Norrønt gudenavn til gutten, mens storesøster heter Princess? Ja nei altså...

Anonymous poster hash: 66fd4...cfd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dette er sant eller ikke, men hørte nylig om en unge i bhg alder som visstnok het "Winner"...! Snakk om prestasjonsangst senere i livet :fnise: Får krysse fingrene for at at han seiler gjennom livet med glans, eller kanskje foreldrene tenkte mer på det som en slags beskyttende selvoppfyllende profeti? Eller gudene vet...

Vurderer også å skifte jobbbeite etter å ha lest denne tråden, jeg vil titulere meg kreativ navnecoach for å "hjelpe" disse foreldrene på vei til nye høyder i grusomme navn og absurde sammensetninger! Tror det kunne blitt en ganske festlig tilværelse ;):popcorn:

"Hvaaa? Du kan da ikke mene at din vesle sønn bare skal ha tre fornavn?! Og så så korte, da! Leander Mateo Nathaniel, det er såååå 2013 - hva med... Breageh-Leandores Maximilano-Augusto-Nathanielander?"

Anonymous poster hash: b7bef...370

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud hva feiler det folk? Skjønner de ikke at de skaper store problemer for ungene sine. Det er jo en lov som har noe med navnevalg å gjøre, at navnet ikke kan krenke barnet eller noe i den duren.

Noen som vet?

Timian liksom. Og Princess! HALLO

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arwen og Luke Skywalker. (De er søsken)

Anonymous poster hash: 5eaa7...6f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes! Jeg var redd det tvers gjennom norrøne navnet vi har valgt til vår sønn kanskje ble litt voldsomt, men ser nå at jeg virkelig ikke trenger være redd for at han skal ende opp med det særeste navnet i klassen...det blir vel nesten "kjedelig" i forhold til mange av disse nymotens navnene :)

Navn jeg syns er rare:
Lycke
Hella
Sanna Alena
Sine
Ava Marielle
Boye Mathias
Aslak Leksander
Chrisander
Nathaniel
Maximillian



Anonymous poster hash: fd7cd...30e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Husker ikke første fornavn, men husker jeg møtte en gutt som het Måneskinn til 2.fornavn.. Søsteren hadde et like merkelig navn..

Edit: Ario måneskinn!

Endret av FiskeDask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med at unga alltid må ha doble navn? Jeg vet bare én ting, og det er at ungen min ikke skal ha mer enn ett fornavn (og etternavn).
Selv vet jeg om en Leon Noel. Pretensiøsiteten lenge leve.


Anonymous poster hash: 189b4...a9b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Hva er det med at unga alltid må ha doble navn? Jeg vet bare én ting, og det er at ungen min ikke skal ha mer enn ett fornavn (og etternavn).

Selv vet jeg om en Leon Noel. Pretensiøsiteten lenge leve.

Anonymous poster hash: 189b4...a9b

Hadde de bare 4 bokstaver å velge mellom? :-P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Måtte innom bloggen, og hun er tydeligvis gravid med nr 2. ". Vi har et veldig fint navn på lur, men vi er fortsatt ikke helt sikre, og hadde derfor håpet at noen der ute kanskje hadde noen fine, spesielle og sjeldne navn å dele med oss? Vi synes norrøne navn, gudenavn osv er kult! Det kan IKKE være noe topp 2011, 2014 navn. "

Norrønt gudenavn til gutten, mens storesøster heter Princess? Ja nei altså...

Anonymous poster hash: 66fd4...cfd

Haha!!! Huff. Han burde jo nesten heter Prince... et eller annet.. Så det ikke blir urettferdig... Litt synd visst lillebror er en gud, og storesøster bare en prinsesse :P

Anonymous poster hash: 4a55b...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med Liam Wiggo?

Jepp, jeg leste nettopp om noen som heter det.

Anonymous poster hash: ea06d...4c4

Det er faktisk sånn at jeg begynner å synes at Liam Alexander er helt greit.

Anonymous poster hash: a47ed...e39

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timian er et krydder.

Folk som kaller barna Timian, har de også kalt ungene sine Gressløk, Basilikum og Oregano?

Mye kunnskapsløse folk der ute, gitt.

Og Bjørn er et dyr, men folk kaller da ikke ungene sine for Rev, Hjort og Bever av den grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest RompeRusk

Og Bjørn er et dyr, men folk kaller da ikke ungene sine for Rev, Hjort og Bever av den grunn.

Hysj, ikke gi kommende foreldre noen ideer!

Neste blir vel "Bever Nathanielander Rev" :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med at unga alltid må ha doble navn? Jeg vet bare én ting, og det er at ungen min ikke skal ha mer enn ett fornavn (og etternavn).

Anonymous poster hash: 189b4...a9b

Det lurer jeg også på. Hva er egentlig vitsen med å ha et navn som ser fint ut på papiret, men aldri blir brukt? Kjenner også flere som har dobbeltnavn, f.eks. Elise Maria (oppdiktet), og kun bruker Maria og har blitt kalt det gjennom oppveksten. Alle tror jo at de heter Elise, og det virker jo litt slitsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysj, ikke gi kommende foreldre noen ideer!

Neste blir vel "Bever Nathanielander Rev" :fnise:

Nei.... det blir Bever Nathanielander Fox.

Må værra på inglisj vettu.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...