Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt før sommeren (2014)


Elanore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil være med!! Trenger motivasjonen!

Høyde: 165

Vekt: 60,5

Endelig mål: 50

Gleder meg til å komme i gang!

- B

Anonymous poster hash: c7eaa...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye jeg skal bli kvitt! det var for en stund siden en tråd som het et eller annet som "vi som har 30kg+ å gå ned" eller noe i den duren, har lett etter den i flere timer, men finner den ikke, så kan jeg hive meg med her selv om jeg har betraktelig mer enn andre å gå ned? har ca 40-48kg å gå ned.. kommer ikke til å skje før sommeren da, men en del kan man jo bli kvitt :)



Anonymous poster hash: f0359...93a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med!

Er ikke helt sikker på hva jeg veier nå, men finner ut av det på fredag. Vet at jeg har gått opp 3-4kg de siste mnd. Kommer tilbake med vekt og mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg henger meg på videre :D Skal på 3 uker ferie i mai/juni...

Glemte helt og poste de to siste gangene på den forrige tråden... Har heller ikke veid meg siden det, men har trent bra :D Mitt endelige mål er på 70 kg nå i første omgang... Spent på og jeg har lagt på meg noe i muskelvekt siden sist... Har trent mye styrke så tror egentlig det... Buksene sitter penere nå ivertfall...

Gleder meg til å starte igjen... Tror jaggu jeg skal investere i en digital badevekt... :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye jeg skal bli kvitt! det var for en stund siden en tråd som het et eller annet som "vi som har 30kg+ å gå ned" eller noe i den duren, har lett etter den i flere timer, men finner den ikke, så kan jeg hive meg med her selv om jeg har betraktelig mer enn andre å gå ned? har ca 40-48kg å gå ned.. kommer ikke til å skje før sommeren da, men en del kan man jo bli kvitt :)Anonymous poster hash: f0359...93a

Jeg googlet og fant tråden. Her er den: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=813236

Men du må gjerne delta i denne tråden, det ser ut til å være lite aktivitet i den andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med....hvilke tråd skal vi skrive i? denne?

Er 179 høy, veide i dag 72.7 BMI: 22.5

Målet er 65 kilo på sikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gjort første veiing for denne tråden. Veier meg som tidligere på torsdager. Positivt overrasket over at jeg ikke hadde gått opp mer. Avsluttet forrige runde med 69,3 før påsken.

Fortsetter som tidligere å basere nedgangen min hovedsaklig på kosthold, da dette har fungert bra til nå. Setter et litt beskjedent mål frem mot sommeren, da jeg vet at nedgangen vil gå saktere jo lenger "ned" jeg kommer. Så får alt ekstra bare være en bonus.

Startvekt fra tidligere: 79,2

Høyde (valgfritt): 175 cm

Startvekt for denne tråden: 70,4

Mål til påske: 68,0

April 2014

24. april, uke 17: 70,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plix sin oversikt

Startvekt fra tidligere: --

Høyde: 162 cm

Startvekt for denne tråden: 54,5

Mål før sommeren:

Mage 80cm

Midje 65cm

April 2014

25. april, uke 17 (1): 54,5 kg, Mage 84cm Midje 74cm

Mai 2014

2. mai, uke 18 (2): 54kg Mage 83 cm Midje 70cm (-0,5kg)

9. mai, uke 19 (3): 55kg Mage 84 cm Midje 69cm (+0,5kg)

16. mai, uke 20 (4): -- Mage 83cm Midje 68cm (-kg)

21. mai, uke 21 (5): -- Mage 81cm Midje 66,5cm (-kg)

30. mai, uke 22 (6): 55,4kg Mage 80 cm Midje 66 cm (+0,4kg)

Juni 2014

6. juni, uke 23 (7): -- Mage 82 cm Midje 68 cm (-kg)

13. juni, uke 24 (8): -- Mage 77 cm Midje 67 cm (-kg)

20. juni, uke 25 (9): -- Mage 88 cm Midje 77 cm (-kg)

Endret av plix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor mye skal dere ned i uken? :klo:

Alle setter individuelle mål, utifra egne forutsetninger. Jeg, for eksempel, har mål om å gå ned 2,4kg i løpet av tråden. Det blir 0,3kg i uka. Man hører ofte at "anbefalt nedgang" er maks 0,5 kg/uka, men de fleste vil oppleve at nedgangen går litt i rykk og napp. Selv hadde jeg et gjennomsnitt på 0,7kg/uka på forrige tråden, men da var det enkelte uker hvor jeg raste ned over 1 kg, og andre uker hvor vekten knapt rørte seg. Regner med at nedgangen vil gå saktere nå som jeg veier mindre. Har derfor satt et litt mer forsiktig mål denne gangen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...