Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt før sommeren (2014)


Elanore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er med... med nytt friskt mot!

SS



Anonymous poster hash: 7c6ce...17d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Gått ned 6 kg i år, men trenger motivasjon for å komme meg ned de siste 6 før sommeren, og den forrige tråden så gøy ut å være med i! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chloe87

Jeg blir med, trenger å ha noe å fokusere på fremover for å få tankene over på noe annet enn eksen.

Startvekt: 62 kg.

Mål til sommeren: 56 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg også delta, etter å ha fulgt dere gjennom forrige tråd! :) Det er akkurat et sånt fellesskap jeg har behov for. Etter å ha drevet med vektnedgang en stund, så har det blitt en ganske ensom affære.

Jeg har tenkt meg ned minst 15-20 kg til på sikt, men frem til 20. juni tror jeg et realistisk mål for meg er 6 kg ned, fra 82 til 76. Det er mulig jeg bommer litt med vekta, for jeg har ikke veid meg etter påske, men kommer tilbake med med eksakte tall på fredag. :)

Det ser foreløpig ut til at de fleste har mindre å kvitte seg med enn meg, men litt av det jeg syntes var interessant med å følge den forrige tråden var mangfoldet i mål og utgangspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tingelinling

Jeg er også med. Startvekt i går: 69,8 kilo. Skal ned til 66 før sommeren.

Vil fortsette å veie meg på mandager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med! :)

Har ikke veid meg etter påsken, men tror jeg veier rundt 84 kg.

Skal totalt ned til 70-75 kg, men til 20 juni har jeg som mål å gå ned til 79 kg.

Kommer med detaljer på fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med, men jeg har ingen vekt så jeg vet foreløpig ikke hvor mye jeg veier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startvekt 68 kg, vil ned til 60.

Fatt mot :lillesky:



Anonymous poster hash: 0d7d8...da5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er også med :) Tilbake på 91 kg nå (dritt....) og skal ned til 85 før jeg drar på ferie 3. juni. Antar ikke at jeg går noe ned på tur akkurat, så mitt totale mål blir å se 84-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med :-) Har ventet på ny runde, syns den forrige tråden var motiverende! Har gått ned 7 kg siden januar, vil gjerne gå videre ned fra 78 kg til 75 (alt ekstra jeg mister tas også imot med takk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...