Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt før sommeren (2014)


Elanore

Anbefalte innlegg

- Oversikten er oppdatert til og med dette innlegget -

Her kan man se et bilde av Excel-filen jeg har hatt på siden. :fnise:

Takk for den flotte jobben som du har gjort :blomst:

Hilsen Frøken skal bli slank :)

Anonymous poster hash: 6c6a3...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg veldig skyldig her, og har i grunn litt dårlig samvittighet i forhold til ts som har gjort en kjempejobb her! For min del ødela desverre en rekke hendelser i livet hele fokuset mitt. Våren ble helt snudd på hodet av at et nært familiemedlem døde brått, tett etterfulgt av en god venninne. Men jeg har vært innom og fulgt litt med på dere og jublet i det stille over hvor flinke dere har vært! :)

Kondolerer, så trist å høre om dødsfallene :(

Du har absolut hatt gyldig frafall, jeg skjønner godt at du har hatt annet fokus enn vektnedgang. *Trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det tidligere i tråden, men jeg kan godt repetere at jeg ble gravid, og da er det ikke anbefalt å slanke seg. Har forresten holdt målet mitt som jeg skrev i den posten, nemlig å holde den samme vekten en god stund for å unngå for høy vektøkning. Har ikke gått opp enda, og holder fortsatt fokus på å ikke spise voldsomme mengder med mat. Trening har det dessverre blitt lite med, men er man uggen og slapp så må en nesten bare fokusere energien på ting som er viktig å gjøre.

Nei, under graviditet skal man ikke slanke seg :)

Takk for at du kom og fortalte om hvorfor du hoppet av tråden. Lykke til videre med graviditeten, pass godt på deg selv og lille spiren i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...