Gå til innhold

Mat for 250 kr i uka


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et tips når det kommer til å spare når det kommer til matutgifter og det er identifiser dine stabelvarer og kjøp inn når de er på tilbud.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et tips når det kommer til å spare når det kommer til matutgifter og det er identifiser dine stabelvarer og kjøp inn når de er på tilbud.

Helt enig. Det samme gjelder når det er tilbud på f.eks tabletter til oppvaskmaskinen, vaskepulver osv. Det kan jo stå i evigheter, så det er lurt å hamstre litt når det en sjelden gang er billig.

Anonymous poster hash: df954...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Det samme gjelder når det er tilbud på f.eks tabletter til oppvaskmaskinen, vaskepulver osv. Det kan jo stå i evigheter, så det er lurt å hamstre litt når det en sjelden gang er billig.

Anonymous poster hash: df954...fc4

Hei

Er det noen av dere som har prøvd og vet om det nye vaskepulvermerket "Smart 365" til kr 10,- (på Rimi) vasker like rent som Omo/ Blenda, og uten bruk av flekkfjerningsspray først?

Anonymous poster hash: 3b9e4...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Det samme gjelder når det er tilbud på f.eks tabletter til oppvaskmaskinen, vaskepulver osv. Det kan jo stå i evigheter, så det er lurt å hamstre litt når det en sjelden gang er billig.

Anonymous poster hash: df954...fc4

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Oi, det hadde ikke gått an for oss :/ Vi er to, så det forklarer vel alt (+ at mye er dyrt. Til og med grønnsaker og frukt har gått opp i pris... Og bær er råttent dyrt). Haha :) Men her vil jeg følge med for tips uansett!

Smart innlegg:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stuet kål i ojle eller smør og risengrynsgrøt.

Tror ikke noe på at noen kan leve på 250 kroner uka uten basisvarer inkludert. Det er i alle fall ikke sunt, og ikke anbefalt.



Anonymous poster hash: 57fec...d28
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Oi, det hadde ikke gått an for oss :/ Vi er to, så det forklarer vel alt (+ at mye er dyrt. Til og med grønnsaker og frukt har gått opp i pris... Og bær er råttent dyrt). Haha :) Men her vil jeg følge med for tips uansett!

Smart innlegg:)

Om du har lest hele tråden, så ser du at hos meg er vi også 2 voksne, og vi bruker mer enn 250kr pr uke, men det er jammen ikke langt unna.

God planlegging så går det meste :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det jeg pleier å spise når jeg holder et lavt budsjett;

Takk for mye gode ressurser og kule videoer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg dessverre ikke prøvd, men jeg har prøvd flere andre billigmerker som Landlord (helt greit, lukter godt), firstprice (likte jeg ikke så godt) osv. Jeg synes fortsatt Omo er best, men på en god andreplass kommer faktisk et vaskepulver jeg kjøpte på Europris til 79 kr for 5 kg. Husker ikke hva det heter i farta, men kan sjekke når jeg kommer hjem!

Hei

Er det noen av dere som har prøvd og vet om det nye vaskepulvermerket "Smart 365" til kr 10,- (på Rimi) vasker like rent som Omo/ Blenda, og uten bruk av flekkfjerningsspray først?

Anonymous poster hash: 3b9e4...106

Anonymous poster hash: df954...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har lest hele tråden, så ser du at hos meg er vi også 2 voksne, og vi bruker mer enn 250kr pr uke, men det er jammen ikke langt unna.

God planlegging så går det meste :)

Hvor mye bruker dere i bensinpenger og bomutgifter helt til Sverige da? Billigere å handle på nærbutikken :)

Anonymous poster hash: 99498...73d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: df954...fc4

Hei

Takk for tips om vaskepulver fra Europris :blomst:

Anonymous poster hash: 3b9e4...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Hvor mye bruker dere i bensinpenger og bomutgifter helt til Sverige da? Billigere å handle på nærbutikken :)

Anonymous poster hash: 99498...73d

Nei det er ikke billigere.

Om jeg bruker 500 kr på å komme meg frem og tilbake fra grensa, så blir det likevel billigere når jeg sparer tusenlapper på all maten

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som kan skrive ned oppskrift på lapskaus?

Har søkt litt,men syns dem er full av ingredienser osv,

Må da finnes en enklere vei som smaker alikevel?



Anonymous poster hash: 7b63d...bb5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som kan skrive ned oppskrift på lapskaus?

Har søkt litt,men syns dem er full av ingredienser osv,

Må da finnes en enklere vei som smaker alikevel?

Anonymous poster hash: 7b63d...bb5

1. pose lapskausgrønnsaker.

1. pose grillpølser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

noen som kan skrive ned oppskrift på lapskaus?

Har søkt litt,men syns dem er full av ingredienser osv,

Må da finnes en enklere vei som smaker alikevel?

Anonymous poster hash: 7b63d...bb5

Det er bare billige ingredienser i lapskaus, så hvorfor ta bort noen?

Anonymous poster hash: 99498...73d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man smarttelefon så er appen matrabatt bra å ha.

Eg fant ikke det appen.

Anonymous poster hash: 7ebf8...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fant ikke det appen.

Anonymous poster hash: 7ebf8...485

Kan det være Mattilbud AB mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Om du har lest hele tråden, så ser du at hos meg er vi også 2 voksne, og vi bruker mer enn 250kr pr uke, men det er jammen ikke langt unna.

God planlegging så går det meste :)

Ja det er sant. Kanskje det kommer an på hvor man handler da :) Vi handler på Eurospar. Den eneste firstpricefrukten er appelsin, og det er jo litt synd. Skulle gjerne handlet annet frukt like billig.. Men jaja. Bananer er ikke alt for dyrt. Vi bor langt unna andre matvarebutikker, men ligger rett over Eurospar. Veldig kjekt.

Vi handler billig, men det blir likevel en del penger. Tror ikke vi handler for så veldig mye i forhold til andre, egentlig. Men det er mye dyr mat uansett, mener jeg. Spesielt for oss som ikke tjener så mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...