Gjest Gjest Skrevet 27. april 2014 #81 Del Skrevet 27. april 2014 Jeg har et tips når det kommer til å spare når det kommer til matutgifter og det er identifiser dine stabelvarer og kjøp inn når de er på tilbud. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #82 Del Skrevet 27. april 2014 Jeg har et tips når det kommer til å spare når det kommer til matutgifter og det er identifiser dine stabelvarer og kjøp inn når de er på tilbud. Helt enig. Det samme gjelder når det er tilbud på f.eks tabletter til oppvaskmaskinen, vaskepulver osv. Det kan jo stå i evigheter, så det er lurt å hamstre litt når det en sjelden gang er billig.Anonymous poster hash: df954...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #83 Del Skrevet 27. april 2014 Helt enig. Det samme gjelder når det er tilbud på f.eks tabletter til oppvaskmaskinen, vaskepulver osv. Det kan jo stå i evigheter, så det er lurt å hamstre litt når det en sjelden gang er billig.Anonymous poster hash: df954...fc4 Hei Er det noen av dere som har prøvd og vet om det nye vaskepulvermerket "Smart 365" til kr 10,- (på Rimi) vasker like rent som Omo/ Blenda, og uten bruk av flekkfjerningsspray først? Anonymous poster hash: 3b9e4...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2014 #84 Del Skrevet 27. april 2014 Helt enig. Det samme gjelder når det er tilbud på f.eks tabletter til oppvaskmaskinen, vaskepulver osv. Det kan jo stå i evigheter, så det er lurt å hamstre litt når det en sjelden gang er billig.Anonymous poster hash: df954...fc4 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 27. april 2014 #85 Del Skrevet 27. april 2014 Oi, det hadde ikke gått an for oss :/ Vi er to, så det forklarer vel alt (+ at mye er dyrt. Til og med grønnsaker og frukt har gått opp i pris... Og bær er råttent dyrt). Haha Men her vil jeg følge med for tips uansett! Smart innlegg:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #86 Del Skrevet 27. april 2014 Stuet kål i ojle eller smør og risengrynsgrøt. Tror ikke noe på at noen kan leve på 250 kroner uka uten basisvarer inkludert. Det er i alle fall ikke sunt, og ikke anbefalt. Anonymous poster hash: 57fec...d28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2014 #87 Del Skrevet 27. april 2014 Ellers da er kaffemerket Ambero drittbillig på Rimi, 3kr stk (250g), tror jeg det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 27. april 2014 #88 Del Skrevet 27. april 2014 Oi, det hadde ikke gått an for oss :/ Vi er to, så det forklarer vel alt (+ at mye er dyrt. Til og med grønnsaker og frukt har gått opp i pris... Og bær er råttent dyrt). Haha Men her vil jeg følge med for tips uansett! Smart innlegg:) Om du har lest hele tråden, så ser du at hos meg er vi også 2 voksne, og vi bruker mer enn 250kr pr uke, men det er jammen ikke langt unna. God planlegging så går det meste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2014 #89 Del Skrevet 27. april 2014 Har man smarttelefon så er appen matrabatt bra å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 27. april 2014 #90 Del Skrevet 27. april 2014 Dette er det jeg pleier å spise når jeg holder et lavt budsjett; Takk for mye gode ressurser og kule videoer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #91 Del Skrevet 27. april 2014 Det har jeg dessverre ikke prøvd, men jeg har prøvd flere andre billigmerker som Landlord (helt greit, lukter godt), firstprice (likte jeg ikke så godt) osv. Jeg synes fortsatt Omo er best, men på en god andreplass kommer faktisk et vaskepulver jeg kjøpte på Europris til 79 kr for 5 kg. Husker ikke hva det heter i farta, men kan sjekke når jeg kommer hjem! Hei Er det noen av dere som har prøvd og vet om det nye vaskepulvermerket "Smart 365" til kr 10,- (på Rimi) vasker like rent som Omo/ Blenda, og uten bruk av flekkfjerningsspray først?Anonymous poster hash: 3b9e4...106 Anonymous poster hash: df954...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #92 Del Skrevet 27. april 2014 Om du har lest hele tråden, så ser du at hos meg er vi også 2 voksne, og vi bruker mer enn 250kr pr uke, men det er jammen ikke langt unna. God planlegging så går det meste Hvor mye bruker dere i bensinpenger og bomutgifter helt til Sverige da? Billigere å handle på nærbutikken Anonymous poster hash: 99498...73d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #93 Del Skrevet 27. april 2014 Anonymous poster hash: df954...fc4 Hei Takk for tips om vaskepulver fra Europris Anonymous poster hash: 3b9e4...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 27. april 2014 #94 Del Skrevet 27. april 2014 Hvor mye bruker dere i bensinpenger og bomutgifter helt til Sverige da? Billigere å handle på nærbutikken Anonymous poster hash: 99498...73d Nei det er ikke billigere. Om jeg bruker 500 kr på å komme meg frem og tilbake fra grensa, så blir det likevel billigere når jeg sparer tusenlapper på all maten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #95 Del Skrevet 27. april 2014 noen som kan skrive ned oppskrift på lapskaus? Har søkt litt,men syns dem er full av ingredienser osv, Må da finnes en enklere vei som smaker alikevel? Anonymous poster hash: 7b63d...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2014 #96 Del Skrevet 27. april 2014 noen som kan skrive ned oppskrift på lapskaus? Har søkt litt,men syns dem er full av ingredienser osv, Må da finnes en enklere vei som smaker alikevel? Anonymous poster hash: 7b63d...bb5 1. pose lapskausgrønnsaker. 1. pose grillpølser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #97 Del Skrevet 27. april 2014 noen som kan skrive ned oppskrift på lapskaus? Har søkt litt,men syns dem er full av ingredienser osv, Må da finnes en enklere vei som smaker alikevel?Anonymous poster hash: 7b63d...bb5 Det er bare billige ingredienser i lapskaus, så hvorfor ta bort noen?Anonymous poster hash: 99498...73d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #98 Del Skrevet 28. april 2014 Har man smarttelefon så er appen matrabatt bra å ha. Eg fant ikke det appen. Anonymous poster hash: 7ebf8...485 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 28. april 2014 #99 Del Skrevet 28. april 2014 Eg fant ikke det appen.Anonymous poster hash: 7ebf8...485 Kan det være Mattilbud AB mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 28. april 2014 #100 Del Skrevet 28. april 2014 Om du har lest hele tråden, så ser du at hos meg er vi også 2 voksne, og vi bruker mer enn 250kr pr uke, men det er jammen ikke langt unna. God planlegging så går det meste Ja det er sant. Kanskje det kommer an på hvor man handler da Vi handler på Eurospar. Den eneste firstpricefrukten er appelsin, og det er jo litt synd. Skulle gjerne handlet annet frukt like billig.. Men jaja. Bananer er ikke alt for dyrt. Vi bor langt unna andre matvarebutikker, men ligger rett over Eurospar. Veldig kjekt. Vi handler billig, men det blir likevel en del penger. Tror ikke vi handler for så veldig mye i forhold til andre, egentlig. Men det er mye dyr mat uansett, mener jeg. Spesielt for oss som ikke tjener så mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå