Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Enhjørning
Skrevet

Noen som har bilder av simmene sine de vil dele?:) Er litt nysgjerrig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

post-37809-0-52826600-1412343525_thumb.ppost-37809-0-29140200-1412343544_thumb.p

her er fruen selv med nabolagets nye kjekkas på besøk.

post-37809-0-74805900-1412343615_thumb.p

post-37809-0-40182700-1412343670_thumb.p

jeg er veldig glad i hagearbeid på the sims da, vet ikke hvorfor :P

har ikke rukket å spille så mye enda jeg bruker så lang tid på å lage simmene og velge klær og utseende

Anonymous poster hash: 3445a...71b
Skrevet

Har vært flink til å spille uten pengekode hittil, men da må man velge hvilke rom man skal prioritere penger til først. Har en tendens til å måtte starte med tidenes fattigmanns-TV :laugh:

60155.jpg

Trykk for større bilde

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Har begynt med legacy challenge. Rimelig uvant å starte med 1200 simleoner. Har et lite rom til doen og en seng utenfor. Luksus!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har vært flink til å spille uten pengekode hittil, men da må man velge hvilke rom man skal prioritere penger til først. Har en tendens til å måtte starte med tidenes fattigmanns-TV :laugh:

60155.jpg

Trykk for større bilde

Den tv-en er jo så søt da :)

Greide endelig å drepe en sim av flauhet etter å ha prøvd lenge :P Føler meg skikkelig ond. Spøkelset hans liker å ødelegge dusjen da :(

Skrevet

Den tv-en er jo så søt da :)

Greide endelig å drepe en sim av flauhet etter å ha prøvd lenge :P Føler meg skikkelig ond. Spøkelset hans liker å ødelegge dusjen da :(

hvordan døde han av det? ved gjentatte flauser?

Skrevet

Ja, jeg fikk han til å flørte med noen han ikke kjenner for å få en pinlig samtale, fikk noen til å gå inn på badet mens han dusja og fikk han til å tisse på seg.

Da følte han seg krenket. Prøvde å få han til å føle seg krenket en stund før han døde. Prøvde på dette en del ganger før det gikk.

Skrevet

Lurte på hva slags uteligger som var på besøk, men det var visst bare jobbantrekket mitt som "sulten kunstner" :haar:

60157.jpg

Trykk for større bilde

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg gikk på spillet igjen nå og spøkelset til mannnen jeg drepte er borte :( gravsteinen er der, men står bare en strek der navnet skal være og det går ikke å sørge. Bare ødelegge gravsteinen :(

Lei av at simmer blir slettet...

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg adopterte en unge og fikk henne til å vokse opp og ble ung voksen, så fanget jeg henne i et gjerde og hun døde av sult... :fnise: Slemt..
Nå er gravsteinen i hagen. Dukker spøkelse bare plutselig opp eller må jeg gjøre noe?

Skrevet

Jeg adopterte en unge og fikk henne til å vokse opp og ble ung voksen, så fanget jeg henne i et gjerde og hun døde av sult... :fnise: Slemt..

Nå er gravsteinen i hagen. Dukker spøkelse bare plutselig opp eller må jeg gjøre noe?

tror ikke det er spøkelser i the sims4 spillet enda, men det skal komme

Skrevet

tror ikke det er spøkelser i the sims4 spillet enda, men det skal komme

Jo det kom på siste oppdateringen hvis du leser litt lenger opp i tråden :)

Skrevet

Spøkelsene er i spillet nå ja :) det er bare å ha en gravstein på tomta si og vente :) Spøkelsene kommer ut om natta, men ikke hver natt.

• Nyttig 1
Gjest Enhjørning
Skrevet (endret)

Tenåringssimmene mine Jennifer og Samantha Jackson :)

*bilder fjernet*

Endret av Enhjørning
Skrevet

forresten, noen som har funnet gode sider hvor man kan laste ned klær og hårstiler ?

så det med spøkelsene nå, skal oppdatere spillet nuh!

Gjest Libertyan
Skrevet (endret)

Den ene simmen min klarte jeg å gjennopplive 2 ganger, hvordan vet jeg ikke helt, men merkelig var det iallefall. Har aldri skjedd før eller etterpå, vanligvis pleier det bare å virke en gang i bland om man pleader til Grim Reaper

Endret av Libertyan
Gjest Keikolina
Skrevet

Noen som har fått barn med mannen med Ljåen enda? Jeg har ikke prøvd men artig om det hadde gått, ha ha.

Skrevet

forresten, noen som har funnet gode sider hvor man kan laste ned klær og hårstiler ?

så det med spøkelsene nå, skal oppdatere spillet nuh!

Thesimsresources.com er en super side :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...