Ardwinna Skrevet 3. oktober 2024 #7301 Del Skrevet 3. oktober 2024 Hva tenker dere om denne? Jeg er veldig i tvil... Er redd det blir en ny wedding stories der ingen av simmene gjør det de skal. Dessuten er jeg litt usikker på om dette er kult eller bare trist og kjedelig. Nei, jeg vet ikke altså... trenger nok mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 8. oktober 2024 #7302 Del Skrevet 8. oktober 2024 Ardwinna skrev (På 3.10.2024 den 19.29): Hva tenker dere om denne? Jeg er veldig i tvil... Er redd det blir en ny wedding stories der ingen av simmene gjør det de skal. Dessuten er jeg litt usikker på om dette er kult eller bare trist og kjedelig. Nei, jeg vet ikke altså... trenger nok mer info. Jeg kommer til å kjøpe. Det er jo ikke akkurat kjekt med døden. Men nå har vi nå mange andre eventer i spillet, men når en sim dør så bare «puff» så er de en gravstein/urne. Det kan godt være litt fint å kunne ha begravelse. Selvsagt, jeg ser for meg mange bugs, og håper at det også er mulig å skippe. Jeg håper bare de kan også gi bedre måter å håndtere sorg på, for simmen min blir lei seg kontinuerlig siden «alle» hun kjenner dør 😅 Er veldig interessert i å kunne jobbe som Grim Reaper, så er spent på pakken. Får en ny trailer om ikke lenge, med gameplay. Er veldig spent på det selv. Men vil tro at de bruker samme system som «My Wedding Stories», og man kan jo selvsagt bli litt skeptisk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #7303 Del Skrevet 3. november 2024 Vurderer å kjøpe life and death pakken. Har hørt bare positivt om den. Men 500 kr.... den summen svir. Tviler den kommer med stor minus i neste salg. Skal, skal ikke.... Anonymkode: bceb6...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #7304 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vurderer å kjøpe life and death pakken. Har hørt bare positivt om den. Men 500 kr.... den summen svir. Tviler den kommer med stor minus i neste salg. Skal, skal ikke.... Anonymkode: bceb6...86a Kjøp den og fortell om det er verdt det! 😂 Anonymkode: 1e13a...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #7305 Del Skrevet 3. november 2024 Er det noen som er flinke med pc forresten? Jeg trenger en ok til å spille sims4 på, helst så billig som mulig. Den kommer ikke til å bli brukt til noe annet omtrent, men jeg har de fleste utvidelsespakkene Anonymkode: 1e13a...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #7306 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vurderer å kjøpe life and death pakken. Har hørt bare positivt om den. Men 500 kr.... den summen svir. Tviler den kommer med stor minus i neste salg. Skal, skal ikke.... Anonymkode: bceb6...86a Kjøp på instant gaming! Og ja, sida er helt legit. Har kjøpt derfra selv. Koden er ikke til meg, er til en youtuber jeg følger som jeg lærte om sida fra. https://www.instant-gaming.com/en/?igr=satchonsims Anonymkode: cba65...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå