AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #7281 Del Skrevet 23. mars 2024 Matas skrev (16 timer siden): Ja, man må reinstallere det, og til og med da er det ikke sikkert du får opp alternativ med å velge foretrukket språk. Mye klager på dette i Simsforum og på grupper. Den er jo så fantastisk den appen😅 Æsj, jeg som hadde kommet så langt i spillet også!😅 Anonymkode: 26152...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #7282 Del Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Et av de største problemene jeg har sett folk beskrive om For Rent, er at du får ikke betalt som utleier. Så da er jo mye av vitsen borte! Anonymkode: cba65...83e Ja det har jeg merket da jeg testet det med en utleiebolig. Fikk betalt en gang bare. Anonymkode: bceb6...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 23. mars 2024 #7283 Del Skrevet 23. mars 2024 -Missi- skrev (15 timer siden): Aha ja da trur jeg at jeg skal gjøre det når jeg var fått kjøpt meg en ny og bedre pc ☺️👌 Mm! Sims 3 må absolutt være den beste sims "versjonen" hadde helt glemt biler morsomt og så mye vi liksom fikk med sims 3 vær nye pakke var omtrent en ny verden og spenningen med å sitte å vente og se på skjermen før man kunne spille osv. Morsom bug med bil greiene da de bruker lang tid på bil /buss/båt /sykling osv 🤭plutselig begynner å løpe i stedet over store avstander fordi de var et sted og plukket epler feks 😂🤭👌spilte med en familie med et barn han var på overnatting hos en venn og på morningen etter tok han ikke bussen derfra til skolen nei måtte jo selvsagt løpe hele veien hjem for å ta bussen fra eget hus🤭😂 Så noen få ulemper med den store åpne verden 🤭men aller mest masse spill glede❤️ Ja absolutt❤️🤭er egentlig en litt unik greie disse sims oppvekstene til vår generasjon og utviklingen man har vært med på av pc, mobil, Internett osv. Sønnen min elsker å høre meg fortelle om "gamle dager" og hvordan ting var da (er 36 😇🤭). Trur han synes det er veldig gøy med en mamma som har spilt siden hun var tenåring. Han viste meg et nydelig spill i går på switchen husker ikke hva det het men du kræsjer ned i en planet og skal overleve hovedsakelig i vannet og finne ressurser under vann. Jeg brukte første halvtime på å fange en fisk 😂👌men koste meg skikkelig med spillet 🤭han som måtte runde av og si det var leggetid nå (han er 17🤭) så finnes nok mye der ute som kan gi spilleglede også ☺️ jeg har alltid prøvd nye spill innimellom men kommer alltid tilbake til sims til slutt☺️ Haha, hadde glemt de bugsa i sims 3, men de var jo ingenting i forhold til hva mange opplever med Sims 4. Jeg har vært heldig som ikke har opplevd noe særlig med bugs, men så venter jeg også til de har fiksa de verste bugsa på store pakker før jeg kjøper dem😅 Sims 3 ga helt klart med spillopplevelse, jeg hadde ikke så mye tilleggspakker da heller ettersom jeg synes grunnspillet ga så mye i seg selv. Ja, det er helt sant. Sims har jo fulgt utviklingen helt fra start! Vi er like gamle, og jeg hører ofte barn snakke om gamle dager når de snakker om VHS og kassetter🥲😂 Så gøy, og så hyggelig at dere kan oppleve slikt sammen!😊 Ja, det finnes mye bra spill der ute, men det er Sims jeg alltid ender tilbake på selv😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 23. mars 2024 #7284 Del Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Æsj, jeg som hadde kommet så langt i spillet også!😅 Anonymkode: 26152...45b Ja, jeg sjekket det opp da jeg lasta det ned til på laptopen og fikk engelsk språk selv. Vet ikke om det er verdt å reinstallere det ettersom det ikke er sikkert at språkvalget kommer opp😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 17. mai 2024 #7285 Del Skrevet 17. mai 2024 Har funnet litt tilbake til spillet. Det kan være skikkelig gøy. Familien min startet med en sim og en datter. Og ut fra den ene datteren ble det 4 barn, der 3 av dem fikk barn. Og så har alt utviklet seg videre til at en linje har 7 generasjoner. Den jeg spiller på er kun generasjon 6. jeg har rundt 185 simmer som er «aktive», men er kun 1 save jeg virkelig spiller med. Jeg har styrt, fulgt med, og flyttet ut simmer etter som de har vokst opp. Har så gitt dem en partner. Tidligere hjalp jeg til med barn, nå har jeg nesten nådd max antall simmer, og jeg trenger at noen av dem dør 😅 Vampyrene de lever jo nesten evig, har 1 som har dødd i en ulykke 😅 Tror planen videre er å spille med min sim, og se hvordan de andre generasjonene klarer seg videre. Man har jo disse neighbourhood stories greiene, og mange av de er flinke til å utvide familien. Er ganske gøy å ha et så stort familietre. Men synn at det er så vanskelig å få til å ta et bilde av det hele 😅 Her er starten av det i det minste: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 26. juni 2024 #7286 Del Skrevet 26. juni 2024 Ny trailer i morgen! Expansion pakke; noe rundt kjærlighet ser det ut som 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 23. juli 2024 #7287 Del Skrevet 23. juli 2024 Jeg kjenner at jeg gleder meg ganske mye til den mye pakken. Jeg er noe enig i det simmere på YT har sagt, at pakken virker til å ha litt lite innhold til å være en expansion pack. Men den har jo gameplay som påvirker hele spillet, og jeg gleder meg altså! Blir gaming til helgen, og jeg er klar til å fortsette med å utvikle familien min. Er veldig spent på hvordan dette blir og om det er mange bugs når pakken kommer ut. Håper at det går så smooth som mulig, men det er jo tross alt sims, så blir jo alltid noe 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 24. juli 2024 #7288 Del Skrevet 24. juli 2024 Ariana807 skrev (På 23.7.2024 den 9.07): Jeg kjenner at jeg gleder meg ganske mye til den mye pakken. Jeg er noe enig i det simmere på YT har sagt, at pakken virker til å ha litt lite innhold til å være en expansion pack. Men den har jo gameplay som påvirker hele spillet, og jeg gleder meg altså! Blir gaming til helgen, og jeg er klar til å fortsette med å utvikle familien min. Er veldig spent på hvordan dette blir og om det er mange bugs når pakken kommer ut. Håper at det går så smooth som mulig, men det er jo tross alt sims, så blir jo alltid noe 😅 Dette er faktisk en pakke jeg gleder meg veldig til også! Får se om jeg avventer litt med å kjøpe til de verste bugsa er fiksa, men jeg har så mye tid til å spille nå at det forundrer meg ikke om jeg kjøper det imårra😂 Har ikke sjekka noen YouTubere enda i fht. gameplay og innhold, så må nok sjekke litt ikveld😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #7289 Del Skrevet 27. juli 2024 Både Plumbella og SatchOnSims melder om ganske store problemer med den nye pakka. Satch ga en 3,6/10 totalt. Anonymkode: cba65...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #7290 Del Skrevet 27. juli 2024 Jeg vurderte å kjøpe den nye pakken, men synes prisen er helt på trynet. Det er ille nok å betale 400,- for en utvidelsespakke som egentlig bare er en gamepack, men 469,-??? Nå synes jeg det går over stokk og stein. Kjenner at selv om jeg har lyst på denne pakken (mest for CAS og Bygg/kjøp + ny by), så vurderer jeg sterkt å vente og se om den noen gang kommer på salg. Jeg synes det er for mye å betale nesten 500 kr for et produkt som verken leverer det det lover (å være en spillutvidelse) eller er testet og rensket for bugs og glitches før det legges ut for salg. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Både Plumbella og SatchOnSims melder om ganske store problemer med den nye pakka. Satch ga en 3,6/10 totalt. Anonymkode: cba65...83e Så Satch sin video og lo av den daten der den ene begynte å ta pushups og den andre danset cowboydans nonstop. Typisk Sims 4. Skjønner ikke hvordan noen hadde tenkt at dating skulle fungere med denne pakka, når det ikke har fungert før. Snart ti år siden Sims 4 kom ut, og det er en skam (og et hån mot Simsfansen) at spillet har pågått så lenge med så mye tull og lettvinte løsninger. Rart hvordan Sims 2 og 3 som begge var spill som fungerte bra ble kuttet etter 4-5 år, mens Sims 4 som har sviktet på så mange måter fremdeles holdes kunstig i live ti år etter. Og de har jo ikke tenkt å stoppe med det første heller. Project Rene er heller ikke ment som Sims 5, men som et sideprosjekt som skal gå parallelt med Sims 4. Som gammel Sims-entusiast kjenner jeg at tålmodigheten begynner å ta slutt. Jeg føler at EA har blitt så pengekåt at de faktisk driter i kjøperne sine (og sine ansatte). Sims 4 er spillverdenens svar på Temu, hadde nå enda bare prisen vært deretter også. Anonymkode: 844e8...2d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #7291 Del Skrevet 27. juli 2024 Vil nok vente til pakken er på tilbud. Betaler ikke 500 kr for et spill full av bugs. Har også store problemer med EA launcher. Må til tider oppdatere, fikse og/eller reinstallere for hver bidige gang jeg skal spille. Veldig irriterende. Anonymkode: bceb6...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 27. juli 2024 #7292 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil nok vente til pakken er på tilbud. Betaler ikke 500 kr for et spill full av bugs. Har også store problemer med EA launcher. Må til tider oppdatere, fikse og/eller reinstallere for hver bidige gang jeg skal spille. Veldig irriterende. Anonymkode: bceb6...86a Har sett at flere strever med EA etter oppdateringen. Ikke at appen er så bra i utgangspunktet, men det er kjedelig når det blir sånn. Jeg hadde ingen problemer i går, men rakk ikke å teste selve gameplayet av pakka. EA fungerte bra, men det har vært et par ganger jeg må restarte PCen for at appen skal fungere skikkelig, noe jeg også ser at flere må gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #7293 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg vurderte å kjøpe den nye pakken, men synes prisen er helt på trynet. Det er ille nok å betale 400,- for en utvidelsespakke som egentlig bare er en gamepack, men 469,-??? Nå synes jeg det går over stokk og stein. Kjenner at selv om jeg har lyst på denne pakken (mest for CAS og Bygg/kjøp + ny by), så vurderer jeg sterkt å vente og se om den noen gang kommer på salg. Jeg synes det er for mye å betale nesten 500 kr for et produkt som verken leverer det det lover (å være en spillutvidelse) eller er testet og rensket for bugs og glitches før det legges ut for salg. Så Satch sin video og lo av den daten der den ene begynte å ta pushups og den andre danset cowboydans nonstop. Typisk Sims 4. Skjønner ikke hvordan noen hadde tenkt at dating skulle fungere med denne pakka, når det ikke har fungert før. Snart ti år siden Sims 4 kom ut, og det er en skam (og et hån mot Simsfansen) at spillet har pågått så lenge med så mye tull og lettvinte løsninger. Rart hvordan Sims 2 og 3 som begge var spill som fungerte bra ble kuttet etter 4-5 år, mens Sims 4 som har sviktet på så mange måter fremdeles holdes kunstig i live ti år etter. Og de har jo ikke tenkt å stoppe med det første heller. Project Rene er heller ikke ment som Sims 5, men som et sideprosjekt som skal gå parallelt med Sims 4. Som gammel Sims-entusiast kjenner jeg at tålmodigheten begynner å ta slutt. Jeg føler at EA har blitt så pengekåt at de faktisk driter i kjøperne sine (og sine ansatte). Sims 4 er spillverdenens svar på Temu, hadde nå enda bare prisen vært deretter også. Anonymkode: 844e8...2d7 Alt dette! Jeg har ikke kjøpt noen nye pakker på dritlenge, og kjøper kun på salg. Men nyeste pakka jeg har er vel University. Alt annet etter det virker for dårlig. Jeg savner sims 3 så syyyyykt, men laptopen min nå takler det ikke 😩 Anonymkode: cba65...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 31. juli 2024 #7294 Del Skrevet 31. juli 2024 Min egen erfaring fra helga; Først av alt startet det hele med tårer og stress. Fredag kveld, jeg var klar for å sette i gang spillinga, langhelg og greier. Skrur på PC en og oppdager at EA appen, iconet er borte. Jeg oppdager så at den ligger der, men EA bildet er erstattet av et slik «papirakt». Jeg prøver å klikke, får beskjed om at appen enten er flyttet eller endret, og om jeg ønsker å slette snarveien. Jeg bare 😳😳 nei, hva, altså!! 😭 Jeg avsluttet en runde med sims helga før med at pcen skulle ha en oppdatering, og appen må ha blitt ødelagt via windows update eller noe. Jeg skrur pcen av og på 2 ganger og da får jeg beskjed om at det er en oppdatering som ikke er fullført. Jeg får til den oppdateringen, men appen den er enda ødelagt. Så et tips fra noen om å prøve å reparere appen. Jeg hadde allerede prøvd å laste ned appen på nytt og fikk opp en melding om at jeg allerede har den installert, og på det vinduet som jeg ikke så først selv står det «repair». Dette fungerte heldigsvis, fikk appen tilbake, og spillet ble oppdatert og den nye pakken laster ned. Den nye pakken. Helt klart at det er bugs med den. Har vært redd simmene min skal dø flere ganger, da de blir hysteriske uten noen grunn. Et steg unna å dø av latter. De er også slemme mot andre uten grunn, og ellers også overemosjonelle. Opplevde at My Wedding Pack ga meg en error når jeg skulle prøve meg på et bryllup. Dette kan være et problem fra før av da, jeg spiller sjeldent med den, men hadde lyst til å prøve sammen med den mye pakken. Fikk også en save error, og måtte lage meg en ny save. Fikk også problemer med at jeg trykket delete på 2 køysenger, men det sengene forsvant biledlig, men var usynlige og kunne ikke plassere noe der den sto. Har akkurat startet med den nye jobben, rett før jeg lagret og avsluttet, og vet ikke om det er noen bugs ute der og går. Jeg hadde også en teit feil. Simmen min var gift, hadde spurt en fyr allerede om å «just be friends». Plutselig får den ene dattera mi en telefon, og min feil som sa ja, jeg klikker litt for fort ja på alle disse pop-up meldingene. Men han her fyren sa han hadde funnet en ring i ei veske, og spirte om de skulle si ja til å være forlovet. Jeg klikket jo ja litt for fort, og får så opp at den allerede gifte simmen min nå er forlovet med en annen 😳😳 bug eller skal det kanskje være slik 😅 Opplever også å få spørsmål om man skal flytte sammen før første date nærmest er over, og om man sier nei, får de jo en trist sentiment 😤 altså det går ann å ikke ville flytte sammen etter et par timer 😅 Bugs med pakken, som forventet egentlig. Så noe snakk om en ekstra update som ble sendt ut fordi pakken ødela spillet eller noe. Jeg har jo sett at The Sims teamet skriver at de har folk som skal gå gjennom og faktisk fikse gamle buggs, men så langt føler jeg ikke akkurat at de gjør den beste jobben. Føler egentlig at om de fikser en ting så ødelegger de 10 andre 🤪 Helt klart er både EA appen og spillet ikke akkurat helt 100%. En ting jeg har halvveis lært; husk å lagre, ofte! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #7295 Del Skrevet 20. september 2024 Holder på med en legacy challenge. Det er så mange som sliter med å finne kjærligheten, er til å bli sprø av! Er som om de ikke går overens med noen. Samme hva jeg gjør! Blir bare uvenner med alle, selv om at jeg gjør en haug med positive interaksjoner i forveien før det blir flørting. Så fort simmen flørter, så blir de hatet. Noen må jeg bare gi opp og heller få de til å få vitenskapsbaby alene. Har ikke den nye lovestruck pakken. Vet ikke om det som er problemet eller om det har noen sammenheng. Anonymkode: bceb6...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 20. september 2024 #7296 Del Skrevet 20. september 2024 Spillet mitt ble rart etter siste store oppdateringa. Den siste savefilen min gikk plutselig ikke an å åpne i det hele tatt, og spillet er tregere enn noensinne. Spesielt når simmen skal reise til en annen by, da snurrer det ei god stund før jeg kommer videre og får velge hvor simmen skal reise... Jeg har ingen mods (har aldri hatt det) og det er lenge siden jeg hadde CC i spillet, så skjønner ikke hva som foregår Flere som har fått tregt spill med ødelagte filer etter oppdateringa? Jeg prøvde å reparere spillet, men det er fremdeles tregt. Har ikke turt å prøve å åpne den ødelagte savefilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 20. september 2024 #7297 Del Skrevet 20. september 2024 Ardwinna skrev (57 minutter siden): Spillet mitt ble rart etter siste store oppdateringa. Den siste savefilen min gikk plutselig ikke an å åpne i det hele tatt, og spillet er tregere enn noensinne. Spesielt når simmen skal reise til en annen by, da snurrer det ei god stund før jeg kommer videre og får velge hvor simmen skal reise... Jeg har ingen mods (har aldri hatt det) og det er lenge siden jeg hadde CC i spillet, så skjønner ikke hva som foregår Flere som har fått tregt spill med ødelagte filer etter oppdateringa? Jeg prøvde å reparere spillet, men det er fremdeles tregt. Har ikke turt å prøve å åpne den ødelagte savefilen. Jeg hadde det lignende etter en oppdatering tidligere i år. Spillet bare stod og lasta etter cas. Prøvde alt mulig av løsninger etter en del søk på nett. Endte opp med at jeg måtte slette hele savefila og starte på nytt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 2. oktober 2024 #7298 Del Skrevet 2. oktober 2024 Artig å lese helt tilbake i denne tråden (takk til den som har likt en haug med mine gamle innlegg her inne) og se hvor unge og optimistiske vi var for ti år siden! Drømte om mer action i spillet, biler og Sims 5 som skulle bli bedre... Så feil kunne man altså ta. Kjenner jeg er skeptisk til den neste EP'en, da jeg tviler på at de klarer å lage en fullverdig utvidelsespakke basert på mannen med ljåen og liv/død. Når de ikke klarte det med hestepakken og kjærlighetspakken (og knapt nok med utleiepakken), så antar jeg at det blir atter en ny gamepack til prisen av en dyr utvidelsespakke. Håper jeg tar skammelig feil, men vi får se. Spillet mitt har heldigvis skjerpet seg i det siste, så nå er det litt mindre tregt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #7299 Del Skrevet 2. oktober 2024 Ardwinna skrev (2 timer siden): Artig å lese helt tilbake i denne tråden (takk til den som har likt en haug med mine gamle innlegg her inne) og se hvor unge og optimistiske vi var for ti år siden! Drømte om mer action i spillet, biler og Sims 5 som skulle bli bedre... Så feil kunne man altså ta. Kjenner jeg er skeptisk til den neste EP'en, da jeg tviler på at de klarer å lage en fullverdig utvidelsespakke basert på mannen med ljåen og liv/død. Når de ikke klarte det med hestepakken og kjærlighetspakken (og knapt nok med utleiepakken), så antar jeg at det blir atter en ny gamepack til prisen av en dyr utvidelsespakke. Håper jeg tar skammelig feil, men vi får se. Spillet mitt har heldigvis skjerpet seg i det siste, så nå er det litt mindre tregt. Vi var veldig optimistiske husker jeg. Fy fader så skuffet jeg var da sims 4 først kom ut. Å gå fra sims 3 til sims 4 var en gedigen nedtur. Jeg savner åpen verden. Jeg savner å bruke utallige timer på world adventures pakken, den var jo som et helt eget spill for seg selv. I sims 3 så var det nesten for mye å gjøre, så jeg hadde flere saves med forskjellige spillmåter og scenarioer. Jeg merker at spillmåten og spillgleden er helt annerledes nå enn i forhold til sims 2 og 3. I sims 2 foretrakk jeg å spille realistisk og spillet var ganske detaljert og realistisk i forhold til The sims. Så kom sims 3 og da elsket jeg adventures og supernatural, lage hotell/resort og til slutt den fremtids-pakken. I sims 4 så foretrekker jeg å bygge (selv om at jeg suger til det) fremfor å faktisk spille. Selve gameplayen har blitt mer og mer realistisk, men det har tatt lang tid og det koster flesk. Er skeptisk til den liv og død pakken, men håper den gir noe mer realistisk rundt dødsfall. Men så håpet jeg det samme med bryllups pakken og den var en så stor fiasko at den har jeg ikke orket å kjøpe en gang. Hva kan man gjøre i sims 4? Spille sims? Det føles ut som å rykke tilbake til start til The Sims. Veldig basic og kjedelig. Er glad de har droppet sims 5. Håper de gir sims 4 10 år til.... men bare hvis de fikser det. Men ser ikke ut til at det er noe håp for det, de kommer bare med den ene skuffelsen etter den andre. Jeg vil ha sims 3, men med sims 4 grafikk og byggemodus og cas. Er det for mye å be om 😅 Anonymkode: bceb6...86a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 2. oktober 2024 #7300 Del Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Vi var veldig optimistiske husker jeg. Fy fader så skuffet jeg var da sims 4 først kom ut. Å gå fra sims 3 til sims 4 var en gedigen nedtur. Jeg savner åpen verden. Jeg savner å bruke utallige timer på world adventures pakken, den var jo som et helt eget spill for seg selv. I sims 3 så var det nesten for mye å gjøre, så jeg hadde flere saves med forskjellige spillmåter og scenarioer. Jeg merker at spillmåten og spillgleden er helt annerledes nå enn i forhold til sims 2 og 3. I sims 2 foretrakk jeg å spille realistisk og spillet var ganske detaljert og realistisk i forhold til The sims. Så kom sims 3 og da elsket jeg adventures og supernatural, lage hotell/resort og til slutt den fremtids-pakken. I sims 4 så foretrekker jeg å bygge (selv om at jeg suger til det) fremfor å faktisk spille. Selve gameplayen har blitt mer og mer realistisk, men det har tatt lang tid og det koster flesk. Er skeptisk til den liv og død pakken, men håper den gir noe mer realistisk rundt dødsfall. Men så håpet jeg det samme med bryllups pakken og den var en så stor fiasko at den har jeg ikke orket å kjøpe en gang. Hva kan man gjøre i sims 4? Spille sims? Det føles ut som å rykke tilbake til start til The Sims. Veldig basic og kjedelig. Er glad de har droppet sims 5. Håper de gir sims 4 10 år til.... men bare hvis de fikser det. Men ser ikke ut til at det er noe håp for det, de kommer bare med den ene skuffelsen etter den andre. Jeg vil ha sims 3, men med sims 4 grafikk og byggemodus og cas. Er det for mye å be om 😅 Anonymkode: bceb6...86a Helt enig, men tror dessverre at Sims 4 er så utdatert at det nytter ikke å fikse det. De startet med et dårlig fundament i grunnspillet, antakelig fordi det opprinnelig skulle være et onlinespill og så forkastet de den ideen. Her burde de ha skrotet arbeidet og startet på nytt, og så heller utsatt utgivelsen av Sims 4 til de hadde et skikkelig bra spill som var laget for å være et vanlig simsspill der man spiller alene. Et skikkelig bra spill hadde vært som du sier ala Sims 3 (med åpen verden) men med grafikken og byggemodusen til Sims 4. Men neida, de skulle skynde seg og få utgitt Sims 4, lappet sammen best mulig, og håpte at folk ikke skulle merke at spillet manglet så mye. Folk har klaget i ti år nå uten at EA bryr seg. De virker nesten litt trassig på at Sims 4 er kjempefint sånn som det er. Jeg var skeptisk på ti år siden, og jeg er fremdeles skeptisk. Alt det jeg elsket ved Sims 3 mangler i Sims 4; åpen verden, muligheten til å plassere tomter hvor man ville, biler, hotell, skjulte øyer, husbåter, reise til fremtiden, spennende ferieverdener med masse å oppleve, og noe så enkelt som at simmene kunne finne frø, edelstener, metaller o.l. hver for seg rundt omkring istedet for de kjedelige hakkesteinene i Sims 4. Men jeg har nå hengt med og spilt litt av og til. Det mest gøye har vært ulike challenges fra andre spillere og rags to riches (spesielt etter at søppelcontainere kom i spillet). Ellers har jeg stort sett bygd hus. Jeg synes hele prosjekt Rene skulle vært forkastet for lenge siden og heller byttet ut med et nytt og oppdatert spill som er en god blanding av Sims 3 og Sims 4 + noe nytt innhold som vi ikke har sett før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå