Rowena Skrevet 8. februar 2021 #6901 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 6.2.2021 den 19.41): Jeg hater sims 4!!! 😡 Har et ungt par som jeg ønsker skal få seg en utdanning. De gikk samme studie, samtidig. Halvparten av tiden så kom de for sent til timen, selv om at de var helt frie og klare til å gå timer før timen startet. Måtte så teleportere dem nærmere, men selv da kom de for sent fordi de sto som et brødhue utenfor skolen uten å gå inn! Det resulterte så klart i at han strøk i ett fag og hang 1 fag etter henne. Hun ble uteksaminert... 0 kr i konto fordi jeg ønsker mye gjeld for å gjøre det vanskeligere etter skolen er over. Så jeg hadde 32 similoner å fordele mellom de to. Hun forsvant helt! For jeg kunne ikke plassere hun i et hjem. Han er på skolen og nå må jeg starte på nytt!!!!! Hvorfor i helvete kunne hun ikke bli værende i studenthuset til han ble uteksaminert?! Det var 0 mulighet for det, jeg trykket på alt jeg kunne for å få henne til å bli værende men hun forsvant et sted. Aner ikke hvor hun er i spillet for hun kunne ikke flytte inn noen steder og jeg havnet tilbake til skolen med hun borte. Slo av spillet i sinne. Fuck sims 4. Jeg gir opp. Blir alltid forbannet hver gang jeg spiller det dritt spillet. Jeg har vært en storspiller fra sims 1, men nå er det nok. Skal ikke kjøpe flere tilleggsspill før sims 5. Sims 4 har seriøst ødelagt spillegleden helt for min del og jeg blir bare skuffet og irritert innen 2 timer. Anonymkode: aa653...214 Og dette er grunnen til at jeg ga opp universitet på Sims 4. Skal sies at jeg digger de aller fleste pakkene og spiller Sims 4 mye (har en kjærlighet for supernatural greier, her er Sims 4 mye bedre enn f.eks. Sims 2 synes jeg), men Sims 2 slår Sims 4 ned i støvlene hva universitet angår. Synes også måten selve utdanningene er lagt opp i Sims 4 er vrien å forstå. Ga fort opp pakka, men slet med samme problematikken at de ofte kom for sent til timene. Av alle pakkene jeg har kjøpt (har alle) er universitetspakka den eneste jeg virkelig angrer på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #6902 Del Skrevet 8. februar 2021 Rowena skrev (10 minutter siden): Og dette er grunnen til at jeg ga opp universitet på Sims 4. Skal sies at jeg digger de aller fleste pakkene og spiller Sims 4 mye (har en kjærlighet for supernatural greier, her er Sims 4 mye bedre enn f.eks. Sims 2 synes jeg), men Sims 2 slår Sims 4 ned i støvlene hva universitet angår. Synes også måten selve utdanningene er lagt opp i Sims 4 er vrien å forstå. Ga fort opp pakka, men slet med samme problematikken at de ofte kom for sent til timene. Av alle pakkene jeg har kjøpt (har alle) er universitetspakka den eneste jeg virkelig angrer på. Jeg prøvde igjen, måtte starte på nytt men orker ikke å bare spille skole. Vil jo også gå videre i livet til simmene. Så jeg sendte kun 1 til universitetet. De kommer aldri for seint når de bor hjemme. Det er rart da, at om du bor på campus, så kommer du daglig for sent. Bor du hjemme i et annet nabolag, så kommer du aldri for seint. 🙄 Jeg har mine planer om hva jeg ønsker å gjøre med en familie. Men møter på hindringer og mangler hele veien. Alt fra at mor kan ikke bestemme over kjøkkenet og sjefe barna rundt, til økonomien som suger. For du kan ikke overleve på jobb alene, du må jukse med å selge bøker og malerier, noe som for meg er like mye juks som juksekoder! Skulle ønske vi kunne ta opp lån! Det er tungt å må skrape småkroner i en evighet. Vi har jo en del lette muligheter for lettjente penger, som å skrive bøker eller male bilder. Men føler det er like mye juks som juksekode. Det er jo umulig å vokse økonomisk med bare jobb. Skulle ønske de gjorde om hele økonomi-systemet. Fint og flott at regning-delen har blitt mer detaljer, men jeg skulle ønske vi fikk noe ala lån og sparing. Hele spillet er bare frustrerende og lite gjennomtenkt. Føler jeg klarte mer i sims 2 og 3. Spillmessig så kunne man gjøre mer og ikke minst, mer realistisk. Anonymkode: aa653...214 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rowena Skrevet 8. februar 2021 #6903 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg prøvde igjen, måtte starte på nytt men orker ikke å bare spille skole. Vil jo også gå videre i livet til simmene. Så jeg sendte kun 1 til universitetet. De kommer aldri for seint når de bor hjemme. Det er rart da, at om du bor på campus, så kommer du daglig for sent. Bor du hjemme i et annet nabolag, så kommer du aldri for seint. 🙄 Jeg har mine planer om hva jeg ønsker å gjøre med en familie. Men møter på hindringer og mangler hele veien. Alt fra at mor kan ikke bestemme over kjøkkenet og sjefe barna rundt, til økonomien som suger. For du kan ikke overleve på jobb alene, du må jukse med å selge bøker og malerier, noe som for meg er like mye juks som juksekoder! Skulle ønske vi kunne ta opp lån! Det er tungt å må skrape småkroner i en evighet. Vi har jo en del lette muligheter for lettjente penger, som å skrive bøker eller male bilder. Men føler det er like mye juks som juksekode. Det er jo umulig å vokse økonomisk med bare jobb. Skulle ønske de gjorde om hele økonomi-systemet. Fint og flott at regning-delen har blitt mer detaljer, men jeg skulle ønske vi fikk noe ala lån og sparing. Hele spillet er bare frustrerende og lite gjennomtenkt. Føler jeg klarte mer i sims 2 og 3. Spillmessig så kunne man gjøre mer og ikke minst, mer realistisk. Anonymkode: aa653...214 Må innrømme at jeg ikke har så mye erfaring med Sims 3 (pc-en min var visst allergisk mot hele spillet, nektet plent å kjøre det), men synes til dels også Sims 2 var bedre. Det finnes flere mods som gjør at man kan gjøre Sims 4 mye mer realistisk, også hvor det er mulighet for ta opp lån og slike ting. Har ikke testet den selv, men har lest ganske lovende reviews om den moden. Synes i det store og hele det er mange mods som tar seg av ting som EA burde klart implementere i spillet selv. Hvis mods er noe du vil bruke, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 8. februar 2021 #6904 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 2.2.2021 den 12.40): Kan dere hjelpe meg med en ting? Jeg har en husholdning på ish 14 personer. Nå er eldstedatter gravid og i den anledning vil jeg gjerne at hun skal flytte inn til kjæresten sin. Problemet er at jeg aner ikke hvordan. Jeg har prøvd å få han til å spørre henne, men da må jeg innom galleriet og det går ikke å flytte henne da jeg har for mange simmer i husstanden. Jeg har fått henne til å trykke på huset hans for å flytte inn, men da flytter en husstand fra galleriet og det er jeg ikke interessert i. Via telefonen hennes kan jeg kun flytte med husstand!! Hva skal jeg gjøre?! Anonymkode: d7ee0...c8d Vet ikke om du har fått hjelp. Men har du prøvd å splitte henne ut av familien inn i en egen 1 mans familie, for så å derfra få han til å «invitere henne til å bo med henne». Som et midlertidig steg i prosessen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #6905 Del Skrevet 8. februar 2021 Ariana807 skrev (2 timer siden): Vet ikke om du har fått hjelp. Men har du prøvd å splitte henne ut av familien inn i en egen 1 mans familie, for så å derfra få han til å «invitere henne til å bo med henne». Som et midlertidig steg i prosessen? Jeg prøvde å invitere henne på besøk, så brukte cheat for å legge til i familie. Men så ble hun kastet utav universitetet, igjen! Det kommer opp varsel om at hun er uteksaminert og kan ikke bli værende og må pakke. Og jeg sparte opp penger for å kjøpe en tomt til henne. Men da jeg dro tilbake til han på universitet så var hun igjen søkk vekke. Tomten hun flyttet til var tom!! Så jeg gjorde alt om igjen og da hun ble lagt til i familien så hadde 0 simoloner og da klikket det for meg og slettet hele saven. Startet på nytt med samme paret fra galleriet og sendte bare han til universitetet (men bor hjemme) og hun får bli en husmor uten utdannelse som straff. 😂 Anonymkode: aa653...214 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #6906 Del Skrevet 9. februar 2021 Er det ingen nyheter om Sim 5?? Anonymkode: 5e0b9...4a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 10. februar 2021 #6907 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 11.59): Er det ingen nyheter om Sim 5?? Anonymkode: 5e0b9...4a3 Ingen offisielle tror jeg. Har sett noen lage YT-videoer om Sims 5, men tror det meste er bygget på spekulasjoner. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 10. februar 2021 #6908 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 11.59): Er det ingen nyheter om Sim 5?? Anonymkode: 5e0b9...4a3 Vet jeg leste noe offisielt om at Sims 5 kommer, men ikke mer enn det. Men sims teamet har også sagt at de er langt fra ferdig med sims 4 enda. Så kan fort gå noen år 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #6909 Del Skrevet 12. februar 2021 Ariana807 skrev (På 10.2.2021 den 20.01): Vet jeg leste noe offisielt om at Sims 5 kommer, men ikke mer enn det. Men sims teamet har også sagt at de er langt fra ferdig med sims 4 enda. Så kan fort gå noen år 😅 faen da 😕 Lei av 4'ern Anonymkode: 5e0b9...4a3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #6910 Del Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): faen da 😕 Lei av 4'ern Anonymkode: 5e0b9...4a3 Samme her. Har faktisk spilt sims 4 den siste uken, av og på et par timer her og der og det gir meg svært lite. Slår av og på hele tiden. Håper sims 5 vil gi tilbake spillgleden! At de får tak i magien fra sims 2 og 3 og bruker det til å lage sims 5. Litt som sims 2/3 med grafikken og noe av følelseregisteret og hvordan simmene virker mer levende i sims 4. det hadde vært perfekt. Med semiåpne verdener. Trenger ikke en heeeel verden som i sims 3, for spillet vil bli for tungt og krasje, men mer åpen enn i sims 4. Anonymkode: aa653...214 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 12. februar 2021 #6911 Del Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trenger ikke en heeeel verden som i sims 3, for spillet vil bli for tungt og krasje, men mer åpen enn i sims 4. Enig. Kommer aldri til å skjønne hvorfor det er behov for en loadescreen når man skal besøke et hus man står utenfor. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 17. februar 2021 #6912 Del Skrevet 17. februar 2021 Hva syns dere om den nyeste pakken, paranormal? Jeg har ikke prøvd den enda fordi jeg har vært så opptatt med jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 19. februar 2021 #6913 Del Skrevet 19. februar 2021 Chiyo skrev (På 17.2.2021 den 13.36): Hva syns dere om den nyeste pakken, paranormal? Jeg har ikke prøvd den enda fordi jeg har vært så opptatt med jobb. Helt grei. Likte interiør-objektene og det er for så vidt gøy med spøkelser og ånder i huset. Artig med de spøkelses-artefaktene man får når man kommuniserer med spektrene (de søte dingsene som flyr rundt) eller fjerner spøkelser hos andre. Men som med alle pakkene til TS4, så blir det fort litt sånn "ok, hva nå?". Det går ganske kjapt å komme til høyeste nivå som medium, og yrket som spøkelsesjeger er ganske repetitivt. Bonehilda er jo for så vidt verdt 99 kr alene, men savner kisten hennes. Det er bittelitt mer bal å skulle tilkalle henne via mediumbordet hele tiden. Irriterer meg også litt at de reklamerte med det spesielle spøkelset som skulle komme om det ble riktig ille i huset, og så var det bare en tilfeldig, veldig sur spøkelsessim. Her kunne de jo for eksempel trådt til med selveste Agnes Crumplebottom eller noe, men neida. Jeg elsker konseptet, men som vanlig synes jeg det er for dårlig gjennomført. Det er som en gammel, ubrukelig bil som de fortvilt prøver å pynte på ved å lakkere den i fine farger og putte inn masse fancy ekstrautstyr. Problemet er jo at Sims 4 er den ubrukelige bilen som de ikke gidder å reparere fordi det koster for mye eller er for vanskelig. Vi trenger ny bil, ikke nytt utstyr og pynt! AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 11.59): Er det ingen nyheter om Sim 5?? Anonymkode: 5e0b9...4a3 Det spekuleres i at det kommer om ca to år, og at det muligens blir online, eller ihvertfall mulighet for å kunne spilles online om man ønsker det. Håper de går tilbake til litt mer åpne nabolag (som kan endres på ved å flytte/bytte/endre tomter) og legger inn biler, basseng og barn i ulike aldre i grunnspillet. Og at de går tilbake til at man skal kunne velge farger og mønstre på klær og interiør. Så kan de beholde den intuitive simsskapingen og husbyggingen fra Sims 4. Online spill kan de egentlig drite i for min del, så håper i såfall det blir valgfritt om man vil spille online eller ikke. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 19. februar 2021 #6914 Del Skrevet 19. februar 2021 (endret) @Ardwinna Hadde vært konge hvis Crumplebottom kom tilbake!! 😂 Det virker som en gøy pakke. Jeg må skaffe meg dem når jeg har mer tid. Jeg syns objektene virka fine. Og jeg kunne godt tenkt meg en karriere hvor man skal bli kvitt ånder. Men er ikke The Grin Reaper involvert i pakken? Endret 19. februar 2021 av Chiyo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 22. februar 2021 #6915 Del Skrevet 22. februar 2021 Chiyo skrev (På 20.2.2021 den 0.31): @Ardwinna Hadde vært konge hvis Crumplebottom kom tilbake!! 😂 Det virker som en gøy pakke. Jeg må skaffe meg dem når jeg har mer tid. Jeg syns objektene virka fine. Og jeg kunne godt tenkt meg en karriere hvor man skal bli kvitt ånder. Men er ikke The Grin Reaper involvert i pakken? Mannen med ljåen? Han fulgte jo med grunnspillet. Eller tenker du på en annen figur? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 22. februar 2021 #6916 Del Skrevet 22. februar 2021 Ardwinna skrev (55 minutter siden): Mannen med ljåen? Han fulgte jo med grunnspillet. Eller tenker du på en annen figur? Jeg mente at jeg ønsket at Mannen med Ljåen skulle ha en litt større rolle i den nye spøkelsepakken. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellulven Skrevet 24. februar 2021 #6917 Del Skrevet 24. februar 2021 Jeg har spilt sims 4 nå de siste dagene. Jeg har nå nylig kjøpt de 3 nyeste utvidelsespakkene som kom ifjor så nå har jeg alle utvidelsespakkene til spillet.. men kjenner at jeg, som mange andre her, har gitt litt opp å spillet dette. Savner åpen verden, familietrefunksjonen, det å spillet i dagesvis uten å bli lei. Jeg var så dum å solgte alle sims 3 spillene mine for noen år siden for hadde spilt det så mye at jeg ble lei. Men nå kjenner jeg at jeg savner sims 3 og vil heller spillet det enn sims 4! Vet noen om hvor man kan få kjøpt sims 3 spillene? Eller er de ut av produksjon? Finner de ingensteder.. Har innerst inne et håp om at sims 5 kommer snart og at de gjør det mest mulig likt sims 3. For nå er jeg bare så lei sims 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 24. februar 2021 #6918 Del Skrevet 24. februar 2021 Dette er simmen min Charlie Nash, fra Street Fighter , som akkurat adopterte en katt;) 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 24. februar 2021 #6919 Del Skrevet 24. februar 2021 Sims 5, where u at?? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krakilsk Skrevet 24. februar 2021 #6920 Del Skrevet 24. februar 2021 Er Sims 4 veldig mye bedre enn Sims3? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå