bippo Skrevet 5. juli 2018 #5361 Del Skrevet 5. juli 2018 3 timer siden, drue skrev: Har blitt helt hekta på build-videoer på YouTube, og jeg skulle ønske jeg var like flink til å bygge selv! Det er så mye triks jeg ikke kan. Noen her som har vært ganske elendige på bygging, men som ble flinke etter hvert? Hvordan lærte dere? 🙈 Hallo, passet perfekt at du spør, for jeg gikk inn i tråden for å tipse om to instagramkontoer som har masse bra inspirasjon (syns jeg da) Den ene kontoen heter cheapoldhouses og den andre heter circahouses. Masse fint! Er ikke alt som er fysisk mulig å lage i spillet da, men inspirasjon kan man jo hente uansett 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 5. juli 2018 #5362 Del Skrevet 5. juli 2018 4 minutter siden, bippo said: Hallo, passet perfekt at du spør, for jeg gikk inn i tråden for å tipse om to instagramkontoer som har masse bra inspirasjon (syns jeg da) Den ene kontoen heter cheapoldhouses og den andre heter circahouses. Masse fint! Er ikke alt som er fysisk mulig å lage i spillet da, men inspirasjon kan man jo hente uansett 😄 Gøy, flott tips! Tusen takk! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 5. juli 2018 #5363 Del Skrevet 5. juli 2018 1 minutt siden, drue skrev: Gøy, flott tips! Tusen takk! 😄 Bare hyggelig! 😄 Håper du får laget masse fint! Har bygget et par nabolag basert på hus her har funnet der, så tenkte det var på tide å dele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 6. juli 2018 #5364 Del Skrevet 6. juli 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er seasons verdt å kjøpe? Hva med pakken med jungelen? Og ellers hva gjør dere i sims? Jeg sliter med å komme inn i det på samme måte som sims 2 og 3. Anonymkode: ab607...5ba Personlig synes jeg Seasons er vedt pengene, spillet blir med en gang mye mer ekte med vær. Jugel pakken var kulere enn hva jeg trodde den skulle være, og var vel egentlig også verdt pengene. Har alle pakkene selv da 😅 så har ikke måtte tenke for mye over hva som er best. Men På Jobben er vel favoritten, likestilles kanskje med Katte og Hunder nå. Du får være med simmen på jobben og i kattee og hunder har du veterinær kariære (i tillegg til søte dyr da!). Men veldig glad i å la en sim bygge opp kariæren. Starte en familie. Prøvd meg på mange super sim challanges, veldig kjekt å starte fra baby/toddler stadiet og bygge seg opp med absolutt alle skills! Med seasons så synes jeg at «gardening» endelig er litt kjekkete en hva det var! Enda noen bugs da, usikker på om de har klart å fikse «splising» problemene som oppsto med oppdateringen før Seasons kom ut... men veldig gøy, skal nok spille en del i helga og prøve meg på den der blomster kariæren, endelig sommerferie når klokka bare blir 06.00! 🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 6. juli 2018 #5365 Del Skrevet 6. juli 2018 Lurer på hvilke utvidelsespakker/game packs som er verdt å kjøpe? Da tenker jeg på hva slags møbler, wallpaper og sånt man får med. Har Get to Work, Seasons, Laundry Day, Parenthood, Bowling Night Stuff og Vintage Glamour Stuff. Hva bør jeg bruke penger på? Skulle ønske det var salg hos Origin!! Også sitter jeg i tillegg og håper på litt mer drittvær, føler ikke det er helt innafor for min del å sitte inne store deler av dagen i dette finværet 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #5366 Del Skrevet 6. juli 2018 5 hours ago, drue said: Lurer på hvilke utvidelsespakker/game packs som er verdt å kjøpe? Da tenker jeg på hva slags møbler, wallpaper og sånt man får med. Har Get to Work, Seasons, Laundry Day, Parenthood, Bowling Night Stuff og Vintage Glamour Stuff. Hva bør jeg bruke penger på? Skulle ønske det var salg hos Origin!! Også sitter jeg i tillegg og håper på litt mer drittvær, føler ikke det er helt innafor for min del å sitte inne store deler av dagen i dette finværet 😂 https://www.cdkeys.com/catalogsearch/result/?q=sims+4 er billigere her. Siden er helt trygg! Så du finner sikkert noen av de du vil kjøpe der. Anonymkode: ed70d...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 6. juli 2018 #5367 Del Skrevet 6. juli 2018 9 timer siden, drue skrev: Lurer på hvilke utvidelsespakker/game packs som er verdt å kjøpe? Da tenker jeg på hva slags møbler, wallpaper og sånt man får med. Har Get to Work, Seasons, Laundry Day, Parenthood, Bowling Night Stuff og Vintage Glamour Stuff. Hva bør jeg bruke penger på? Skulle ønske det var salg hos Origin!! Også sitter jeg i tillegg og håper på litt mer drittvær, føler ikke det er helt innafor for min del å sitte inne store deler av dagen i dette finværet 😂 Er det ikke bilder på origin om hva som medfølger i hver pakke? Wallpapers og slik vises vel kanskje ikke men tingene... 🤔 synes å huske jeg vise hu ene på jobben det... men husker ikke helt 😅 evt. ta deg en runde på youtube og se på «build/buy overview» av de ulike pakkene James YT Turner (The Sim Supply) pleier å ha ganske grundige gjennomganger av den delen av spiller. Deligracy tar også for seg det i tillegg til CAS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 7. juli 2018 #5368 Del Skrevet 7. juli 2018 Skikkelig badass teenager som er på vei til å bli en super sim, foreldrene er låst nede i kjelleren snart klar til å møte voksen livet 👍🏻 På tide å prøve seg på dette her med blomster dekorasjoner 😄👍🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #5369 Del Skrevet 8. juli 2018 OH MY FUCKING GOOOOD! Sims universet mitt FORSVANT! Det står ikke at jeg kan gå til det samfunnet igjen og jeg finner det ikke på lagret Vet noen hvordan jeg kan få simsene mine tilbake?❤️ Anonymkode: d7ee0...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caline Skrevet 8. juli 2018 #5370 Del Skrevet 8. juli 2018 Prøvd å laste ned mc command center greia, men den kommer ikke opp i spillet mitt.. Hvordan lasta dere det ned og hadde dere også problemer i starten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 8. juli 2018 #5371 Del Skrevet 8. juli 2018 1 time siden, caline skrev: Prøvd å laste ned mc command center greia, men den kommer ikke opp i spillet mitt.. Hvordan lasta dere det ned og hadde dere også problemer i starten? MC command er en script mod. Har du gjort slik at slike mods er tillat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #5372 Del Skrevet 9. juli 2018 4 timer siden, Chiyo skrev: MC command er en script mod. Har du gjort slik at slike mods er tillat? Var det som var problemet ja, hadde ikke på den! Tusen tusen takk!!! Anonymkode: 906a7...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #5373 Del Skrevet 10. juli 2018 Jeg har sims 4 på min bærbare Pc via origin. Kan jeg nå laste ned origin på min søster sin stasjonære PC og spille der? Er det noen begrensninger på hvor mange enheter man kan spille spillet på? Anonymkode: 5497a...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tockit Skrevet 10. juli 2018 #5374 Del Skrevet 10. juli 2018 Syns det er kult at tenåringene kan bo alene nå, før var ikke det mulig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 10. juli 2018 #5375 Del Skrevet 10. juli 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sims 4 på min bærbare Pc via origin. Kan jeg nå laste ned origin på min søster sin stasjonære PC og spille der? Er det noen begrensninger på hvor mange enheter man kan spille spillet på? Anonymkode: 5497a...1b2 Jeg har nå the sims 4 lastet ned på min tredje pc siden jeg kjøpte det. Kjøpte og spillet faktisk på cd, men har aldri måttet ta den frem igjen etter første installasjon. Har aldri hatt noe problem med å laste ned spillet eneste «problemet» er de lagrede filene. Vet du kan overføre dem, men har ikke funnet ut av det selv, er veldig lite dataflink 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 10. juli 2018 #5376 Del Skrevet 10. juli 2018 59 minutter siden, Tockit skrev: Syns det er kult at tenåringene kan bo alene nå, før var ikke det mulig Jeg også. Jeg liker å starte med en tenåring som må klare seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #5377 Del Skrevet 10. juli 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har sims 4 på min bærbare Pc via origin. Kan jeg nå laste ned origin på min søster sin stasjonære PC og spille der? Er det noen begrensninger på hvor mange enheter man kan spille spillet på? Anonymkode: 5497a...1b2 Det går fint, men vil tro dere kanskje ikke kan spille samtidig? Man må jo være pålogget? Anonymkode: f4d07...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 10. juli 2018 #5378 Del Skrevet 10. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sims 4 på min bærbare Pc via origin. Kan jeg nå laste ned origin på min søster sin stasjonære PC og spille der? Er det noen begrensninger på hvor mange enheter man kan spille spillet på? Anonymkode: 5497a...1b2 Det er ikke noe problem, dere kan bare ikke være koblet til nett samtidig. Men ikke noe problem å spille samtidig. Jeg har lånt bort min origin-konto til ganske mange, heheh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caline Skrevet 10. juli 2018 #5379 Del Skrevet 10. juli 2018 Er det noen mulighet for å legge til ekstra klær i klesskapet? Jeg mener, flere antrekk på hver tittel og ikke bare et plagg på hver? Eller må jeg gå inn i simskaperen hver gang jeg vil ha på noe annet?😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 11. juli 2018 #5380 Del Skrevet 11. juli 2018 17 timer siden, caline skrev: Er det noen mulighet for å legge til ekstra klær i klesskapet? Jeg mener, flere antrekk på hver tittel og ikke bare et plagg på hver? Eller må jeg gå inn i simskaperen hver gang jeg vil ha på noe annet?😩 Ja du kan ha flere (5 tror jeg) antrekk i hver kategori. Det er en liten pil øverst som du kan trykke på og legge til flere klær. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå