Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Får ikkje simmane mine til å spise mat. Dei lager den heilt fint, men dei legger maten på golvet. I tillegg får eg ikkje til å plassere enkelte møbler (cc sjølvsagt). Viss eg plasserer dei, vert det trekt pengar, og møbelet forsvinn. Kjempegøy når du ikkje vil bruke cheatcodes. x] 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du maler hunder eller katter og ikke vil ha det symmetrisk så er det ett lite ikon på malersiden som ser ut som en sommerfugl eller halvt brettet ark, trykk på den, så bytter den fra symmetrisk.

Alt av CC møbler som dyrene kan gå oppi, under etc og scripts generelt har gått dukken etter cats and dogs pga kodingen i spillet er forandret. Så hvis man vil beholde møblene må man belage seg på å se om skaperne av cc'en har laget en oppdatering.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere pakken er verdt det? Har MacBook og den takler bare 2 expansions samtidig, så jeg må avinstallere enten byliv eller get to work, og lurer på om jeg skal gidde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et problem med «på jobben»-pakken. Er politisim, og sitter fast i en sak. 

Når jeg drar ut på ettersøkning, for å arrestere den mistenkte, så er den mistenkte et spøkelse. Så når jeg arresterer henne og kommer tilbake til politistasjonen, da er hun alltid borte. Så da får jeg jo ikke forhørt henne! Og heller ikke avsluttet saken. Så jeg er jo stuck, vet ikke hvordan jeg skal komme meg ut av saken og få en ny sak. Noen som har opplevd lignende og har en løsning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Oardnji skrev:

Når du maler hunder eller katter og ikke vil ha det symmetrisk så er det ett lite ikon på malersiden som ser ut som en sommerfugl eller halvt brettet ark, trykk på den, så bytter den fra symmetrisk.

Thank you!!! :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Poppie skrev:

Synes dere pakken er verdt det? Har MacBook og den takler bare 2 expansions samtidig, så jeg må avinstallere enten byliv eller get to work, og lurer på om jeg skal gidde.

Oi, det er vanskelig valg. Men byliv er jo en mye større pakke enn GTW, så kanskje fjerne den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ser det brukes CC, hva er det? Custom Content? Cheat Codes?? hilsen en litt oppi åra som har spilt tims siden det kom ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Coronas skrev:

ser det brukes CC, hva er det? Custom Content? Cheat Codes?? hilsen en litt oppi åra som har spilt tims siden det kom ;) 

Bra det ikke bare er meg som sitter godt voksen og spiller sims :) 
De mener nok Custom content.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde nettopp noe litt sykt på spillet mitt nå isted.. Damesimmen min STO og tisset!:hakeslepp: Jeg vet jo at det går ann å gjøre slik at mennene blir gravid, damene står når de går på do osv i simskaperen, og jeg sjekket om damesimmen min  hadde fått dette "maskuline trekket" ved en feil.. Men nei, i simskaperen sto det at hun bruker toalettet sittende..??

Når det gjelder mannen hennes har jeg også prøvd å trykket på "denne simmen kan bruke toalettet stående", men når jeg skal få han til å gå på do så sitter han fortsatt seg ned..?:klo: Skjønner meg ikke på dette her jeg.. Er det en glitch i spillet mitt eller er det andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, MaggiSwaggi skrev:

Jeg opplevde nettopp noe litt sykt på spillet mitt nå isted.. Damesimmen min STO og tisset!:hakeslepp: Jeg vet jo at det går ann å gjøre slik at mennene blir gravid, damene står når de går på do osv i simskaperen, og jeg sjekket om damesimmen min  hadde fått dette "maskuline trekket" ved en feil.. Men nei, i simskaperen sto det at hun bruker toalettet sittende..??

Når det gjelder mannen hennes har jeg også prøvd å trykket på "denne simmen kan bruke toalettet stående", men når jeg skal få han til å gå på do så sitter han fortsatt seg ned..?:klo: Skjønner meg ikke på dette her jeg.. Er det en glitch i spillet mitt eller er det andre som har opplevd dette?

Samme skjedde med meg. Er nok feil i spillet. Ble litt overrasket når hun sto å tisset.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutes ago, MaggiSwaggi said:

kanskje hun har kjøpt en slik:

61WSkMFhtWL._SL1500_.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2017 den 2.24, Adele skrev:

Oi, det er vanskelig valg. Men byliv er jo en mye større pakke enn GTW, så kanskje fjerne den? 

Jeg må fjerne alle mods og gjenintrodusere dem én etter én. Jeg har hundre mods. Vurderer å selge spillet mitt, og jeg har ikke spilt i 5 minutter engang.

Sur.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet problem jeg har er at hunden min klynker for alt HELE TIDEN. Uansett hvor mye mat, tur, klemmer og kos jeg gir den. Jeg trykket på "spør hva som er i veien" og da sto det at hunden min var redd for noe.. Men jeg finner jo ikke ut hva den er redd for? Har til og med gått til veterinæren for å se om alt står bra til men nei, de finner ingenting galt med den..

Endret av MaggiSwaggi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎13‎.‎11‎.‎2017 den 2.38, Amantheia skrev:

Får ikkje simmane mine til å spise mat. Dei lager den heilt fint, men dei legger maten på golvet. I tillegg får eg ikkje til å plassere enkelte møbler (cc sjølvsagt). Viss eg plasserer dei, vert det trekt pengar, og møbelet forsvinn. Kjempegøy når du ikkje vil bruke cheatcodes. x] 

Det samme sliter jeg med, sofaer og senger som jeg har lastet ned forsvinner når det blir plassert ut men pengene blir trukket! Blir sånn usynelig sofa og seng x/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på når man laster ned simmer og hus, hvor havner dette? jeg finner klær osv men simmer og hus finner jeg ikke. Noen som vet hvor dette havner? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anine_messel skrev:

Det samme sliter jeg med, sofaer og senger som jeg har lastet ned forsvinner når det blir plassert ut men pengene blir trukket! Blir sånn usynelig sofa og seng x/

Fekk til å fikse mitt. Lasta ned sims4 studio (måtte registrere meg på et forum), starta programmet, tools -> batch fixes, så er det to fixes for cats and dogs. den eine er under CAS, og den andre under Objects. Har fungert etter dette! :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 minutter siden, Amantheia skrev:

Fekk til å fikse mitt. Lasta ned sims4 studio (måtte registrere meg på et forum), starta programmet, tools -> batch fixes, så er det to fixes for cats and dogs. den eine er under CAS, og den andre under Objects. Har fungert etter dette! :D

Får det ikke til XD

Haha! hadde ikke logget inn etter registrering :D

Endret av Anine_messel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12.11.2017 at 8:41 PM, Sitronmelis said:

Syns det er dumt vi ikke kan styre dyra jeg :( Går liksom automatisk innpå de og tenker nå skal du leke/sove/finne på noe ramp, også bare neeeh...

Har litt å styre med nå da, har en mor, et småbarn, en mann, en katt og en hund :fnise:  Lagde i utgangspunktet dama og småbarnet først, og når sims kjæledyr kom så lagde jeg mannen og dyra og bare flytta de inn i den familien jeg spilte i. Så da får mannen bli kjent med dama og gifte seg etterhvert :fnise:

forresten, sjekk denne:

https://simsvip.com/2017/11/14/sims-4-cats-dogs-controllable-pets-mod/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutes ago, tweet said:

Må jeg installere sims 4 på nytt om jeg formaterer datamaskinen?

om harddisken du formatere har sims filene i seg, så ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...