Sylvari Skrevet 28. august 2017 #4661 Del Skrevet 28. august 2017 30 minutes ago, Stjerneklart said: Hva heter det jukseprogrammet eller CC som folk kaller det? Gjør det at man kan plassere ting hvor man vil ? Hvordan fungerer det med spillet etc? Er litt lei av alle hindringer ctrl shift c så testingcheats true så skriver du bb.moveobjects on da kan du sette ting hvor du vil, men bare vær obs på noen ting blir ubrukelige om de står oppå hverandre slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #4662 Del Skrevet 29. august 2017 16 timer siden, Stjerneklart skrev: Hva heter det jukseprogrammet eller CC som folk kaller det? Gjør det at man kan plassere ting hvor man vil ? Hvordan fungerer det med spillet etc? Er litt lei av alle hindringer CC står for custom content, og er innhold andre lager til sims. Ikke maxis selv. Det må du laste ned og inn i spillet. Anonymkode: 48a89...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofotfrøken Skrevet 2. september 2017 #4663 Del Skrevet 2. september 2017 Noen som har problemer med å gå på nettfellesskapet i galleriet? Og vet hva det kan skyldes. Altså, prøver jeg å trykke der får jeg bare beskjed om at tilkobling kreves. Trykker jeg deretter på koble til får jeg bare opp ''kunne ikke gå online'', og at jeg ikke er tilkoblet internett. Noe jeg så aldeles er Greide koble til for en stund siden, husker ikke hva jeg gjorde da.., men nå har det tydeligvis falt tilbake til det samme gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sylvari Skrevet 2. september 2017 #4664 Del Skrevet 2. september 2017 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sylvari Skrevet 2. september 2017 #4665 Del Skrevet 2. september 2017 3 hours ago, Lofotfrøken said: Noen som har problemer med å gå på nettfellesskapet i galleriet? Og vet hva det kan skyldes. Altså, prøver jeg å trykke der får jeg bare beskjed om at tilkobling kreves. Trykker jeg deretter på koble til får jeg bare opp ''kunne ikke gå online'', og at jeg ikke er tilkoblet internett. Noe jeg så aldeles er Greide koble til for en stund siden, husker ikke hva jeg gjorde da.., men nå har det tydeligvis falt tilbake til det samme gamle. Hadde samme problem igår, restarta maskina, så funka det plutselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aminda Skrevet 7. september 2017 #4666 Del Skrevet 7. september 2017 Hei. Jeg har akkurat laster ned the sims 4, men jeg synes møblene osv er så kjedelige. Hvor får jeg tak i andre møbler? Ser jo på google når jeg søker på bilder at det finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofotfrøken Skrevet 7. september 2017 #4667 Del Skrevet 7. september 2017 På 2.9.2017 den 22.56, Sylvari skrev: Hadde samme problem igår, restarta maskina, så funka det plutselig. Så bra at det funka for deg da Men uansett hva jeg gjør vil det ikke.. Prøvd å reparere spillet, avinstallere og installere origin på nytt, men nada. Tror det ordna seg da jeg installerte selve spillet på nytt av en helt annen grunn, men kan jo ikke drive å gjøre det hele tiden.. Tar jo timesvis Ingen som har noen andre ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 8. september 2017 #4668 Del Skrevet 8. september 2017 På 7.9.2017 den 8.50, Aminda skrev: Hei. Jeg har akkurat laster ned the sims 4, men jeg synes møblene osv er så kjedelige. Hvor får jeg tak i andre møbler? Ser jo på google når jeg søker på bilder at det finnes Har ikke tid til å skrive en guide selv, men det er en masse fine veiledninger feks på https://simsvip.com/2014/08/22/how-to-install-custom-content-in-the-sims-4/ ellers ville jeg søkt på YouTube om du foretrekker å følge det visuelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 8. september 2017 #4669 Del Skrevet 8. september 2017 (endret) What? Finnes det kjæledyr nå? Det hadde ikke jeg fått med meg. Jeg har ikke spilt på en stund, så jeg ville ha noe småbarn stæsj, og så fikk jeg tilbud om hunder og katter også. Så gøyt da! Får nok ikke gjort noe produktivt i helgen. Edit: Argh! Jeg fikk tilbuder om Hunder og Katter, og jeg bestilte den og småbarnspakken, men da jeg slo på spillet var det ikke noe dyr der! De ga meg ikke beskjed om at utgivelsedatoen var 10 november!!! Ja, jeg hadde spilt spillet da, men skikkelig kjipt. Jeg trodde jeg holdt på å laste ned en ny spillpakke, og så var det bare stæsj og en oppdatering. Om mens jeg er inne på kjæledyr, hvorfor bare hunder og katter? Hvorfor ikke hester også? Endret 8. september 2017 av Chiyo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #4670 Del Skrevet 10. september 2017 På 8.9.2017 den 19.49, Chiyo skrev: What? Finnes det kjæledyr nå? Det hadde ikke jeg fått med meg. Jeg har ikke spilt på en stund, så jeg ville ha noe småbarn stæsj, og så fikk jeg tilbud om hunder og katter også. Så gøyt da! Får nok ikke gjort noe produktivt i helgen. Edit: Argh! Jeg fikk tilbuder om Hunder og Katter, og jeg bestilte den og småbarnspakken, men da jeg slo på spillet var det ikke noe dyr der! De ga meg ikke beskjed om at utgivelsedatoen var 10 november!!! Ja, jeg hadde spilt spillet da, men skikkelig kjipt. Jeg trodde jeg holdt på å laste ned en ny spillpakke, og så var det bare stæsj og en oppdatering. Om mens jeg er inne på kjæledyr, hvorfor bare hunder og katter? Hvorfor ikke hester også? Fordi de har fokusert på katter og hunder. Det er en ganske stor EP. Hester kommer senere. Angående spillet, så står det "forhåndsbestilling" ganske tydelig. Anonymkode: 48a89...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 10. september 2017 #4671 Del Skrevet 10. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi de har fokusert på katter og hunder. Det er en ganske stor EP. Hester kommer senere. Angående spillet, så står det "forhåndsbestilling" ganske tydelig. Anonymkode: 48a89...de1 Hvis man går inn på Oria og leter etter hunder og katter, ja. Men jeg skulle til og betale for Småbarn Stæsj, og fikk tilbud om å kjøpe Hunder og Katter, og da stod det ikke tydelig at det ikke var kommet ut enda. Jeg så ikke det i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #4672 Del Skrevet 10. september 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi de har fokusert på katter og hunder. Det er en ganske stor EP. Hester kommer senere. Angående spillet, så står det "forhåndsbestilling" ganske tydelig. Anonymkode: 48a89...de1 hvordan vet du at hester kommer senere? Anonymkode: 1ad22...bcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #4673 Del Skrevet 11. september 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: hvordan vet du at hester kommer senere? Anonymkode: 1ad22...bcb Fordi de har sagt det og fordi mesh-en til hester ligger inne i spillet :-) Anonymkode: 48a89...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #4674 Del Skrevet 11. september 2017 Når de begynte med denne pakken startet det som Pets, men for å kunne konsentrere seg om dyrene og utvikle dem videre måtte de kutte ut mindre dyr og hester. De besluttet å gi oss Cats and Dogs. Hvis dere leser blant annet på Simsvip ligger mesh til hester inne i kodene til spillet og den vil mest sannsynlig bli tatt i bruk en dag. Hvilken pakke det eventuelt kommer med vet vi ikke, men Guru'ene hos EA Games sa at vi ikke skulle se bort fra noe "farm-themed". De kan jo verken bekrefte eller avkrefte noe da de jobber med 4-5 pakker samtidig. I første omgang får vi Cats and Dogs. Vi vil ha langt mer muligheter enn tidligere i Pets-pakker, men de har fjernet muligheten for å styre dyrene, for å gjøre det langt mer realistisk. Vi får rev og vaskebjørner tilbake i spillet, da. De er skapt på samme måte som hunder og katter, så de var enklere å inkludere. Anonymkode: 48a89...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 12. september 2017 #4675 Del Skrevet 12. september 2017 Flere som har problemer med at tiden går så sakte? Funket fint helt til simmen fikk barn, da går tiden kjempesakte. Ikke går barnevakten hjem heller. Mister helt lysta på å spille når du må se på at tiden snegler seg sakte frem mens simmen sover🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 12. september 2017 #4676 Del Skrevet 12. september 2017 Tides går ikke sakte hos meg, men jeg opplever at simmene mine fryser seg mens tiden går. Lurer på om det er på grunn av mods. Det skjer ofte hvis man har mange barn som skal på skolen eller noe, så tar det lang tid for at noe skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #4677 Del Skrevet 13. september 2017 13 timer siden, Chiyo skrev: Tides går ikke sakte hos meg, men jeg opplever at simmene mine fryser seg mens tiden går. Lurer på om det er på grunn av mods. Det skjer ofte hvis man har mange barn som skal på skolen eller noe, så tar det lang tid for at noe skjer. Samme her. Det går veldig lang tid fra d får beskjed om å gjøre noe til de starter å gjøre det. Og å spole tiden fungerer ikke heller. Anonymkode: c0e80...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 13. september 2017 #4678 Del Skrevet 13. september 2017 22 timer siden, Kristanna skrev: Flere som har problemer med at tiden går så sakte? Funket fint helt til simmen fikk barn, da går tiden kjempesakte. Ikke går barnevakten hjem heller. Mister helt lysta på å spille når du må se på at tiden snegler seg sakte frem mens simmen sover🙄 14 timer siden, Chiyo skrev: Tides går ikke sakte hos meg, men jeg opplever at simmene mine fryser seg mens tiden går. Lurer på om det er på grunn av mods. Det skjer ofte hvis man har mange barn som skal på skolen eller noe, så tar det lang tid for at noe skjer. Jeg opplever begge deler Fant tilfeldigvis denne utfordringen på Youtube! Den hørtes jo faktisk litt interessant ut Ser også at det har kommet en ny oppdatering med bittelitt nye greier: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #4679 Del Skrevet 13. september 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Det går veldig lang tid fra d får beskjed om å gjøre noe til de starter å gjøre det. Og å spole tiden fungerer ikke heller. Anonymkode: c0e80...572 På 12.9.2017 den 21.23, Chiyo skrev: Tides går ikke sakte hos meg, men jeg opplever at simmene mine fryser seg mens tiden går. Lurer på om det er på grunn av mods. Det skjer ofte hvis man har mange barn som skal på skolen eller noe, så tar det lang tid for at noe skjer. Et kjent problem flere opplever. Tiden henger seg når mye skjer samtidig, som feks skole og jobb. Sjekk på Sims forum, der står det hva man kan gjøre hvis det oppstår. Er spillet fullt av mods og cc blir det nok verre, men selv jeg erfarer dette og jeg har ingenting. Anonymkode: 48a89...de1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. september 2017 #4680 Del Skrevet 18. september 2017 https://www.thesims.com/news/laundry-day-icon Hmmmm ny stuff pack? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå