Chiyo Skrevet 24. oktober 2020 #6841 Del Skrevet 24. oktober 2020 Fikk syyyyykt lyst til å spille The Sims 3 nå. Jeg har ikke spilt dette spillet siden The Sims 4 kom ut. Hvis jeg får datamaskinen min til å funke, så skjer dette. Jeg så denne videoen med Plumbella, og jeg hadde helt glemt at vi kunne plassere nye tomter hvor som helst i verden! 😮 Når jeg ser på alt EA fikk til i TS3, så blir jeg sur! Hvis The Sims 5 ikke blir en åpen verden hvor man faktisk kan bygge hus hvor man vil og gå hvor man vil, så er det over og ut. Da gidder jeg ikke mer. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #6842 Del Skrevet 25. oktober 2020 17 timer siden, Chiyo skrev: Fikk syyyyykt lyst til å spille The Sims 3 nå. Jeg har ikke spilt dette spillet siden The Sims 4 kom ut. Hvis jeg får datamaskinen min til å funke, så skjer dette. Jeg så denne videoen med Plumbella, og jeg hadde helt glemt at vi kunne plassere nye tomter hvor som helst i verden! 😮 Når jeg ser på alt EA fikk til i TS3, så blir jeg sur! Hvis The Sims 5 ikke blir en åpen verden hvor man faktisk kan bygge hus hvor man vil og gå hvor man vil, så er det over og ut. Da gidder jeg ikke mer. Enig, men dessverre tror jeg ikke EA bryr seg noe særlig om spillerne sine lenger. Anonymkode: 7955f...671 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 25. oktober 2020 #6843 Del Skrevet 25. oktober 2020 Spiller TS3 nå. 😄 Jeg må bli litt vant til det, men det er gøy å oppdage noe på nytt. 😄 Tror jeg skal reise en tur til Egypt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #6844 Del Skrevet 25. oktober 2020 21 timer siden, Chiyo skrev: Fikk syyyyykt lyst til å spille The Sims 3 nå. Jeg har ikke spilt dette spillet siden The Sims 4 kom ut. Hvis jeg får datamaskinen min til å funke, så skjer dette. Jeg så denne videoen med Plumbella, og jeg hadde helt glemt at vi kunne plassere nye tomter hvor som helst i verden! 😮 Når jeg ser på alt EA fikk til i TS3, så blir jeg sur! Hvis The Sims 5 ikke blir en åpen verden hvor man faktisk kan bygge hus hvor man vil og gå hvor man vil, så er det over og ut. Da gidder jeg ikke mer. Jeg håper egentlig ikke at vi får en 100% åpenverden. Større verden, ja, men ikke helt åpen. Spillet vil bli alt for tungt! Men mer åpent enn nå, er jeg helt for. Pluss mer fra sims 3 over til sims 4. Jeg klarer ikke å lese sims 3 lengre, fordi graffikken er så dårlig og den har mange bugs som aldri blir fikset, fordi de fikser jo ikke spillet lengre. Skulle ønske jeg aldri gikk over til sims 4. Anonymkode: aa653...214 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 25. oktober 2020 #6845 Del Skrevet 25. oktober 2020 Virker som EA prøver å lure folk til å kjøpe Star Wars-pakken nå. Flere har forsøkt å kjøpe My First Pet Stuff på salg, og får beskjed om at de også må kjøpe Star Wars - Journey til Batuu for å få tilgang til alt i pakken! 2:30 i videoen viser hun en video fra noen andre som prøver å kjøpe My First Pet Stuff, og så sjekker hun det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #6846 Del Skrevet 26. oktober 2020 16 timer siden, Chiyo skrev: Virker som EA prøver å lure folk til å kjøpe Star Wars-pakken nå. Flere har forsøkt å kjøpe My First Pet Stuff på salg, og får beskjed om at de også må kjøpe Star Wars - Journey til Batuu for å få tilgang til alt i pakken! 2:30 i videoen viser hun en video fra noen andre som prøver å kjøpe My First Pet Stuff, og så sjekker hun det selv. Er det mulig? Er det så dårlige salgstall på den pakken? Jeg har ihvertfall ikke kjøpt den, faktisk den første pakken jeg ikke kjøper. Utrolig at de ikke hører på hva deres kunder vil ha Anonymkode: c0e80...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 26. oktober 2020 #6847 Del Skrevet 26. oktober 2020 På 22.10.2020 den 14.15, AnonymBruker skrev: Er det noen som i det hele tatt spiller sims 4 fortsatt? Hvilke pakker bruker dere i såfall? Anonymkode: c0e80...572 Ja i ny og ne. Nå har det gått hardt i Pokemon DLC som kom ut på fredag. Men sims er noe jeg kan sette meg ned med når jeg har tid gjerne ekstra rundt når det slippes nye pakker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 26. oktober 2020 #6848 Del Skrevet 26. oktober 2020 16 timer siden, Chiyo skrev: Virker som EA prøver å lure folk til å kjøpe Star Wars-pakken nå. Flere har forsøkt å kjøpe My First Pet Stuff på salg, og får beskjed om at de også må kjøpe Star Wars - Journey til Batuu for å få tilgang til alt i pakken! 2:30 i videoen viser hun en video fra noen andre som prøver å kjøpe My First Pet Stuff, og så sjekker hun det selv. Jeg vet ikke helt hva logikken er i å gjøre det med kun My First Pets Stuff pakken, for den var ikke akkurat populær den heller da 😅 Men uansett, det er og game changers som James Turner, som selv har sagt at han elsker denne pakken, MEN at han ikke helt forstår at det er en pakke. Det burde vært en slags spinn off, som de gjorde med sims 2/3, da kunne de gjort så mye mer. Deligracy er et godt eksempel på hva som kan skje med folk som ikke «kan» Star Wars, der hun slet lenge med en oppgave, for hun trodde hun så etter en person, men det var navnet på et kjent romskip 😅 Star Wars pakken, det jeg har spilt av den, er så som så. Jeg hadde håpet på å kunne bli en «jedi» men det er ikke en ting. Det er en morsom pakke, men vet ikke om jeg kommer til å bruke den mer en en gang, litt som Strangerville. Synes ikke denne pop up meldingen til folk er grei, for det kan umulig stemme, hva i My First Pets Stuff trenger man for å spille Star Wars 🤪 men jeg forstår at de kanskje «må» gjøre noe, for den ikke selger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #6849 Del Skrevet 26. oktober 2020 Jeg testet å prøve å kjøpe My First Pet Stuff, og fikk opp akkurat samme meldinga! Hva faen. Det er IKKE greit. Anonymkode: cba65...83e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 28. oktober 2020 #6850 Del Skrevet 28. oktober 2020 Så... Jeg har spilt The Sims 3 i noen dager nå, men jeg er lei! Det er for mange problemer med dette spillet. Jeg fikk aldri spilt på universitet. Først sendte jeg to søsken på universitet, men de dukket aldri opp i universitetbyen. Så lagde jeg en sim som var student, men hun fikk aldri begynne på universitet. Det eneste valget var "Drop out". Så jeg tenkte at jeg kunne slutte på universitet og bare bli student igjen, men hver gang jeg prøvde så ble ladeskjermen sittende fast. Jeg prøver å laste ned The Sims 4 igjen og håper at jeg ikke får problemer nå igjen. Jeg har faktisk veldig lyst å spille den nye pakken som kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #6851 Del Skrevet 29. oktober 2020 Har dette skjedd med dere. Simmen min tok med tigeren sin (egentlig en hund) til dyrelegen, og da dyrelegen var ferdig med å behandle han så gikk hun bort til min sim og begynte å kline med henne! 😮 De kjenner ikke hverandre en gang! Det må være en bug i spillet. De har ikke noe forhold, de er ikke venner en gang. Anonymkode: 10047...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 30. oktober 2020 #6852 Del Skrevet 30. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dette skjedd med dere. Simmen min tok med tigeren sin (egentlig en hund) til dyrelegen, og da dyrelegen var ferdig med å behandle han så gikk hun bort til min sim og begynte å kline med henne! 😮 De kjenner ikke hverandre en gang! Det må være en bug i spillet. De har ikke noe forhold, de er ikke venner en gang. Anonymkode: 10047...8d0 Har du den nye «Eco» pakken? Det har vært en greie at de ulike nabo-greiene, som «Sharing is Caring» påvirker spillet. Kan tenke meg at det kan være pga. «Free Love» eller noe slikt 😄 Evt. en bug 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #6853 Del Skrevet 30. oktober 2020 22 minutter siden, Ariana807 skrev: Har du den nye «Eco» pakken? Det har vært en greie at de ulike nabo-greiene, som «Sharing is Caring» påvirker spillet. Kan tenke meg at det kan være pga. «Free Love» eller noe slikt 😄 Evt. en bug 😅 Ja, det har jeg. Kanskje "Free Love" er valgt. 🤔 Jeg bruker egentlig ikke den pakken, jeg blir bare sjukt forbanna når plutselig alle simmene som kommer på besøk stjeler alt. Spesielt fordi de stjeler ting på fellestomter. Anonymkode: 10047...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 30. oktober 2020 #6854 Del Skrevet 30. oktober 2020 Sims er nå live på youtube/twitch for å vise den nye expansion pakken som kommer snart 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 30. oktober 2020 #6855 Del Skrevet 30. oktober 2020 Lifestyle: single and loving it 👌🏻👌🏻 Jeg trenger denne pakken! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 30. oktober 2020 #6856 Del Skrevet 30. oktober 2020 2 timer siden, Ariana807 skrev: Lifestyle: single and loving it 👌🏻👌🏻 Jeg trenger denne pakken! 😄 Jeg også! Jeg elsker den nye verden, det ser helt nyyyydelig ut! OG vi får platformverktøy i build mode! Jeg har savnet et verktøy til å bygge på forskjellige level i samme etasje. Jeg er skikkelig glad de kom med denne pakken nå, etter fiaskoen med Star Wars-pakken. 🤦♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 31. oktober 2020 #6857 Del Skrevet 31. oktober 2020 Dere som har stasjonær pc: hva slags pc har dere? Jeg vurderer å kjøpe meg en stasjonær pc ettersom min bærbare ikke klarer å kjøre sims, men jeg er helt lost Har ikke hatt stasjonær pc på 10 år ++. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 31. oktober 2020 #6858 Del Skrevet 31. oktober 2020 (endret) 1 time siden, Nuttery skrev: Dere som har stasjonær pc: hva slags pc har dere? Jeg vurderer å kjøpe meg en stasjonær pc ettersom min bærbare ikke klarer å kjøre sims, men jeg er helt lost Har ikke hatt stasjonær pc på 10 år ++. Jeg har ikke stasjonær pc. Men er super fornøyd med Acer Predator Helios 300 bærbar som jeg har. Nevner det, for om jeg skulle gått over til en stasjonær pc, hadde jeg nok sett på Acer Predator der og 😄 Er jo så klart alt etter hva man trenger, men det er en gaming pc, som ofte har grafikkort ol. som takler spill 😄 https://www.komplett.no/search?q=Acer+predator Endret 31. oktober 2020 av Ariana807 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 31. oktober 2020 #6859 Del Skrevet 31. oktober 2020 (endret) 4 timer siden, Ariana807 skrev: Jeg har ikke stasjonær pc. Men er super fornøyd med Acer Predator Helios 300 bærbar som jeg har. Nevner det, for om jeg skulle gått over til en stasjonær pc, hadde jeg nok sett på Acer Predator der og 😄 Er jo så klart alt etter hva man trenger, men det er en gaming pc, som ofte har grafikkort ol. som takler spill 😄 https://www.komplett.no/search?q=Acer+predator Bør være god til den prisen! 😮 Jeg trenger ny PC, og det blir en skikkelig PC som tåler gaming. Jeg har en 9 år gammel Packard Bell. Den går enda, men jeg vil ha noe bedre. Jeg bruker den BARE til The Sims 4. Jeg har MacBook Pro til andre ting. Endret 31. oktober 2020 av Chiyo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 31. oktober 2020 #6860 Del Skrevet 31. oktober 2020 (endret) 3 minutter siden, Chiyo skrev: Bør være god til den prisen! 😮 Jeg trenger ny PC, og det blir en skikkelig PC som tåler gaming. Haha, ja 😅😂 Kjøpte min laptop til ~15 000kr. Er mye penger, men fantastisk å ha noe som kjører spillet fint 😄 sitter å sikler på å oppgradere til en Helios 500, evt en i triton klassen. Men 20 000++ for de jeg sikler på 😬 sitter å venter på at lottorekka skal gå inn, men ikke i dag heller 😅😂 Endret 31. oktober 2020 av Ariana807 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå