Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Omg star wars 🙄 
Teit! blir ikke noe kjøpe her, dette er en jeg glatt kommer til å skippe. 

Anonymkode: aa653...214

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 27.8.2020 den 19.16):

Omg star wars 🙄 
Teit! blir ikke noe kjøpe her, dette er en jeg glatt kommer til å skippe. 

Anonymkode: aa653...214

Ekspander  

Ikke her heller! Jeg liker Star Wars, men hvis jeg vil spille det så finnes det hundre andre mer passende spill. Det passer rett og slett ikke inn i Sims. 

Anonymkode: 3c4de...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det ikke blir som Strangerville. Jeg bruker bare tingene i den pakke, det har veldig lite å si for gameplay.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skrevet i denne tråden før, så slenger meg på nå jeg. 

Jeg har spilt Sims siden jeg var et lite barn. Begynte med Sms 1, og har vært gjennom 2, 3 og 4.
Det er svært lenge siden jeg har vært så skuffet over en pakke som nå... 

Jeg synes EA drar Sims 4 ut i det vide og det brede nå. Kan Sims 5 komme snart??? Har så lyst til å bare starte helt fra start. Hang så veldig etter på sims 4 da jeg aldri prioriterte det.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Star Wars pakke 🙄 nå er EA desperate. Tydelig at de opplever spillerflukt. Jeg har ingenting imot Star Wars altså, synes det er gøy, men det har ingenting i Sims å gjøre. Hva blir det neste, en FIFA pakke? 🤦🏻‍♀️

Anonymkode: cba65...83e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er om mulig enda mer skuffet over denne enn strikkepakka. Strikkepakka kan jeg finne på å kjøpe om den kommer på halv pris, men Starwars? Njet. Aldri i verden.

EA ser ikke ut til å bry seg døyten om hva folk vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (På 27.8.2020 den 23.05):

Jeg er om mulig enda mer skuffet over denne enn strikkepakka. Strikkepakka kan jeg finne på å kjøpe om den kommer på halv pris, men Starwars? Njet. Aldri i verden.

EA ser ikke ut til å bry seg døyten om hva folk vil ha.

Ekspander  

Det er deprimerende når folk foretrekker strikking fremfor Star Wars. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (På 28.8.2020 den 0.16):

Ekspander  

Tja, egentlig ikke.

Jeg føler Sims skal være virkelighetsnært. Det er ikke akkurat Star Wars...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprinkle skrev (På 28.8.2020 den 11.18):

Tja, egentlig ikke.

Jeg føler Sims skal være virkelighetsnært. Det er ikke akkurat Star Wars...

Ekspander  

Ser den, men selv uten fantasipakkene er det grenser for hvor virkelighetsnært Sims er i utgangspunktet. Å skifte klær ved å snu 360 grader f.eks., det funker ikke like godt i virkeligheten. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt...  På den ene siden så syns jeg det er dumt at The Sims 4 tar penger for enda en pakke. Vi fikk Moschino pakken, som promoterer Moschino. Star Wars-pakken er ganske tydelig promotert av Disney. Disney har Batuu i parken sin, og den "nye" verden vi får virker som en kopi av det. 

På den annen side... jeg syns det ser kult ut. Jeg gleder meg til det vi får i build mode, og jeg kunne godt tenke meg en jedi-sim med en lightsaber. 

Det skuffer meg at EA gir oss dette når de visste at fansen ikke ville ha det, det er jo bare penger i kassen for dem. Samtidig så liker jeg Star Wars og jeg kommer nok til å bruke pakken en del. I alle fall build mode. 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (På 28.8.2020 den 0.16):

Ekspander  

Det er overhodet ikke strikkinga som foretrekkes foran Star Wars, men interiøret som følger med :P Interiør-greiene i SW-pakka var så grelle at jeg aldri kommer til å bruke dem, selv ikke på tull. Hadde jeg måttet velge mellom å strikke eller se SW-filmer, hadde jeg nok valgt SW, lett!

Jeg kan heller fremdeles ikke nedlegge at folk klarte å stemme fram at de ville ha en egen pakke med strikking... Ulike hobbyer hadde vært bedre; sy klær, brodere, mekke bil, pusse opp hus, osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (På 28.8.2020 den 21.46):

Det er overhodet ikke strikkinga som foretrekkes foran Star Wars, men interiøret som følger med :P Interiør-greiene i SW-pakka var så grelle at jeg aldri kommer til å bruke dem, selv ikke på tull. Hadde jeg måttet velge mellom å strikke eller se SW-filmer, hadde jeg nok valgt SW, lett!

Jeg kan heller fremdeles ikke nedlegge at folk klarte å stemme fram at de ville ha en egen pakke med strikking... Ulike hobbyer hadde vært bedre; sy klær, brodere, mekke bil, pusse opp hus, osv.

Ekspander  

Ah, selv bryr jeg meg ikke så mye om interiøret, men ja, det valget er ikke spesielt vanskelig. xD

Jeg stusset også på det. Hadde det vært en hobbypakke hadde det vært noe annet ja, da kunne strikking godt ha vært en av mange andre hobbyer. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi! Nok en oppdatering med lite betydning som får modsene til å tryne. :rolleyes: 

Endret av FrankDrebin
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (På 3.9.2020 den 18.49):

Jippi! Nok en oppdatering med lite betydning som får modsene til å tryne. :rolleyes: 

Ekspander  

Bra det ikke bare er meg. Øyevippene mine fra Kijiko ser helt forferdelig ut. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chiyo skrev (På 4.9.2020 den 16.36):

Bra det ikke bare er meg. Øyevippene mine fra Kijiko ser helt forferdelig ut. :( 

Ekspander  

Leit å høre. De få moddene jeg bruker er fiksa nå da, det gikk fort, men kjipt med alle de andre som ennå ikke er oppdatert. 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte å ikke kjøpe den nye pakka da jeg helt ærlig syns det var et dust opplegg, så mye annet jeg heller kunne ønsket meg til sims! Men som den gamle trofaste simmern jeg er kommer jeg nå til å kjøpe den likevel😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...