Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Den siste tiden så har det begynt å skje noe veeeldig irriterende.... hver gang simmene får besøk begynner besøket å stjele møblene i huset!! Dette kan både være simmer jeg har laget (men fra annen husstand) og simmer jeg ikke har laget. Dette skjer selv om de ikke er kleptomaner. Hvorfor skjer dette???! 

Anonymkode: ce53a...7cc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 31.7.2020 den 7.24, AnonymBruker skrev:

Den siste tiden så har det begynt å skje noe veeeldig irriterende.... hver gang simmene får besøk begynner besøket å stjele møblene i huset!! Dette kan både være simmer jeg har laget (men fra annen husstand) og simmer jeg ikke har laget. Dette skjer selv om de ikke er kleptomaner. Hvorfor skjer dette???! 

Antar at du har «Eco Lifestyle» innstallert? Har du sjekket om det er «sharing is caring» aktiv i nabolaget du bor i? For da «deler» man på alt og simmer stjeler som bare det.

Ellers om det ikke er i nabolaget så har det vært en bug (skal egentlig være fikset i nyeste oppdatering), der om det er andre nabolag som har denne NAP aktiv, så vil de stjele selv om de er utenfor sitt nabolag.

Evt. om du ikke har «eco lifestyle», så kan det kanskje ha skjedd noe når de fikset denne buggen som har «ødelagt» noe i basegame 😅

Du kan alltids ta det opp med SimGuruNick på twitter. Ikke at jeg har selv fått svar på nyeste bug jeg spurte om da 😅🥺

Anonymkode: 4829b...df3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, simmene mine stjeler sine egne møbler. Det er sykt irriterende når man gjør en rags to riches, for de forsvinner jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har Eco Lifestyle ja! Men de forskjellige «retningene/reglene» i nabolaget endres jo titt og ofte.. har faktisk ikke tenkt på st det kan være årsaken! Er det mulig å slå av dette, slik at retningene blir låst for en lengre periode eks.? Spiller uten pengekode for første gang på sikkert 10 år, sykt irriterende når møblene forsvinner😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lastet ned en kafe fra galleriet, og den viste seg å ha en interessant dekor på disken :biggrin:

MDg1U8I.jpg

Har forresten flere av dere opplevd at alle NPC's på en offentlig tomt plutselig går rundt med hver sin fremtidskube og fikler med den? Er dette kanskje et frampek til neste GamePack, som ser ut til å ha fremtids-tema eller noe space-aktig?

https://simsvip.com/2020/08/02/official-leak-next-sims-4-game-pack-icon-revealed/

Jeg takker ikke nei til verken fremtids-pakke eller en pakke der simmene kan reise til verdensrommet til et annet sted enn bare Sixam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 timer siden, Ardwinna skrev:

Har forresten flere av dere opplevd at alle NPC's på en offentlig tomt plutselig går rundt med hver sin fremtidskube og fikler med den?

Ikke fremtidskube, men leirklumper i mitt tilfelle. Jeg la til en sim i husstanden min og når hun begynte på universitetet kom det flere titalls leirklumper inn i inventoryen hennes daglig. 

Anonymkode: a15cc...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det andre som har tanker om denne leaken?

Jeg ser tydelig fjellresort, fjell, snø = skiferie. Og det sier jeg som ikke er så veldig hype på alt snø og greier 😅

Hva med dere andre? 

6DA677F5-C023-4ECC-B95F-877D2C916E05.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil heller ha realistisk spill fremfor sci-fi!!! Faen altså.. Er vell noe romvesen dritt. 

Anonymkode: c735e...a6d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tre rundingene ser ut som snø som faller for meg. Tror det blir en vinterpakke 

Anonymkode: c0e80...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

8PM EST er klokka 1 om natta her :)

Anonymkode: cba65...83e

8 PM CEST er kl 20 her :)

Anonymkode: 3c4de...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flaut, missa C-en 😆

Anonymkode: cba65...83e

Haha, null stress, og for alt jeg vet kan du ha rett for de har ikke annonsert det enda🙄 Jeg har nå sett sendingen i snart en time og det eneste jeg bryr meg om er den nye Sims-pakken, men hittil er den ikke kommet.

Anonymkode: 3c4de...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de som så planeter ol. hadde rett, star wars 🤪🤪

Ser for meg en ny «Strangerville» type pakke 😕 Men skal ikke ta sorger på forskudd. Kan bli litt kjekt, men kanskje litt enganssspill 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...