AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #5721 Del Skrevet 7. mars 2019 5 timer siden, bippo skrev: Håper fremdeles jeg klarer å finne ut hvordan jeg gjør objekter mindre da, for det har jeg ikke funnet ut av ennå. For å få det til på Mac måtte jeg endre tastaturspråket til engelsk, da skal det funke å trykke på Å tror jeg? Anonymkode: a15cc...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 8. mars 2019 #5722 Del Skrevet 8. mars 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: For å få det til på Mac måtte jeg endre tastaturspråket til engelsk, da skal det funke å trykke på Å tror jeg? Anonymkode: a15cc...f45 Ja, Å funker for å gjøre ting større, men har ikke fått til å gjøre ting mindre. Syns egentlig de kunne lagt til en sånn funksjon som er vanlig i veldig mange spill, at man selv i innstillingene kan velge hvilke knapper som gjør hva. Skjønner ikke hvorfor de ikke har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 8. mars 2019 #5723 Del Skrevet 8. mars 2019 8 timer siden, bippo skrev: Ja, Å funker for å gjøre ting større, men har ikke fått til å gjøre ting mindre. Syns egentlig de kunne lagt til en sånn funksjon som er vanlig i veldig mange spill, at man selv i innstillingene kan velge hvilke knapper som gjør hva. Skjønner ikke hvorfor de ikke har det. Funker ikke den knappen med backslash (\) og alle "tødlene" (aner ikke hva alle de tegnene heter), den til venstre for slettetasten? Eller er det bare på PC? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 8. mars 2019 #5724 Del Skrevet 8. mars 2019 4 minutter siden, Ardwinna skrev: Funker ikke den knappen med backslash (\) og alle "tødlene" (aner ikke hva alle de tegnene heter), den til venstre for slettetasten? Eller er det bare på PC? Nei, funker hvertfall ikke for meg 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 8. mars 2019 #5725 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) @bippo Kanskje du finner noen brukbare tips her (sjekk kommentarfeltet også): https://simscommunity.info/2014/09/03/sims-4-tutorial-resize-objects/ Endret 8. mars 2019 av Ardwinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. mars 2019 #5726 Del Skrevet 8. mars 2019 Alle utvidelsespakkene er på salg hos Origin nå, men ikke spillpakkene og stæsjpakkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #5727 Del Skrevet 12. mars 2019 Vet noen hvordan hun har fått alle ekstragreiene til å lage simmen sin? Typ andre øyenfarger, hudfarger, øyevipper og mer sminke? Anonymkode: d7ee0...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pandami Skrevet 13. mars 2019 #5728 Del Skrevet 13. mars 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet noen hvordan hun har fått alle ekstragreiene til å lage simmen sin? Typ andre øyenfarger, hudfarger, øyevipper og mer sminke? Anonymkode: d7ee0...c8d Hun har lastet ned mods, mest sannsynlig fra thesimsresource 😊 Masse å velge mellom! Når du laster ned så må du vente 10 sekunder før du får gjort det, med mindre du er betalende medlem. Jeg betaler 30 og noe kroner i mnd for å laste ned uten de 10 sekundene. Pluss at du støtter siden du laster ned ifra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #5729 Del Skrevet 13. mars 2019 På 19.2.2019 den 20.00, AnonymBruker skrev: Har simmene deres engelske eller norske navn? Jeg elsker å gi dem sjeldne navn, har simmer med navn som Jazz Neveah, Symony Grace og Shiloh Manon. Må også si at jeg HATER når jeg legger ungen i stolen, og går for å hente noen rester til dem i kjøleskapet, så roper de på moren/faren sin og de går og plukker opp ungen igjen! Uansett hvor mange ganger jeg trykker exit på at de skal gjøre det, begynner ungen å rope igjen og de får ikke hentet maten Misliker også alle løsdyrene, får så vondt av de Anonymkode: d7ee0...c8d Ikke ha barnestol. Sett maten på gulvet, så henter ungen det selv og spiser på sofaen, senga eller gulvet. Anonymkode: 14fe5...98a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #5730 Del Skrevet 13. mars 2019 9 timer siden, Pandami skrev: Hun har lastet ned mods, mest sannsynlig fra thesimsresource 😊 Masse å velge mellom! Når du laster ned så må du vente 10 sekunder før du får gjort det, med mindre du er betalende medlem. Jeg betaler 30 og noe kroner i mnd for å laste ned uten de 10 sekundene. Pluss at du støtter siden du laster ned ifra. Takk for svar! 😄 Men om du velger å vente, er det gratis da? Anonymkode: d7ee0...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #5731 Del Skrevet 14. mars 2019 Jeg har lagt ut endel i galleriet nylig hvis noen er interessert i å se 😁 Aldri gjort det før, men det er artig å se at andre laster ned og merker som favoritt! Har noen andre her lagt ut noe i galleriet? Jeg vil isåfall gjerne ta en titt 😁 ps. Tar denne som anonym da brukernavnet mitt i galleriet er mitt ekte navn.. Anonymkode: 9d872...b6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abruzzi Skrevet 14. mars 2019 #5732 Del Skrevet 14. mars 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lagt ut endel i galleriet nylig hvis noen er interessert i å se 😁 Aldri gjort det før, men det er artig å se at andre laster ned og merker som favoritt! Har noen andre her lagt ut noe i galleriet? Jeg vil isåfall gjerne ta en titt 😁 ps. Tar denne som anonym da brukernavnet mitt i galleriet er mitt ekte navn.. Anonymkode: 9d872...b6a Send meg en PM så kan vi utveksle gallerinavn? Jeg har etternavnet mitt i brukernavnet, så... Om noen vil det samme så er det bare å sende PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #5733 Del Skrevet 14. mars 2019 https://simscommunity.info/2019/03/13/will-your-computer-support-the-sims-4-after-june-2019-heres-how-to-check/ Ny oppdatering i juni. Da slutter spillet å fungere på 32bit pc’er. Anonymkode: 7f2b4...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #5734 Del Skrevet 15. mars 2019 På 13.3.2019 den 17.13, AnonymBruker skrev: Takk for svar! 😄 Men om du velger å vente, er det gratis da? Anonymkode: d7ee0...c8d The Sims Resource er gratis, så det egentlig ikke noe grunn til å betale. Hvis du betaler slipper du reklame, du slipper å vente 10 sekunder på nedlastningen, og du får bruke enkelte filter til å finne fram ting som andre ikke får. Men om man ikke har lastet ned ting før, så er det egentlig ikke noe grunn til å begynne med å betale. Det er så mye fint du lett kan få tak i. Jeg har aldri betalt, men jeg har mye fra der. Anonymkode: 10047...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 15. mars 2019 #5735 Del Skrevet 15. mars 2019 (endret) På 14.3.2019 den 12.34, AnonymBruker skrev: https://simscommunity.info/2019/03/13/will-your-computer-support-the-sims-4-after-june-2019-heres-how-to-check/ Ny oppdatering i juni. Da slutter spillet å fungere på 32bit pc’er. Anonymkode: 7f2b4...2fa Vet vi noe om oppdateringen som kommer? Er det noe stort siden man må ha 64bit for at det skal virke? Jeg har 64bit, så jeg er ikke bekymret, men jeg er veldig nyskjerrig på hva oppdateringen vil innebære. Edit: Er det kanskje ikke noe nye gameplay endringer? Sitat Apple has announced plans to phase out support for graphics processing technology called OpenGL and will be moving to a new technology known as Metal. Due to this change, we will upgrade The Sims 4 to work with Metal.https://answers.ea.com/t5/Game-Information/The-Sims-4-Update-on-Supported-Systems/m-p/7629106/thread-id/11424?fbclid=IwAR1udgHakUY84ObQoSfx3EbUgrnlPbZBux_LFgP5uCjnWmQOwdH0PNRw6N8 Endret 15. mars 2019 av Chiyo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 15. mars 2019 #5736 Del Skrevet 15. mars 2019 9 minutter siden, Chiyo said: Vet vi noe om oppdateringen som kommer? Er det noe stort siden man må ha 64bit for at det skal virke? Jeg har 64bit, så jeg er ikke bekymret, men jeg er veldig nyskjerrig på hva oppdateringen vil innebære. Edit: Er det kanskje ikke noe nye gameplay endringer? Siste de gjorde en stor oppdatering så kom Get to work ut noen dager etterpå. Så det spekuleres i om det kanskje skjer denne gangen også - altså at det kan komme en utvidelsespakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 15. mars 2019 #5737 Del Skrevet 15. mars 2019 30 minutter siden, drue skrev: Siste de gjorde en stor oppdatering så kom Get to work ut noen dager etterpå. Så det spekuleres i om det kanskje skjer denne gangen også - altså at det kan komme en utvidelsespakke. Jeg har lyst på Universitet! Eller magi. Jeg har kjempe lyst på hekser! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 15. mars 2019 #5738 Del Skrevet 15. mars 2019 6 minutter siden, Chiyo said: Jeg har lyst på Universitet! Eller magi. Jeg har kjempe lyst på hekser! Jeg håper også på universitet! Men ikke magi. Jeg liker ikke sånne overnaturlige greier i Sims 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 15. mars 2019 #5739 Del Skrevet 15. mars 2019 25 minutter siden, drue skrev: Jeg håper også på universitet! Men ikke magi. Jeg liker ikke sånne overnaturlige greier i Sims 😝 Jeg vil ha hekser med heksegryte. Kanskje man kan samle urter for å lage magiske drikker! 😄 Og fly på sopelime! Jeg elsker magi, helt siden jeg var liten. Jeg var den største Harry Potter-fanen på skolen. Noen ganger får jeg en "hekse-sim" til å lære om urter i Uteliv, og så lager de forskjellige ting som de selger. Men man tjener ikke noe penger på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puffy123 Skrevet 15. mars 2019 #5740 Del Skrevet 15. mars 2019 På 20.2.2019 den 23.31, AnonymBruker skrev: Lastet ned sims 4 igjen når jeg så denne tråden, men dyrepakken koster 400kr! Litt mye for studentøkonomien Anonymkode: 6d998...ce5 Leste at det er 50% på den snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå