Chiyo Skrevet 13. juni 2018 #5221 Del Skrevet 13. juni 2018 2 timer siden, Amantheia skrev: Kva er dette? Er ikke helt sikker på hva det er. Jeg tror cache filer er filer hvor spillet lagrer ting midlertidlig, så jo lengre man spiller jo mer unødvendiger cache filer samler seg. Man skal ikke slette alle filene i cache mappen, det er én som ikke skal slettes. I følge Carl The Sims kan du slette alle som slutter på .cache, men ingen av mine var sånn. Jeg slettet alle Jpeg filene, fordi det er jo bilder uansett. Det var bare én fil som ikke var jpeg, og den beholdt jeg. Man kan også slette noe som heter localthumbscache.package som er The Sims 4 mappen. Man må selvfølgelig være forsiktig med slike ting, så man ikke sletter noe viktig, men for meg så fungerte dette kjempe bra. Spillet mitt henger seg ikke opp mer, og det er et mirakel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #5222 Del Skrevet 14. juni 2018 Ta alltid en full backup av hele Sims 4 mappa før du gjør ting som å slette cache, i tilfelle du sletter noe du ikke skal Anonymkode: cba65...83e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #5223 Del Skrevet 15. juni 2018 Jeg lurer på om jeg skal lage min egen Wicked Whims bordell challenge. Altså jeg har ikke tenkt å dele den på nett, men jeg vil lage spillregler for meg selv. Egentlig hadde jeg tenkt å bare lage et bordell utstyrt med alt mulig. Kanskje temadekorterte rom (en dungeon for eksempel), og flytte inn simmer som skal være sexarbeidere. Men jeg tenkte at kanskje det hadde vært gøyere å lage spilleregler og starte med ingen penger. Jeg kan lage en prisliste over hvor mye penger simmen får for forskjellige ting, og bruke pengekode til å gi simmen betaling etterpå. Hva med 1000 for sex og 500 for bare bj? Jeg mener det hadde vært kult å begynne med ingenting og møte tilfeldige kunder i parken, og så bygge et bordell etter man har tjent penger. Anonymkode: 10047...8d0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #5224 Del Skrevet 15. juni 2018 AB over her. Jeg er visst ikke den eneste som har lyst å spille sånn. Fant en bordell-challenge! Jeg GLEDER meg til å begynne å spille med denne. http://modthesims.info/t/584377 Anonymkode: 10047...8d0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #5225 Del Skrevet 18. juni 2018 Dere som har wicked whims har dere prøvd å natt når det er bjørnekveld i baren?? Jeg vet ikke om det bare er mitt spill, men de tar ikke av seg bjørnekostymet når de har sex. Hadde en mann som boinka en binne i dusjen, og en av damene mine ble tatt opp etter en vegg av en annen dame i bjørnekostyme. Altså bare for å understreke så er ikke dette oppfordring til bestialitet! Jeg bare syns det var utrolig morsomt at de ikke tok av kostymet. Anonymkode: 10047...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 19. juni 2018 #5226 Del Skrevet 19. juni 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som har wicked whims har dere prøvd å natt når det er bjørnekveld i baren?? Jeg vet ikke om det bare er mitt spill, men de tar ikke av seg bjørnekostymet når de har sex. Hadde en mann som boinka en binne i dusjen, og en av damene mine ble tatt opp etter en vegg av en annen dame i bjørnekostyme. Altså bare for å understreke så er ikke dette oppfordring til bestialitet! Jeg bare syns det var utrolig morsomt at de ikke tok av kostymet. Anonymkode: 10047...8d0 Måtte slå av at folk kunne bare ha sex, fordi de hadde seg jo over alt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 19. juni 2018 #5227 Del Skrevet 19. juni 2018 Snart årstider dere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #5228 Del Skrevet 20. juni 2018 6 timer siden, Severus skrev: Måtte slå av at folk kunne bare ha sex, fordi de hadde seg jo over alt Ja, det har jeg også gjort nå. Men jeg spilte bordell challenge, så det virket mer realistisk om folk plutselig kunne ha seg på tomten. Jeg lagte en ekstra kjeller etasje på Den Skrikende Lama som ble bordell. Var ganske gøy til å begynne med, men ble ganske lei etter en stund. Spiller fortsatt med simmen, men hun ble sammen med en av kundene sine. Anonymkode: 10047...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 20. juni 2018 #5229 Del Skrevet 20. juni 2018 Ooh Deligracy og Simsuply har lagt ut videoer hvor de spiller Seasons. Det er ganske greit at vi får se andre spille før utgivelsedatoen, fordi da kan man alle rede begynne å planlegge hva man har lyst å gjøre når spillet kommer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. juni 2018 #5230 Del Skrevet 20. juni 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. juni 2018 #5231 Del Skrevet 20. juni 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 20. juni 2018 #5232 Del Skrevet 20. juni 2018 2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: En ting som irriterer meg med sims 4, er mangel på fine gardiner! Alle er jo stygge og ubrukelige. Enig. Eller er en gardin jeg har brukt en del. Men jeg har aldri prøvd å finne på nett. Det må da være mange stilige gardiner der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. juni 2018 #5233 Del Skrevet 20. juni 2018 (endret) Chiyo skrev (På 20.6.2018 den 19.36): Enig. Eller er en gardin jeg har brukt en del. Men jeg har aldri prøvd å finne på nett. Det må da være mange stilige gardiner der. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 20. juni 2018 #5234 Del Skrevet 20. juni 2018 44 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Orker ikke CC. blir bare tull og ser ikke ekte ut i forhold til det som allerede er der. Har du prøvd å søke opp maxis match? Da ser det veldig ofte ut som det hører til i spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. juni 2018 #5235 Del Skrevet 20. juni 2018 (endret) bippo skrev (På 20.6.2018 den 20.25): Har du prøvd å søke opp maxis match? Da ser det veldig ofte ut som det hører til i spillet. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 20. juni 2018 #5236 Del Skrevet 20. juni 2018 30 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Ja men likte ikke noe spesielt av det, men skal sjekke om jeg finner litt til småbarn, spesielt hårfrisyrer. Okey daså Jeg føler deligracy alltid har fin maxis match CC, tror hun har et par videoer om det. Bare sånn i tilfelle du trenger et sted å starte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 20. juni 2018 #5237 Del Skrevet 20. juni 2018 1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Ja men likte ikke noe spesielt av det, men skal sjekke om jeg finner litt til småbarn, spesielt hårfrisyrer. Jeg har noen hårfrisyrer som ser ut som Maxi. Noen av småbarnfrisyrene er bare barnefrisyrer som er gjort om slik at småbarn kan bruke dem. For eksempel det lange håret med en flette på siden. Jeg laster ned dette håret nå! Det var kjempefint! Link til de som er interessert: http://andreyloversims.blogspot.com/2017/05/toddler-hair-8.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. juni 2018 #5238 Del Skrevet 20. juni 2018 (endret) Chiyo skrev (På 20.6.2018 den 22.03): Jeg har noen hårfrisyrer som ser ut som Maxi. Noen av småbarnfrisyrene er bare barnefrisyrer som er gjort om slik at småbarn kan bruke dem. For eksempel det lange håret med en flette på siden. Jeg laster ned dette håret nå! Det var kjempefint! Link til de som er interessert: http://andreyloversims.blogspot.com/2017/05/toddler-hair-8.html Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JeanetteB Skrevet 20. juni 2018 #5239 Del Skrevet 20. juni 2018 Jeg sliter skikkelig med en ting. Sim-en min er blogger og må legge ut en video når hun er sint, men nå har jeg prøvd i flere timer med cheatcodes og ødelagte vennskap og jeg får hun ikke sint! Jeg derimot, er en annen sak😂 noen som vet hvordan jeg får hun sint??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 20. juni 2018 #5240 Del Skrevet 20. juni 2018 Hvis du har den jungelpakken så er det trær med forskjellige bær som kan få dem i forskjellige humør, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå