Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Gjest Ennasus

På Elkjøp, lefdal og Expert koster sims 4 kun 145kr nå :) (hvertfall på nett)

Så nå har jeg endelig fått kjøpt meg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en av de som har spilt i alle år og som kunne sitte flere timer i strekk. Jeg lagde en familie og spilte lenge, det var alltid så mye å gjøre. Nå derimot klarer jeg ikke sitte mer enn 15 min før jeg blir lei og slår av. Hvis jeg setter meg et mål om å klare en samling feks så kan jeg jobbe som juling for det, men når målet er nådd er det liksom ikke noe annet gøy å finne på....

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg er en av de som har spilt i alle år og som kunne sitte flere timer i strekk. Jeg lagde en familie og spilte lenge, det var alltid så mye å gjøre. Nå derimot klarer jeg ikke sitte mer enn 15 min før jeg blir lei og slår av. Hvis jeg setter meg et mål om å klare en samling feks så kan jeg jobbe som juling for det, men når målet er nådd er det liksom ikke noe annet gøy å finne på....

Nettopp. Er det rart man begynner å lure på om EA/Maxis har gitt blaffen i gamle simsspillere og utelukkende siktet seg inn mot nye og unge spillere? Jeg har enda håpet men etter snart et år med Sims 4 har jeg mistet troen på at det noensinne kommer til å nå opp til tidligere spill i serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Er det rart man begynner å lure på om EA/Maxis har gitt blaffen i gamle simsspillere og utelukkende siktet seg inn mot nye og unge spillere? Jeg har enda håpet men etter snart et år med Sims 4 har jeg mistet troen på at det noensinne kommer til å nå opp til tidligere spill i serien.

Jeg prøvde nettopp å spille litt, får alltid et sånn "åh, nå må jeg bare spille" øyeblikk, men det går fort over gitt... Sims3 hadde jeg kjempe stor glede av, men selv med Ts4 og alle pakkene (hvis man kan kalle de det) er det litt kjedelig i lengden... Det er trist. Jeg er 24 og har hatt stor glede av Sims så lenge jeg kan huske, men det har jeg ikke nå lenger... :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Jeg har alltid spilt sims 4 med lav oppløsning, men samboer er bortreist, så jeg fikk bruke gamingpc'en hans. O M G det er stor forskjell på grafikken! Hvordan kan jeg noensinne gå tilbake til å spille på laptopen min nå?  :cry3:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest imperio

Herregud. Jeg har alltid spilt sims 4 med lav oppløsning, men samboer er bortreist, så jeg fikk bruke gamingpc'en hans. O M G det er stor forskjell på grafikken! Hvordan kan jeg noensinne gå tilbake til å spille på laptopen min nå?  :cry3:

screenshot? Vet ikke om jeg spiller med lav oppløsning jeg..  :fnise:

Sims 3 pets hadde en slik.. "fluff problem", søk det opp på youtube, snublet over det. Og etter det så klarte jeg ikke å spille pets om dyrene ikke hadde normal pels. Det stilte seg tilbake automatisk, så pelsen ble "feil" hele tiden, og da måtte jeg bare følge guiden og ting ble fikset.

Viste ikke at jeg hadde et "fluff problem" en gang jeg  :skratte:

For jeg var så vant til at pelsen så rar ut. Men etter at jeg spilte det "riktig", så klarte jeg ikke å spille med "fluff problem".  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

OMG assa, jeg har hatt et nofluff-problem hele veien i sims 3 uten å vite om det! Irriterte meg av og til at pelsen til dyrene var så lite naturtro. Men så spilte jeg jo på en laptop som ikke taklet høy oppløsning så jeg trodde det skulle være sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

OMG assa, jeg har hatt et nofluff-problem hele veien i sims 3 uten å vite om det! Irriterte meg av og til at pelsen til dyrene var så lite naturtro. Men så spilte jeg jo på en laptop som ikke taklet høy oppløsning så jeg trodde det skulle være sånn.

Samme her  :skratte:

Irriterende når du legger merke til ting, du klarer ikke å gå tilbake uten å legge merke til det  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en sær bug, tror jeg. Jeg lastet ned en ny vugge som jeg synes er finere enn den som følger med spillet, og mens simmen min fødte kjøpte jeg den så den skulle være klar når barnet kom. Barnet ble født, og lagt i den nyinnkjøpte vuggen, og så forsvant både vuggen og barnet. Det er bildet av barnet nede til venstre sammen med de andre simmene, men ingenting skjer når jeg klikker på det (ellers har jo vuggen kommet midt på skjermen). Får se hva som skjer, ungen må jo blir sulten og trenge ny bleie etc. Kanskje barnevernet kommer og tar over? Eller tar de de andre barna i samme slengen?

En ting jeg synes er litt spesielt, simmen min sov seg gjennom en tre timers fødsel, først da barnet skulle ut våknet hun og gikk bort til vuggen. Faren derimot, fikk panikk med en gang fødselen var i gang og løp rundt som en gærning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg har fått en sær bug, tror jeg. Jeg lastet ned en ny vugge som jeg synes er finere enn den som følger med spillet, og mens simmen min fødte kjøpte jeg den så den skulle være klar når barnet kom. Barnet ble født, og lagt i den nyinnkjøpte vuggen, og så forsvant både vuggen og barnet. Det er bildet av barnet nede til venstre sammen med de andre simmene, men ingenting skjer når jeg klikker på det (ellers har jo vuggen kommet midt på skjermen). Får se hva som skjer, ungen må jo blir sulten og trenge ny bleie etc. Kanskje barnevernet kommer og tar over? Eller tar de de andre barna i samme slengen?

En ting jeg synes er litt spesielt, simmen min sov seg gjennom en tre timers fødsel, først da barnet skulle ut våknet hun og gikk bort til vuggen. Faren derimot, fikk panikk med en gang fødselen var i gang og løp rundt som en gærning.

Er det barnevern i sims 4 da? Jeg tenker at det er dårlig stelt med det siden det mangler inkassosimmer, innbruddstyver, postsim og andre NPCs i spillet. Kanskje man bare får opp en beskjed om omsorgssvikt og så forsvinner ungen i løse lufta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen andre som ikke får spilt i fullskjermmodus etter den siste oppdateringa? Skikkelig irriterende!

Anonymous poster hash: 0b612...a21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anbefales det egentlig å spille med mods?

Synes det er så irriterende når iconene er helt annerledes enn de orginale  :fnise: Liksom på ting til huset og klærne og slikt 

Anonymous poster hash: 6b019...67e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen andre som ikke får spilt i fullskjermmodus etter den siste oppdateringa? Skikkelig irriterende!

Anonymous poster hash: 0b612...a21

Du må fysisk inn på spillinnstillingene å ordne det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det barnevern i sims 4 da? Jeg tenker at det er dårlig stelt med det siden det mangler inkassosimmer, innbruddstyver, postsim og andre NPCs i spillet. Kanskje man bare får opp en beskjed om omsorgssvikt og så forsvinner ungen i løse lufta :fnise:

Jenta er tilbake. Jeg tenkte jeg skulle laste inn på nytt, trodde ikke spillet var blitt lagret etter fødselen, men det var det jo. Da jeg begynte å spille igjen var uansett jenta på plass, i den vogga som følger med spillet. Så nå får hun mat, kos, rene bleier og trives og vokser.

Postsim har jeg sett, men ikke de andre. Inkassosimmer er nok borte, de stenger av strøm etc hvis regningene ikke blir betalt.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefales det egentlig å spille med mods?

Synes det er så irriterende når iconene er helt annerledes enn de orginale  :fnise: Liksom på ting til huset og klærne og slikt 

Anonymous poster hash: 6b019...67e

Det blir i alle fall ikke frarådet, men du blir oppfordret til å vise forsiktighet.

Jeg har mye moro med mods, og har ikke opplevd problemer enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Jeg har alltid spilt sims 4 med lav oppløsning, men samboer er bortreist, så jeg fikk bruke gamingpc'en hans. O M G det er stor forskjell på grafikken! Hvordan kan jeg noensinne gå tilbake til å spille på laptopen min nå? :cry3:

Jeg spiller med lav oppløsning selv, dårlig laptop til spill. Men har lyst på stasjonær bare for å spille :P 😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta er tilbake. Jeg tenkte jeg skulle laste inn på nytt, trodde ikke spillet var blitt lagret etter fødselen, men det var det jo. Da jeg begynte å spille igjen var uansett jenta på plass, i den vogga som følger med spillet. Så nå får hun mat, kos, rene bleier og trives og vokser.

Postsim har jeg sett, men ikke de andre. Inkassosimmer er nok borte, de stenger av strøm etc hvis regningene ikke blir betalt.

Jeg har også sett postsimmen, det er han som er far til den siste ungen min i ugly challengen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha Mortimer døde nettopp av overanstrengelse, han hadde for mye årnings med Bella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...