Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Man kan sette ting oppå halvveggene! Hadde en sim som satt fra seg en skål oppå der. Det var litt kult :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er første gangen jeg spiller Sims, og jeg synes det er morsomt. Jeg merker jo at jeg lager nye ting og nye familier ganske ofte, og at det noen ganger blir litt kjedelig. Men da lager jeg litt drama. Mine simmer blir rasende hvis kjæresten deres svikter dem, eller er utro. Hvis noen dør, blir de triste, og her om dagen var det ei som døde av å få frieriet sitt avslått. Hun var så skamfull  :fnise:

 

Simmene mine drar på besøk til hverandre, skaper nye relasjoner, drar på camping, fisker osv osv. Jeg pleier også ganske ofte å ha selskaper og fester hos hverandre. 

 

Men etter å ha lest her inne, så har jeg nesten lyst til å kjøpe et tidligere Sims-spill, for de høres jo mye kulere ut! Burde jeg kjøpe nr. 2 eller 3 i så fall? 



Anonymous poster hash: 4d0bf...e24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

 

Dette er første gangen jeg spiller Sims, og jeg synes det er morsomt. Jeg merker jo at jeg lager nye ting og nye familier ganske ofte, og at det noen ganger blir litt kjedelig. Men da lager jeg litt drama. Mine simmer blir rasende hvis kjæresten deres svikter dem, eller er utro. Hvis noen dør, blir de triste, og her om dagen var det ei som døde av å få frieriet sitt avslått. Hun var så skamfull  :fnise:

 

Simmene mine drar på besøk til hverandre, skaper nye relasjoner, drar på camping, fisker osv osv. Jeg pleier også ganske ofte å ha selskaper og fester hos hverandre. 

 

Men etter å ha lest her inne, så har jeg nesten lyst til å kjøpe et tidligere Sims-spill, for de høres jo mye kulere ut! Burde jeg kjøpe nr. 2 eller 3 i så fall? 

Anonymous poster hash: 4d0bf...e24

 

sims 2 fikk vi gratis hos origin for en stund tilbake... vet ikke om det fortsatt er mulig, men sjekke der om det er mulig å få det gratis (alle pakkene).

 

Sims 3 synes jeg er best, men det er pga alle tilleggspakkene. Platekompaniet har tilbud på sims 3, hadde det for en stund siden, men sjekke rundt så finner du tilbud. Sjekke youtube for reviews av alle tilleggspakkene også kan du velge de du synes ser best ut. Listen over de jeg synes var/er best er lang og ikke til mye hjelp  :fnise:

Det finnes reviews hvor du får se alt som er med, og en rask igjennom gang av game playen som er ny. Andre er nesten som en "lets play" og er ganske lang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sims 2 fikk vi gratis hos origin for en stund tilbake... vet ikke om det fortsatt er mulig, men sjekke der om det er mulig å få det gratis (alle pakkene).

 

Sims 3 synes jeg er best, men det er pga alle tilleggspakkene. Platekompaniet har tilbud på sims 3, hadde det for en stund siden, men sjekke rundt så finner du tilbud. Sjekke youtube for reviews av alle tilleggspakkene også kan du velge de du synes ser best ut. Listen over de jeg synes var/er best er lang og ikke til mye hjelp  :fnise:

Det finnes reviews hvor du får se alt som er med, og en rask igjennom gang av game playen som er ny. Andre er nesten som en "lets play" og er ganske lang. 

 

Var inne og kikket nå. Fant ikke Sims 2, men OMG så masse packs og forskjellige ting til sims 3!! Tror jeg skal prøve det altså :P Kommer til å bli ruinert  :vin:

Anonymous poster hash: 4d0bf...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt og betalt, fikk med tre stæsj pakker for 249kr. Så sto det at man også fikk ekstra belønninger i Sims 4 hvis man kjøpte Sims 3. Merkelig. Men nå laster jeg ihvertfall ned. Hihi. Gleder meg. 

 

For meg vil jo nå Sims 3 bli som Sims 4 for dere. Spent på om jeg kommer til å like det.



Anonymous poster hash: 4d0bf...e24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Var inne og kikket nå. Fant ikke Sims 2, men OMG så masse packs og forskjellige ting til sims 3!! Tror jeg skal prøve det altså :P Kommer til å bli ruinert  :vin:

Anonymous poster hash: 4d0bf...e24

 

Du må kontakte Origin kundeservice, de kan gi deg hele Sims 2-samlingen. De hadde en kampanje for en liten stund siden, men gir det fortsatt bort til de som spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg faktisk veldig til den nye spillpakken. Ut ifra bildene ser det ut som vi får nytt treningstøy og nye hårfrisyrer, pluss at det er gøy med yoga og sånne ting. Tror det blir en bra pakke. Håper hvertfall :) Jeg har senket forventningene kraftig, så det hjelper vel også litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest tidligere at noen har slitt med "testingcheats", og jeg har aldri hatt det problemet... Før nå! Jeg kan endre behov til husstand og slikt, men ikke sette ting hvor jeg vil? Er det noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest tidligere at noen har slitt med "testingcheats", og jeg har aldri hatt det problemet... Før nå! Jeg kan endre behov til husstand og slikt, men ikke sette ting hvor jeg vil? Er det noen som har peiling?

 

Har du først satt på testingcheats og så bb.moveobjects? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du først satt på testingcheats og så bb.moveobjects? :)

Haha, det har jeg selvfølgelig ikke! Nettopp hjemme fra ferie, tydelig at jeg fortsatt er i feriemodus. :-P Takk skal du ha :-)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Hos meg så er testingcheats buggy. Jeg skriver den inn, funker fint i noen minutter, også stiller den seg tilbake igjen! Jeg møter ikke en laste side heller, eller bytter mellom play mode og build mode heller. Det bare stiller seg tilbake, og da må jeg først skru den av, så på igjen. Om jeg skriver den inn som vanlig igjen så funker det fortsatt ikke, jeg må skru den av, så på for at den skal funke igjen. 

Irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laster det ned nå :D gleder meg!

Redigert:

Spiller nå! Førsteinntrykket er at det er masse fine møbler! Mye asiatisk-inspirert og moderne! Åååå jeg er fornøyd! Gleder meg til å prøve yoga og sånne ting!

Endret av bippo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laster ned nå! Blir gøyere å lage fitnessim når det er yoga og sånt i tillegg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kanskje vet - er det sånn at det enda ikke har komme til Mac? For atte, jeg så en tilleggspakke til The Sims 4 som var til både PC og MAC, men ... ikke noe the sims 4. :P Jeg har ikke giddi å stresse siden jeg er fornøyd med 3, men ... man må jo bare prøve ut når det kommer til the sims :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kanskje vet - er det sånn at det enda ikke har komme til Mac? For atte, jeg så en tilleggspakke til The Sims 4 som var til både PC og MAC, men ... ikke noe the sims 4. :P Jeg har ikke giddi å stresse siden jeg er fornøyd med 3, men ... man må jo bare prøve ut når det kommer til the sims :P

Sims 4 er til mac også ja :) bare last det ned fra origin, de har salg der nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest imperio

det er game pack jo! det viste jeg ikke. 

Ser på en review på youtube nå, om den ser bra ut så kjøper jeg den :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kontakte Origin kundeservice, de kan gi deg hele Sims 2-samlingen. De hadde en kampanje for en liten stund siden, men gir det fortsatt bort til de som spør :)

Man får det gratis? :O fungerer det til Mac?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...