Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Enig, småbarn og dyr må nesten bare komme snart.

 

Jeg håper at om/når de tar med høyhus igjen, at leilighets-opplegget da blir sånn som det var i sims2. Jeg likte aldri hvordan det var i sims3. Det var gøy å kunne bygge rekkehus og sånt, også flyttet det automatisk inn andre familier, eller så kunne man flytte inn flere familier selv. Det var gøy. Måten de gjorde det på i sims3 var helt korka, syns jeg :/ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

Ja! Høyhus ala Sims 2 stemmer jeg også for! Og spiraltrapper hadde vært supert. Jeg ønsker også oppvaskmaskin, feriesteder med både opplevelser og oppdrag som i Sims 3, og biler/mopeder med tilhørende mulighet til å bygge garasje. Jeg er egentlig ikke så opptatt av toddlers og dyr men om kjæledyr er neste utvidelse, sier jeg ikke nei takk til både kjæledyr og dyreparker/naturområder med ville dyr.

 

Når jeg tenker etter så vil jeg vel egentlig ha mest mulig fortest mulig! :biggrin:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å lage fiskebutikk. Men det ser så stygt ut i monterne og benker. Så slettet hele dritten og ga opp  :fnise:

Ikke kan man selge fiskene levende. Skuffende. 

Orket ikke å prøve frosker og insekter, men får vell ikke an å selge de heller. 

 

Lese det jeg også! Så håper småbarn og dyr er rett rundt hjørnet! Ikke mer tull nå, nå vil vi ha det alle har ropt etter fra starten av!

 

Vil også ha høyhus, biler, heis og spiraltrapper! 

Spiraltrapper har jeg savnet. De vanlige tar jo halve huset.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Høyhus ala Sims 2 stemmer jeg også for! Og spiraltrapper hadde vært supert. Jeg ønsker også oppvaskmaskin, feriesteder med både opplevelser og oppdrag som i Sims 3, og biler/mopeder med tilhørende mulighet til å bygge garasje. Jeg er egentlig ikke så opptatt av toddlers og dyr men om kjæledyr er neste utvidelse, sier jeg ikke nei takk til både kjæledyr og dyreparker/naturområder med ville dyr.

 

Når jeg tenker etter så vil jeg vel egentlig ha mest mulig fortest mulig! :biggrin:

Hahah enig :)

 

Jeg håper egentlig at de tar med en pakke som er som den øyparadis-pakken til sims3, den syntes jeg var kjempemorsom. Likte møblene og alt som var med også, og spesielt verdenen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hahah enig :)

 

Jeg håper egentlig at de tar med en pakke som er som den øyparadis-pakken til sims3, den syntes jeg var kjempemorsom. Likte møblene og alt som var med også, og spesielt verdenen. 

 

Øyparadis var en av mine store favoritter i 3-serien! hvis jeg måtte ha valgt tre utvidelser i sims 3, så hadde det blitt reiseliv, overnaturlig og øyparadis. Det var disse tre jeg hadde det mest moro med og fikk mest ut av.

 

Det jeg savner aller mest i Sims 4, og som gjør at spillet aldri tar helt av i mine øyne, er opplevelser. Selv etter litt stæsj, jobber, utendørsliv og ny by er fremdeles følelsen av innestengt gullfiskbolle veldig til stede. Der jeg kunne spille sims 1, 2 og 3 i timesvis og stadig finne nye ting å glede meg over, føler jeg at alt nytt til Sims 4 er gøy ei kort stund før moroa er oppbrukt og man lengter etter nytt innhold. Get to work var ikke så verst da, det ga jo en del ekstra å gjøre i spillet, men jeg gikk rimelig fort lei av det også.

 

Reiseliv-utvidelsen i sims 3 var jo første utvidelse mener jeg å huske, men likevel hadde jeg det moro med alle gravkamrene, oppgavene og bygging av ferieboliger helt til siste gangene jeg spilte sims 3. Jeg er ganske sikker på at det ennå finnes ting jeg ikke har prøvd eller opplevd i sims 3, selv etter uendelige antall timer med spilling. Den følelsen får jeg overhodet ikke i sims 4. Der blir alt nytt så fort oppbrukt og kjedelig.

 

Kanskje jeg rett og slett har blitt så gammel at jeg har ramlet ut av målgruppa deres :tristbla:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare tvillinger :/ noen som vet hvorfor? Eller hvordan jeg kan få det til å stoppe? Jeg vil ikke alltid ha tvillinger, det er sykt irriterende.

Anonymous poster hash: fd339...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest imperio

Grrrrr!!!!!!

 

Har spilt sims siden 11. Og den stygge mannen nekter å bli gravid! har hatt sex med 4 romvesner. Blitt "obducted" en gang!! men han nekter å bli gravid!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare tvillinger :/ noen som vet hvorfor? Eller hvordan jeg kan få det til å stoppe? Jeg vil ikke alltid ha tvillinger, det er sykt irriterende.

Anonymous poster hash: fd339...406

Skjer ofte med meg og,men faktisk de siste gangene har jeg ikke fått det aner ikke hva som er forskjellen:S

Anonymous poster hash: 6fa58...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare tvillinger :/ noen som vet hvorfor? Eller hvordan jeg kan få det til å stoppe? Jeg vil ikke alltid ha tvillinger, det er sykt irriterende.

Anonymous poster hash: fd339...406

Min helt private teori er at hvis du prøver å bli gravid flere ganger etterhverandre blir det tvillinger. (Vent med å prøve på nytt til du ikke lenger for opp alternativet "ta graviditetstest" når du klikker på toalettet. Etter at jeg begynte med dette har jeg ikke fått tvillinger, men har ikke fått så veldig mange barn heller, tror det er seks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Nå har jeg spilt siden 8 i går kveld. Og startet med å drepe 2 av simmene.

 

Idag klokken 5 så døde de jævlene! 

Hva fader er det som skjer?!! Hvorfor tar det en evighet å drepe en sim?! 

Ikke kan vi ha barn med spøkelser heller.. wtf! 

 

Jo mer jeg spiller sims 4, jo dårligere blir det!

De har også fjernet muligheten til å bli gravid med alien om du er mann! 

Endret av imperio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Tatt meg en time å bli "forelsket" i mannen med ljåen. Er det ikke mulig å ha barn med han lengre?!!

Det kommer jo ikke opp noe mulighet til det.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Ting jeg HATER med sims 4 så langt:

 

Grim Reaper, hvorfor går det ikke å ha sex med han?! De er GIFT!!!

 

Spøkelse babyer, hvorfor er ikke det mulig lengre?!

 

Tar en evighet å dø!!

 

Klin umulig å bli bortført av aliens

 

Menn kan ikke bli gravid, ever. 

 

Sims 4 suger så hardt at jeg klikker snart  :fnise:

Vurderer sterkt å avinstallere hele skiten og installere sims 3 på denne pc'en i stedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Jeg jukset, som alltid. La til grim reaper til familien, så brukte jeg cas.fulleditmode og lagde et barn av Grim R. 

 

OMG hun er pen!!!!!!! 

Noen få ting er mods, men ansiktet ble slik da jeg lagde barn av Grim R. 

Hun heter Aria, for mannen er romvesen og heter Astro  :fnise:

post-90797-0-56063000-1435678873_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

og game pack er?

Henger ikke med lengre..... get to work er game pack?

Game pack var vel som stæsj bare med et par ekstra ting eller noe? Ikke sikker selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Game pack var vel som stæsj bare med et par ekstra ting eller noe? Ikke sikker selv

Forvirrende! 

 

Bare jeg som synes det er litt irriterende.. når de kommer med 4 pakker på 6 måneder fult av ubrukelige ting. Det eneste som har kommet så langt, som er brukbar, er get to work. Der fikk du en god del for pengene liksom. Mens de andre pakkene er overpriset til tusen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Gleder meg men er forberedt på at det blir en liten skuffelse (ja jeg har utviklet en ganske stor skepsis til Sims 4). Når skal de komme med skikkelige ferieturer, kjæledyr, årstider, overnaturlige greier og generelt sett mer som skjer utenfor hjemmet til simmene?

 

Jeg har startet på ny by i dag med en rik familie (far og datter) og en mer arbeiderklassefamilie (mor og sønn). Skal utvide byen etterhvert men inntil videre skal de to familiene bli kjent med hverandre og så skal jeg prøve å skape en historie og slektssaga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outdoor retreat er en game pack. Expansion packs er masse nytt innhold, både spillinnhold og stæsj, game packs er litt nytt spillinnhold og stæsj, stuff packs er bare stæsj. Forvirrende, teit og unødvendig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...