Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella

Game packs er sikkert et resultat av at de startet på en expansion pack men ikke fikk til alt de skulle ha med, så da selger de det rimeligere under navnet "game pack" :fnise:

Håper spa innebærer spiraltrapper men det er vel i overkant mye å håpe på :rolleyes:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest imperio

Game packs er sikkert et resultat av at de startet på en expansion pack men ikke fikk til alt de skulle ha med, så da selger de det rimeligere under navnet "game pack" :fnise:

Håper spa innebærer spiraltrapper men det er vel i overkant mye å håpe på :rolleyes:

håper det jeg også  :fnise:

Liker å lage små, koselige hjem. Men om du plasserer en trapp inn så blir jo huset svært, for å få plass  :fnise:

Begynner å bli ganske utålmodig nå. Det å lage en familie er ikke gøy lengre! Rett fra baby til barn gir jo null mening! synes det er artig å må lære småbarn å snakke, og gå og slike ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, denne tråden her gidder jeg ikke mer. Får inntrykk av at dere bare har gått inn for å mislike spillet pga det mangler visse ting, og at ingen mengde pakker eller gratis oppdateringer (som begge deler kommer mye hyppigere enn ved tidligere Sims-spill) er godt nok. Holder meg til reddit for videre diskusjoner av spillet, ikke bare er stemningen bedre, men der er utviklerne aktive og kommenterer, og hører på hva spillerne ønsker videre.

Anonymous poster hash: e96b8...b41
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Nei, denne tråden her gidder jeg ikke mer. Får inntrykk av at dere bare har gått inn for å mislike spillet pga det mangler visse ting, og at ingen mengde pakker eller gratis oppdateringer (som begge deler kommer mye hyppigere enn ved tidligere Sims-spill) er godt nok. Holder meg til reddit for videre diskusjoner av spillet, ikke bare er stemningen bedre, men der er utviklerne aktive og kommenterer, og hører på hva spillerne ønsker videre.

De pakkene er svindyre i forhold til hva du får! Og når de selger en og en pakke for 100kr+ som ikke har halvparten av de tingene vi fikk i ett før, da blir jeg provosert! 

Og når de da legger ut nytt spill annen hver måned så blir det svindyrt for ingenting. 

Har ikke hørt om èn person som faktisk er fornøyd med sims 4 100%. 

Og når de da fjerner enkle ting som oppvaskmaskin, halvvegger og småbarn, men heller kaster bort tiden på randome pakker som veranda og party pakken, da er det ikke rart at folk reagerer. 

Slike unødvendige pakker kan de heller komme med ETTER at man faktisk har fått noe som gjør spillet verdt å spille. 

Og de tingene vi har fått gratis skulle bare mangle. For det var ting som faktisk skulle ha vært med i grunnspillet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

ser på sims 3 reviews på youtube. Gleder meg til å se dyrene i sims 4! Håper de ser bra ut :D Og at vi får like mange div raser, og hester :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ser på sims 3 reviews på youtube. Gleder meg til å se dyrene i sims 4! Håper de ser bra ut :D Og at vi får like mange div raser, og hester :D 

Kanskje det kommer både husdyr, spiraltrapper og småbarn i spa-pakken? Hvilket spa er fullstendig uten? Det er lov å håpe.

Til ab over her: jeg er ganske fornøyd med sims 4, men det er selvfølgelig en del ting jeg savner fra sim 3. (Særlig designverktøyet.) Men til det ev. kommer sims 5 er nok sims 4 det spillet jeg kommer til å spille mest.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Kanskje det kommer både husdyr, spiraltrapper og småbarn i spa-pakken? Hvilket spa er fullstendig uten? Det er lov å håpe.

Til ab over her: jeg er ganske fornøyd med sims 4, men det er selvfølgelig en del ting jeg savner fra sim 3. (Særlig designverktøyet.) Men til det ev. kommer sims 5 er nok sims 4 det spillet jeg kommer til å spille mest.

Håper vi får spiraltrapper ihvertfall! Hvis det er det så kjøper jeg det.

Gleder meg til kjæledyr og årstider! 

Anbefaler å sjekke ut div reviews fra sims 3, sykt mye ting som kom med vær pakke! her snakker vi 30 div klær og hår. Pluss en haug med nye ting og gameplay! 

Gleder meg til å spille sims 3 igjen, må få fikset gamle pc'en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg er ganske sikker på at de fleste her faktisk har gått inn for å like spillet, siden vi har likt de tidligere spillene og så veldig frem til Sims 4. Det er jo akkurat derfor folk blir skuffet når vi føler at de omtrent bare kaster smuler til oss. Det er jo ganske fjernt å tro at folk som har negative meninger om spillet har bestemt seg for å ikke like det. Hvorfor skulle vi gidde å spille spillet og engasjere oss i denne tråden om vi allerede hadde dømt spillet nord og ned?

Jeg liker Sims 4 og setter veldig pris på de gratis oppdateringene med spillinnhold, men synes sims 4 så langt ikke har klart å nå opp til den spillegleden som jeg har opplevd med tidligere Sims-spill. Siden det koster en del penger å kjøpe game packs, utvidelsespakker og stæsjpakker så blir man selvsagt skuffet når de ikke innfrir forventningene. Det var selvsagt ikke alt av tilleggspakker og stæsjpakker jeg likte i tidligere serier heller, men de jeg likte var til gjengjeld virkelig gode, så gode at jeg kunne spille på nytt og på nytt uten å gå lei. Så langt har Get to work vært en liten høydare som faktisk gjorde spillet mye morsommere å spille, men ellers har det jevnt over vært kjedelig til tross for at jeg stadig har hatt store forventninger om at snaaart kommer pakken som får meg til å gli inn i timesvis med uavbrutt spilling sånn som i tidligere sims-spill. Det har så langt ikke skjedd men jeg skal da sannelig si i fra den dagen det skjer! :) For ja, jeg har ikke mistet troen enda. Det er derfor jeg fremdeles spiller og skriver her i tråden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg installerte party-pakken er simmene mine blitt invitert i bursdagsselskap, men verten er jo alltid misfornøyd. "Denne festen kunne gått bedre." Hva skal jeg gjøre for at de skal være fornøyd med festen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Så du mener at de av oss som elsker spillet og som har spilt sims helt i fra starten av, skal ikke uttrykke vår skuffelse i forhold til at sim 4 offisielt har endt opp som en fiasko? De (Rachel Franklin) har jo selv innrømmet at de bommet "litt" i forhold til å møte spillerene på halvveien. 

Selve kjernen til sims4 var "emotions" og simmene klarer ikke engang å registrere at partneren har seg rett foran dem eller at en av deres nærmeste falt om og døde - foran dem. Skal du virkelig sitte der og si at vi skal bare være takknemlig for at vi brukte penger på et spill som ikke lever opp til mantraet til EA/Maxis? Sims 4 endte opp på samme måte som simcity. Spillet bombet. De har brukt 5 år på et spill hvor systemet de har brukt har gjort spillet ganske begrenset i forhold til innhold. En av simguruene gikk nettopp ut og sa at solsenger ikke var noe som kom til å bli inkludert, for det ville bli for dyrt for dem å lage. Systemet de har brukt gjør det for vanskelig for dem. Noe som er det mest bisarre med tanken på at sims 2 som kom ut for 10 år siden fikk dette helt fint til.

Så du må bare sitte der og kose deg med et spill som ble slengt sammen etter at det første konseptet deres ble skrapt opp og att på til punge ut en formue for det, men ikke gå på andre for at de uttrykker sin skuffelse. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Så du mener at de av oss som elsker spillet og som har spilt sims helt i fra starten av, skal ikke uttrykke vår skuffelse i forhold til at sim 4 offisielt har endt opp som en fiasko? De (Rachel Franklin) har jo selv innrømmet at de bommet "litt" i forhold til å møte spillerene på halvveien. 

Selve kjernen til sims4 var "emotions" og simmene klarer ikke engang å registrere at partneren har seg rett foran dem eller at en av deres nærmeste falt om og døde - foran dem. Skal du virkelig sitte der og si at vi skal bare være takknemlig for at vi brukte penger på et spill som ikke lever opp til mantraet til EA/Maxis? Sims 4 endte opp på samme måte som simcity. Spillet bombet. De har brukt 5 år på et spill hvor systemet de har brukt har gjort spillet ganske begrenset i forhold til innhold. En av simguruene gikk nettopp ut og sa at solsenger ikke var noe som kom til å bli inkludert, for det ville bli for dyrt for dem å lage. Systemet de har brukt gjør det for vanskelig for dem. Noe som er det mest bisarre med tanken på at sims 2 som kom ut for 10 år siden fikk dette helt fint til.

Så du må bare sitte der og kose deg med et spill som ble slengt sammen etter at det første konseptet deres ble skrapt opp og att på til punge ut en formue for det, men ikke gå på andre for at de uttrykker sin skuffelse. 

Amen!

Jeg har vært skuffet over sims 4, men tenkt "det blir bedre". 

Men så så jeg på en del reviews av gamle sims 3 tilleggspakker. Ble sjokkert over hvor mye vi fikk med! Det er snakk om 100 møbler og div til huset, 50-60 klær, hårfrisyrer og sminke!

Nye skills, hobbyer.. og gameplay var fra en annen verden!! Noen fikk du ny by, en haug med rabbitholes etc. Bare se på adventure spillet, fikk jo sinnsykt mye med på det! 

Det var så mye i én tilleggspakke, når du sammenligner det med sims 4 pakkene så ser du hvor laterlig lite vi får for pengen! 

Sims 3 pets, vi fikk 46 katteraser, 72 store hunderaser, 46 småe hunderaser og 30 hesteraser! og en haug med "smådyr" som slanger, hamster, fugler, skilpadder etc. Og ikke for å glemme gameplayen, og alt utstyret og klærne vi fikk med.

Tviler sterkt på at vi får så mange forskjellige raser i sims 4 kjæledyr! 

Når de ikke har et program som ikke er sterkt nok til å lage en enkel solseng en gang, så sier det litt hvor svakt sims 4 kan bli. Spørs hva de gjør utav det så klart, men så langt så ser det ganske mørkt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"This pack has a lot of awesome spa related build and buy content! Place one of the two large aquarium that can hold up to 6 caught fish. The fish will swim around and bottomdwellers will hang out on the bottom."

Det kommer ordentlig akvarium med den nye game packen :D

http://sims-online.com/buy-sims-4-spa-day-game-pack/

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det har vært "game packs" tidligere også. De ble bare kalt "stæsj"...

Anonymous poster hash: 6fa32...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Det har vært "game packs" tidligere også. De ble bare kalt "stæsj"...

Anonymous poster hash: 6fa32...8bb

Nei, de har fremdeles stæsjpakker i tillegg til game packs (og expansion packs). Førstnevnte er bare ting og tang mens sistnevnte er utvidet game play i tillegg til ting og tang. Expansion packs har enda mere utvidet game play og flere nye ting og tang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den forrige game packen (Outdoor retreat) hadde 77 ting i cas og 86 i build mode. Synes det er ganske mye jeg.

Anonymous poster hash: 7f9db...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tror dere blir neste expansion pack da, og når tror dere den kommer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere blir neste expansion pack da, og når tror dere den kommer? :)

Tror det blir byliv eller overnaturlig, og rundt august/oktober. Håper mest på årstider, kjæledyr eller generasjoner, men de to første kommer nesten garantert ikke på en stund.

9. juli kommer halv-vegger og muligheten til å låse dører i en gratis oppdatering :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir byliv eller overnaturlig, og rundt august/oktober. Håper mest på årstider, kjæledyr eller generasjoner, men de to første kommer nesten garantert ikke på en stund.

9. juli kommer halv-vegger og muligheten til å låse dører i en gratis oppdatering :)

Håper på byliv (da måå vi jo få spiraltrapper og heiser :Nikke: ).

Og hurraaa!! Har virkelig savnet halvvegger, og muligheten til å låse dører når jeg bygger leilighetskompleks.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...