Poppie Skrevet 31. mars 2015 #1961 Del Skrevet 31. mars 2015 Står på Kinguin at jeg ikke får koden før 2.april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chifru Skrevet 31. mars 2015 #1962 Del Skrevet 31. mars 2015 Står på Kinguin at jeg ikke får koden før 2.april HVA!? Jeg har vært innstilt i over en uke nå på at jeg får den nå klokken 00.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyttebæra Skrevet 31. mars 2015 #1963 Del Skrevet 31. mars 2015 Er jo en grunn for at det er nedtelling på origin da? som går ut om 6 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 31. mars 2015 #1964 Del Skrevet 31. mars 2015 HVA!? Jeg har vært innstilt i over en uke nå på at jeg får den nå klokken 00.00 Er jo en grunn for at det er nedtelling på origin da? som går ut om 6 minutter Krysser fingrene! Finner det ut om 6 min Men får jo ikke lastet ned til Origin før jeg får koden fra Kinguin, så hjelper ikke om Origin åpner for nedlasting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyttebæra Skrevet 31. mars 2015 #1965 Del Skrevet 31. mars 2015 Mitt spill driver å laster ned nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patronus Skrevet 31. mars 2015 #1966 Del Skrevet 31. mars 2015 Mitt spill driver å laster ned nå Mitt og! *gjeeesp* jeg er trøtt og har en 3 åring som våkner klokken 6 i morgen Men jeg måå bare prøve litt! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyttebæra Skrevet 31. mars 2015 #1967 Del Skrevet 31. mars 2015 Jeg får spilt det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 31. mars 2015 #1968 Del Skrevet 31. mars 2015 Jeg får spilt det nå Bestilte du fra Kinguin? Ingenting her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyttebæra Skrevet 31. mars 2015 #1969 Del Skrevet 31. mars 2015 Neei, fra Origin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alethia Skrevet 31. mars 2015 #1970 Del Skrevet 31. mars 2015 Venter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppvaskhanske Skrevet 31. mars 2015 #1971 Del Skrevet 31. mars 2015 Laster ned her og men var nesten ferdig nedlastet i sted, så begynte den å laste ned på nytt?!? Så må vente enda lenger står 30 min nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 31. mars 2015 #1972 Del Skrevet 31. mars 2015 (endret) Snakket med support på Kinguin, må vente til 2.april da de holder seg til amerikansk dato. Nesten så jeg er fristet til å avlyse påskeferien, bli "syk" eller noe Kos dere masse med spillet, og post gjerne om hva dere synes! Endret 31. mars 2015 av Poppie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppvaskhanske Skrevet 31. mars 2015 #1973 Del Skrevet 31. mars 2015 Snakket med support på Kinguin, må vente til 2.april da de holder seg til amerikansk dato. Nesten så jeg er fristet til å avlyse påskeferien, bli "syk" eller noe Kos dere masse med spillet, og post gjerne om hva dere synes! Så kjedelig da :/ Ja, skjønner det frister er glad jeg ikke har planer før til helgen, og mannen er bortreist så får jeg spilt sims i ro og fred! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 31. mars 2015 #1974 Del Skrevet 31. mars 2015 Oii, bra jeg leste her!! Var sikker på at det kom den 2. jeg! Laster ned nå! Heldigvis er nettet her såpass kjapt at det kun tar rundt 5-10 minutter :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #1975 Del Skrevet 31. mars 2015 Det er morsomt å se dere glede dere så til sims 4, og like å spille det så godt - Enda dere gjerne har familie, er 10 år eldre enn meg også videre :D Anonymous poster hash: ed70d...822 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyttebæra Skrevet 1. april 2015 #1976 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg fikk opp beskjeden: "The sims 4 har sluttet å virke" også måtte jeg lukke programmet.. Dette har aldri kommet opp før, men etter jeg kjøpte denne utvidelsespakken så kom den nesten med engang.. Dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 1. april 2015 #1977 Del Skrevet 1. april 2015 Nå går jeg og legger meg etter over tre timer med Sims! Får fortsette med forskersimmen min i morra. Er fornøyd så langt, bortsett fra at jeg synes det er litt kjedelig med så få tomter. Synes kanskje Magnolia Promenade burde hatt flere tomter å bruke. Men ellers ser det bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 1. april 2015 #1978 Del Skrevet 1. april 2015 Nå går jeg og legger meg etter over tre timer med Sims! Får fortsette med forskersimmen min i morra. Er fornøyd så langt, bortsett fra at jeg synes det er litt kjedelig med så få tomter. Synes kanskje Magnolia Promenade burde hatt flere tomter å bruke. Men ellers ser det bra ut. Jeg forstår ikke helt det med at det alltid er så få tomter. Må si at dem har gjort en bra jobb med å lage et fint nytt nabolag og at det er fine detaljer og områder rundt tomtene, men ville heller hatt et par til tomter. Det finnes jo plass til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1979 Del Skrevet 1. april 2015 Kan jeg ikke starte butikk i eget hus? Fikk ordnet et eget rom i huset jeg tenkte å selge malerier, men det går ikke? Anonymous poster hash: d5cc0...6cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patronus Skrevet 1. april 2015 #1980 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg elsker utvidelses pakken! Har til nå bare fått prøvd meg litt på legeyrket, men er veldig fornøyd så langt. Liker også at man kan velge om man vil bli med eller ikke! Men stort minus er lasteskjermen, til og fra jobb.. Gleder meg til å forske videre i kveld :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå