Kragebein Skrevet 31. mars 2015 #1941 Del Skrevet 31. mars 2015 Stoler på deg, så jeg forhåndsbestilte! Kan jeg laste det ned fra kl 00.01 ikveld? :D det ligger ikke under mine spill enda iallefall...Anonymous poster hash: d5cc0...6cc Det legger seg ikke under mine spill, men hvis du holder inne over Sims 4 og trykker på informasjonsikonet, så ligger det der Det er vel ikke før 2. april det kommer ut i Europa, men hvis du har forhåndsbestilt så mener jeg at det skal være mulig å laste ned før det, ja. Går jo som sagt an å bruke VPN for å spille det tidligere, men jeg er litt usikker på hvordan fremgangsmåten vil være når man bruker nett delt fra mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 31. mars 2015 #1942 Del Skrevet 31. mars 2015 Jeg har ikke fått spilt så mye enda. Sjekka bare ut magnolia promenade som bare har fire tomter, men dette visste jeg allerede. La merke til at de samme ansatte jobber i alle butikkene. Måtte le litt da de ansatte der var frustrerte simmene mine som bor i nabolaget Første som møtte meg var Gabrielle Solis som butikkansatt Bygde også et lite baketi i full fart. Nå skal jeg sette meg ned og spille min første dag som ansatt på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 31. mars 2015 #1943 Del Skrevet 31. mars 2015 (endret) Nedtellingen på origin er på 11 timer nå :D Endret 31. mars 2015 av Pompom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 31. mars 2015 #1944 Del Skrevet 31. mars 2015 Så mange pasienter, så liten tid... Er altfor få ansatte på sykehuset synes jeg Og nå ble jeg bortført av romvesener!! Gjorde ingenting for å trigge dette. Simmen min bare våknet om om natta for å undersøke et merkelig lys ute. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 31. mars 2015 #1945 Del Skrevet 31. mars 2015 Noen som vet om et godt VPN program til Mac? Ingen av de jeg har testet er det mulig å søke etter servere på; må skrive inn spesifikk adresse. Jeg har ikke tålmodighet til dette her! Såå mange poster i tumblr-feeden min om GTW, og jeg vil også ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 31. mars 2015 #1946 Del Skrevet 31. mars 2015 Hun hadde endelig råd til å ta første steg mot drømmen hennes om å drive et suksessfult bakeri... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 31. mars 2015 #1947 Del Skrevet 31. mars 2015 Mangler 40 kr for å kjøpe sims 4 på jobben... Vill spille kl 12 i natt !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 31. mars 2015 #1948 Del Skrevet 31. mars 2015 Så mange pasienter, så liten tid... Er altfor få ansatte på sykehuset synes jeg Og nå ble jeg bortført av romvesener!! Gjorde ingenting for å trigge dette. Simmen min bare våknet om om natta for å undersøke et merkelig lys ute. Så mange pasienter, så liten tid... Er altfor få ansatte på sykehuset synes jeg Og nå ble jeg bortført av romvesener!! Gjorde ingenting for å trigge dette. Simmen min bare våknet om om natta for å undersøke et merkelig lys ute. Jeg har hørt at det er ALT for lett å bli bortført sv romvesener nå. Var en kar som ble kidnappet tre ganger på bare noen timer. Jeg er ikke interessert i romvesener og overnaturlige ting, så det er litt kjipt egentlig :/ Jeg tror jeg skal få kokkesimmen min til å bli baker. Jeg vil spille nååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sayuri Skrevet 31. mars 2015 #1949 Del Skrevet 31. mars 2015 Hvorfor er det så få farger på ting? Skulle ønske man kunne skifte farge slik man kunne på the sims 3 skuffende 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppvaskhanske Skrevet 31. mars 2015 #1950 Del Skrevet 31. mars 2015 Forhåndsbestilte akkurat På Jobben og ferdig å betale (på origin), men spillet har ikke kommet på listen under Mine Spill. Er det fordi det ikke er utgitt i Norge enda? Og ser at det står det er 8 timer til spillet kommer, men vil det si at man kan spille om 8 timer, eller at man kan laste det ned om 8 timer, men ikke spille før 2 april (trodde det var da det skulle bli utgitt?) Forvirret nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 31. mars 2015 #1951 Del Skrevet 31. mars 2015 Forhåndsbestilte akkurat På Jobben og ferdig å betale (på origin), men spillet har ikke kommet på listen under Mine Spill. Er det fordi det ikke er utgitt i Norge enda? Og ser at det står det er 8 timer til spillet kommer, men vil det si at man kan spille om 8 timer, eller at man kan laste det ned om 8 timer, men ikke spille før 2 april (trodde det var da det skulle bli utgitt?) Forvirret nå!! På origin står det at det er tilgjengelig 01 April kl 00:00, som jeg da vil tolke som at det er tilgjengelig i Norge ved midnatt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 31. mars 2015 #1952 Del Skrevet 31. mars 2015 Forhåndsbestilte akkurat På Jobben og ferdig å betale (på origin), men spillet har ikke kommet på listen under Mine Spill. Er det fordi det ikke er utgitt i Norge enda? Og ser at det står det er 8 timer til spillet kommer, men vil det si at man kan spille om 8 timer, eller at man kan laste det ned om 8 timer, men ikke spille før 2 april (trodde det var da det skulle bli utgitt?) Forvirret nå!! Hold over Sims 4 og trykk på informasjonsikonet, På Jobben legger seg der som en DLC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppvaskhanske Skrevet 31. mars 2015 #1953 Del Skrevet 31. mars 2015 På origin står det at det er tilgjengelig 01 April kl 00:00, som jeg da vil tolke som at det er tilgjengelig i Norge ved midnatt i dag. Ja, er jo naturlig å tolke det slik! Gjør ingenting det altså, 1 dag tidligere enn jeg trodde det gleder meg !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppvaskhanske Skrevet 31. mars 2015 #1954 Del Skrevet 31. mars 2015 Hold over Sims 4 og trykk på informasjonsikonet, På Jobben legger seg der som en DLC. Ja, fant ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 31. mars 2015 #1955 Del Skrevet 31. mars 2015 Origin nekter å ta betalingen min...klarer ikke bekrefte noen av kortene, og paypal får bare feilmelding 10048 Får prøve Kinguin... Må spille i kveld, da daten min er på guttevors og jeg sa jeg kanskje fikk besøk av en venninne. Tør ikke innrømme at jeg er sim-o-holiker helt enda 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 31. mars 2015 #1956 Del Skrevet 31. mars 2015 Jeg er så spent!!! Kan ikke spille midnatt fordi jeg må på jobb klokken 7, men når jeg kommer hjem i morgen så er det show time! I mellomtiden kan jeg vel bestemme meg for hva jeg skal bli først. Tror det blir lege... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 31. mars 2015 #1957 Del Skrevet 31. mars 2015 Men blæ...får vel ikke koden før klokka har tippa tolv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chifru Skrevet 31. mars 2015 #1958 Del Skrevet 31. mars 2015 Var veldig fristet til å bruke den koreanske metoden som nevnt ovenfor her, helt til jeg oppdaga alt jeg måtte gjøre. Er ikke så veldig dyktig på slike avanserte oppgaver på data, så får vente til 00.00 i natt. Noen fler som har prøvd å spille med den nye pakken? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 31. mars 2015 #1959 Del Skrevet 31. mars 2015 Var veldig fristet til å bruke den koreanske metoden som nevnt ovenfor her, helt til jeg oppdaga alt jeg måtte gjøre. Er ikke så veldig dyktig på slike avanserte oppgaver på data, så får vente til 00.00 i natt. Noen fler som har prøvd å spille med den nye pakken? *nysgjerrig* Jeg tenkte også at det skulle bli for komplisert, men det var egentlig ganske lett Spilte for det meste legekarrieren idag. Må si at det ble litt repeterende etterhvert bortsett fra når man får akutte pasienter, men det er veldig sjeldent. Har ikke hatt noen fødsler enda. Begynte såvidt på forskerkarrieren, men måtte avslutte for mannen ville ha pc'n. Tenker at hun er forsker skal gifte seg og flytte med mannen sin etterhvert, og da skal mannen drive butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyttebæra Skrevet 31. mars 2015 #1960 Del Skrevet 31. mars 2015 Har kjøpt meg The sims 4 på jobben, nå Får jeg ikke lastet det ned før om 2 timer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå