Chifru Skrevet 12. september 2014 #961 Del Skrevet 12. september 2014 Jepp, skjedde med meg i hele går.. Men når jeg startet det nå, så oppdaterte spillet seg, kanskje det hjelper Kom oppdatering med meg også for et par dagen siden, og det var da det begynte å kræsje.... Skikkelig irriterende, for jeg er blitt superhekta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 12. september 2014 #962 Del Skrevet 12. september 2014 Nå har jeg bare spilt i 5 min, men skal slå meg skikkelig løs idag. Meen, er det bare meg som synes at sim-skaperen var veldig amatør forhold til sims 3? Eller er det meg som har gått glipp av en oppdatering eller ikke forstår helt hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 12. september 2014 #963 Del Skrevet 12. september 2014 Idag når jeg spillte var dama høygravid. Mannen satte seg på kne bak henne og kjørte med en lekebil på rumpa hennes mens han hadde en ond latter... Merkelig. Hahah seriøst? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. september 2014 #964 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg hadde bare sims 3 og kjæledyr og jeg syntes faktisk ikke det er så mye som mangler jeg da. Var mye mer frustrert når jeg kjøpte sims 3 og jeg mangle mye fra sims 2, men det va rjo ikke så rart når jeg hadde samtlige tilleggspakker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 12. september 2014 #965 Del Skrevet 12. september 2014 Simmen min nekter plutselig å vaske opp! Prøvde tilogmed å kjøpe henne en ny vask, men fortsatt ville hun ikke. Drittkjerring. Endte med at jeg solgte haugen med oppvask for hele NULL penger. Min å!! Er en haug m stinkende oppvask i utstyrslista! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 12. september 2014 #966 Del Skrevet 12. september 2014 Min å!! Er en haug m stinkende oppvask i utstyrslista! Bare selg det i stedet, så blir du kvitt det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 12. september 2014 #967 Del Skrevet 12. september 2014 Spillet har kræsjet en gang for meg så langt. Det frøys mens jeg skulle legge nye tak på huset. Ellers har jeg ikke hatt noen problemer Måtte le da simmen min var på date. Han og daten satt ved et bord med tre stoler og prater og flørter. Plutselig setter en random sim seg på den siste stolen og bate sitter der og gliser og nikker xD simmene har fortsatt ikke sosiale antenner som fungerer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 12. september 2014 #968 Del Skrevet 12. september 2014 Spillet har kræsjet en gang for meg så langt. Det frøys mens jeg skulle legge nye tak på huset. Ellers har jeg ikke hatt noen problemer Måtte le da simmen min var på date. Han og daten satt ved et bord med tre stoler og prater og flørter. Plutselig setter en random sim seg på den siste stolen og bate sitter der og gliser og nikker xD simmene har fortsatt ikke sosiale antenner som fungerer de er nå litt søte de simmene. Hehe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 12. september 2014 #969 Del Skrevet 12. september 2014 Ja Forresten, simmene mine ser ikke gamle ut når de blir gamle. Ser bare ut som vanloge voksne med grått hår... I CAS ser de gamle ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #970 Del Skrevet 12. september 2014 Lurer litt på åssen det er å spille en ondskapsfull sim som jobber i kriminellyrket! Anonymous poster hash: 265fc...48f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 12. september 2014 #971 Del Skrevet 12. september 2014 Lurer litt på åssen det er å spille en ondskapsfull sim som jobber i kriminellyrket! Anonymous poster hash: 265fc...48f Prøv! Og fortell hvordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl86 Skrevet 12. september 2014 #972 Del Skrevet 12. september 2014 Hahah seriøst? Ja, det er helt sant. I kveld la en fremmed sim seg i senga mi. Da tok hun en vill dans på gulvet og rullet med øynene.. mye rart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 12. september 2014 #973 Del Skrevet 12. september 2014 Du kan kjøpe en sånn dyr søppelbøtte som gjør at du får penger hver gang du kaster ting i den Hvilken søppelbøtte er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 12. september 2014 #974 Del Skrevet 12. september 2014 Hvilken søppelbøtte er det? http://simsvip.com/forums/attachments/9-4-14-19-and-oh-yea-i-also-bought-this-futuristic-looking-trash-can-jpg.197/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 12. september 2014 #975 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg skulle prøve å skaffe venner til barna i husstanden så hele fammen dro til parken. Der var det mange kids og det så ut til å gå bra i starten, men så så jeg at det ene barnet hadde personlighetstreket ond. Og det ble jo ikke bra.. Ble mye krangling og det kom voksne bort å deltok i samtalen og det ballet på seg. Så måtte mora bort å smelle med kjeften litt De andre voksne var jo slemme mot barna mine Moren i husstanden min har personlighetstrekket snill så hun ble trist av de onde simmene Så å skaffe venner var jammen ikke lett.. Ikke for de voksne heller. Prøvde å spille sjakk med en som satt i parken, men ble bare ubehagelig samtale.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 12. september 2014 #976 Del Skrevet 12. september 2014 Noen som har et screenshot av sim-skaperen sin? Jeg tror seriøst at det er noe galt med min...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #977 Del Skrevet 12. september 2014 Noen som har et screenshot av sim-skaperen sin? Jeg tror seriøst at det er noe galt med min...... Du kan jo søke på youtube! Der ligger mange klipp Anonymous poster hash: 94e07...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 12. september 2014 #978 Del Skrevet 12. september 2014 Du kan jo søke på youtube! Der ligger mange klipp Anonymous poster hash: 94e07...d0d Har gjort det, og der ser det ut til at min er feil. Men så igjen, så er det en del som ser ut slik som min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #979 Del Skrevet 12. september 2014 Prøv! Og fortell hvordan det gikk Oooog da var jeg igang! Eller.. skal lage simmen først! Mann eller dame? Anonymous poster hash: 265fc...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 12. september 2014 #980 Del Skrevet 12. september 2014 Oooog da var jeg igang! Eller.. skal lage simmen først! Mann eller dame? Anonymous poster hash: 265fc...48f Ops! Er meg btw! Lurer også på om det finnes ting man kan laste ned til spillet? Klær, møbler etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå