Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Jepp, skjedde med meg i hele går.. Men når jeg startet det nå, så oppdaterte spillet seg, kanskje det hjelper :)

Kom oppdatering med meg også for et par dagen siden, og det var da det begynte å kræsje.... Skikkelig irriterende, for jeg er blitt superhekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg bare spilt i 5 min, men skal slå meg skikkelig løs idag.

Meen, er det bare meg som synes at sim-skaperen var veldig amatør forhold til sims 3? Eller er det meg som har gått glipp av en oppdatering eller ikke forstår helt hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag når jeg spillte var dama høygravid. Mannen satte seg på kne bak henne og kjørte med en lekebil på rumpa hennes mens han hadde en ond latter... Merkelig. :)

Hahah seriøst? :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare sims 3 og kjæledyr og jeg syntes faktisk ikke det er så mye som mangler jeg da. Var mye mer frustrert når jeg kjøpte sims 3 og jeg mangle mye fra sims 2, men det va rjo ikke så rart når jeg hadde samtlige tilleggspakker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simmen min nekter plutselig å vaske opp! :snurt:

Prøvde tilogmed å kjøpe henne en ny vask, men fortsatt ville hun ikke. Drittkjerring.

Endte med at jeg solgte haugen med oppvask for hele NULL penger. :snurt:

Min å!! Er en haug m stinkende oppvask i utstyrslista!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spillet har kræsjet en gang for meg så langt. Det frøys mens jeg skulle legge nye tak på huset. Ellers har jeg ikke hatt noen problemer :)

Måtte le da simmen min var på date. Han og daten satt ved et bord med tre stoler og prater og flørter. Plutselig setter en random sim seg på den siste stolen og bate sitter der og gliser og nikker xD simmene har fortsatt ikke sosiale antenner som fungerer :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Spillet har kræsjet en gang for meg så langt. Det frøys mens jeg skulle legge nye tak på huset. Ellers har jeg ikke hatt noen problemer :)

Måtte le da simmen min var på date. Han og daten satt ved et bord med tre stoler og prater og flørter. Plutselig setter en random sim seg på den siste stolen og bate sitter der og gliser og nikker xD simmene har fortsatt ikke sosiale antenner som fungerer :P

de er nå litt søte de simmene. Hehe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :)

Forresten, simmene mine ser ikke gamle ut når de blir gamle. Ser bare ut som vanloge voksne med grått hår... I CAS ser de gamle ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på åssen det er å spille en ondskapsfull sim som jobber i kriminellyrket! :P

Anonymous poster hash: 265fc...48f
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på åssen det er å spille en ondskapsfull sim som jobber i kriminellyrket! :PAnonymous poster hash: 265fc...48f

Prøv! Og fortell hvordan det gikk :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah seriøst? :skratte:

Ja, det er helt sant. I kveld la en fremmed sim seg i senga mi. Da tok hun en vill dans på gulvet og rullet med øynene.. mye rart.
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe en sånn dyr søppelbøtte som gjør at du får penger hver gang du kaster ting i den :jepp:

Hvilken søppelbøtte er det?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle prøve å skaffe venner til barna i husstanden så hele fammen dro til parken. Der var det mange kids og det så ut til å gå bra i starten, men så så jeg at det ene barnet hadde personlighetstreket ond. Og det ble jo ikke bra.. Ble mye krangling og det kom voksne bort å deltok i samtalen og det ballet på seg. Så måtte mora bort å smelle med kjeften litt :fnise: De andre voksne var jo slemme mot barna mine :opplyser: Moren i husstanden min har personlighetstrekket snill så hun ble trist av de onde simmene :fnise:

Så å skaffe venner var jammen ikke lett.. Ikke for de voksne heller. Prøvde å spille sjakk med en som satt i parken, men ble bare ubehagelig samtale.. :vetikke:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har et screenshot av sim-skaperen sin? Jeg tror seriøst at det er noe galt med min......

Du kan jo søke på youtube! Der ligger mange klipp :)

Anonymous poster hash: 94e07...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo søke på youtube! Der ligger mange klipp :)

Anonymous poster hash: 94e07...d0d

Har gjort det, og der ser det ut til at min er feil. Men så igjen, så er det en del som ser ut slik som min. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv! Og fortell hvordan det gikk :Nikke:

Oooog da var jeg igang! Eller.. skal lage simmen først! Mann eller dame? :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooog da var jeg igang! Eller.. skal lage simmen først! Mann eller dame? :plystre:

Ops! Er meg btw!

Lurer også på om det finnes ting man kan laste ned til spillet? Klær, møbler etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...