Gjest Keikolina Skrevet 1. september 2014 #361 Del Skrevet 1. september 2014 Lyst til å kjøpe the sims 4, men tror jeg venter til det har vært ute litt. Kjedelig betale 500 kr for noe jeg ikke kommer til å spille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 1. september 2014 #362 Del Skrevet 1. september 2014 Origin har visst "great game garanti" som gjør at man kan få pengene igjen innen 24 timer om man ikke liker spillet. Mon tro om jeg skal kjøpe det allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #363 Del Skrevet 1. september 2014 Brukeren som vanligvis lager cracks først jobber på den as we speak, men jeg vet ikke når den kommer ut. I morgen tidlig er den nok ute uansett, da har de jo tilgang på alle filene. Oh:D:D Oppdaterer du her om du vet noe nytt? Får ikke sjekket nettet så ofte. Anonymous poster hash: c06eb...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 1. september 2014 #364 Del Skrevet 1. september 2014 Å det visste jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 1. september 2014 #365 Del Skrevet 1. september 2014 Oh:D:D Oppdaterer du her om du vet noe nytt? Får ikke sjekket nettet så ofte. Anonymous poster hash: c06eb...55e Ja! Men jeg kommer ikke til å poste noen lenker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyd Skrevet 1. september 2014 #366 Del Skrevet 1. september 2014 Kan dere ikke poste bilde av den simmen/simmene dere skal starte å spille med? Synes det er så gøy :D Her er min favoritt for øyeblikket: 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 1. september 2014 #367 Del Skrevet 1. september 2014 Kan dere ikke poste bilde av den simmen/simmene dere skal starte å spille med? Synes det er så gøy :D Her er min favoritt for øyeblikket: Hun var pen! Har du laget henne selv eller funnet henne? Og hvor i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyd Skrevet 1. september 2014 #368 Del Skrevet 1. september 2014 Hun var pen! Har du laget henne selv eller funnet henne? Og hvor i såfall Takk :D Lagde henne selv! Skulle gjerne gitt deg brukernavnet mitt sånn at du kunne lastet henne ned, men brukernavnet mitt er så gjenkjennelig Prøver å bytte det, men må svare på et sikkerhetsspørsmål som står med kinesiske tegn ellernoe! Utrolig irriterende, har sendt mail til origin.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 1. september 2014 #369 Del Skrevet 1. september 2014 Kan dere ikke poste bilde av den simmen/simmene dere skal starte å spille med? Synes det er så gøy :D Her er min favoritt for øyeblikket: Hun var søt! Vurderer å starte med hun her: 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #370 Del Skrevet 1. september 2014 Ja! Men jeg kommer ikke til å poste noen lenker. Selvfølgelig:) Iiik:D Nå skjer det snart føler jeg Anonymous poster hash: c06eb...55e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyd Skrevet 1. september 2014 #371 Del Skrevet 1. september 2014 Hun var søt! Vurderer å starte med hun her: Takk, det var din også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 1. september 2014 #372 Del Skrevet 1. september 2014 Hun var pen, ville lagd henne grønn. Elsker aliensa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 1. september 2014 #373 Del Skrevet 1. september 2014 Oi! Jeg har tydeligvis bodd under en stein de siste månedene. Jeg så reklame for Sims 4 her om dagen for første gang, og fant denne tråden først nå Er i full gang med å bruke litt sparepenger på å laste ned fra origin! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #374 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg er så sjalu på dere som kan begynne å spille det!! For første gang misliker jeg å ha mac litt.. Nesten så jeg kjøper meg en pc bare for å få spille he heh h Anonymous poster hash: 33564...310 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 1. september 2014 #375 Del Skrevet 1. september 2014 Er det noen som vet om det er mye fra create-a-sim som ikke er inkludert i demoen? Er så usikker på om jeg bare skal begynne å spille med en gang med simmer jeg allerede har laget eller om det er verdt å gå inn i simskaperen bare for å se og prøve ut alt det nye først. Jeg finner nok fort ut av det selv, lurer bare på om det er noen rykter om det Takk, det var din også :D Takk! :D Hun var pen, ville lagd henne grønn. Elsker aliensa Er det min sim du mener? Kanskje jeg må eksperimentere litt mer med hudfarger før jeg sender henne inn i spillet Når det er sagt så hater jeg at aliens ikke er med i grunnspillet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mymle Skrevet 1. september 2014 #376 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg er så sjalu på dere som kan begynne å spille det!! For første gang misliker jeg å ha mac litt.. Nesten så jeg kjøper meg en pc bare for å få spille he heh h Anonymous poster hash: 33564...310 Du får bruke Boot Camp og installere Windows i tillegg Var det jeg gjorde, hehe. Holder forøvrig på å bli en smule gal av å vente til torsdag, jeg vil spille det NÅÅÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #377 Del Skrevet 1. september 2014 Du får bruke Boot Camp og installere Windows i tillegg Var det jeg gjorde, hehe. Holder forøvrig på å bli en smule gal av å vente til torsdag, jeg vil spille det NÅÅÅ! Koster det penger? Og gjør det ikke maskinen veldig treg? Har en mac fra 2011.. Anonymous poster hash: 33564...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mymle Skrevet 1. september 2014 #378 Del Skrevet 1. september 2014 Koster det penger? Og gjør det ikke maskinen veldig treg? Har en mac fra 2011.. Anonymous poster hash: 33564...310 Windows koster penger hvis du kjøper programvaren. Om den blir tregere avhenger av hvor kraftig maskinen er. Du kan sikkert sjekke det ut på forumet på Mac1.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 1. september 2014 #379 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg har funnet en måte man kan spille spillet på nå! Man kan bruke en VPN Gate siden spillet allerede er ute i Korea, mer kan jeg ikke si uten at det blir ulovlig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 1. september 2014 #380 Del Skrevet 1. september 2014 Det er MASSE i simskaperen som ikke har blitt inkludert i demoen!! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå