Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Spiller dere det allerede? Jeg har forhåndsnedlastet spillet, men trodde ikke man kunne spille før kl 00:00 i natt? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan ikke ta det i bruk før kl tolv i natt:)

Hvorfor får jeg inntrykk av at noen her snakker om hvordan det er å spille sims 4 da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Gleder meg så utrolig mye nå! Har bestilt det så venter på at det kommer i postkassa :) Er veldig glad for at kjæresten nettopp har kjøpt seg en ny bærbar gamingpc *kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg så til midnatt når jeg kan ta i bruk spillet! Jeg har planer om å sitte oppe i natt med Sims og kaffe;) Skal på jobb klokka 7 vel og merke, men jeg klarer det:)

Prioriteringer vetu :D

Anonymous poster hash: 212eb...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De bruker cracks.

Nei? Det er ingen fungerende crack ute enda..

Anonymous poster hash: 212eb...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei? Det er ingen fungerende crack ute enda..

Anonymous poster hash: 212eb...1dd

Jo, det gjør det. Jeg spiller nå..

Anonymous poster hash: 22edb...7b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det gjør det. Jeg spiller nå..

Anonymous poster hash: 22edb...7b4

Skidrow/3dm? Hørte den var skikkelig bugget og ustabil?

Anonymous poster hash: 212eb...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg koden :D Var litt nervøs, for bestilte det på unlimitedgamestore.com, en side jeg aldri hadde hørt om før. Men det kostet bare typ 300 kr der, så nå er jeg ganske lykkelig! Gleder meg til å spille :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter å vurderer om jeg skal legge meg nå og stå opp tidlig for å spille, eller sitte oppe og vente til 00 og spille :P Da må jeg i så fall ha kaffe, normalt legger jeg meg 21 og står opp 5 :P

Jeg spiller heller ikke med cracks tar ikke sjangsen på å ødelegge spillet så gjør det "the real way" satt akkurat og så masse klipp på youtube. Blir bra!

Spent på om pcen takler spillet da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er fordi det er en uvant spillmotor eller hva det er, men jeg klarer ikke spille sims 4 like lenge i strekk som de tidligere versjonene..?

Spiller i tre kvarter og så vil jeg ha en times pause, liksom. Det er sikkert egentlig veldig bra, men får et inntrykk av at jeg kjeder meg mer av denne versjonen :fnise:

Var det jeg var litt redd for! Er det lite å gjøre eller er det tungvint å sette seg inn i den nye måten det er satt opp på? Åååh bare 2 og en halv time igjen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sitter å vurderer om jeg skal legge meg nå og stå opp tidlig for å spille, eller sitte oppe og vente til 00 og spille :P Da må jeg i så fall ha kaffe, normalt legger jeg meg 21 og står opp 5 :P

Jeg spiller heller ikke med cracks tar ikke sjangsen på å ødelegge spillet så gjør det "the real way" satt akkurat og så masse klipp på youtube. Blir bra!

Spent på om pcen takler spillet da :P

Hadde det vært meg ville jeg sittet oppe og ventet til kl 00 :P haha..

Lurer også på om pcen min vil takle spillet! Hååper det!

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får jeg inntrykk av at noen her snakker om hvordan det er å spille sims 4 da?

Bruker ikke crack, bruker en VPN-gate, samme konsept som Media Hint som lar oss bruke amerikansk netflix :)

EA har forresten uttalt seg om akkurat dette, og synes det er greit. Det kommer ikke til å ødelegge noe for meg senere heldigvis!

Endret av Chanchan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda origin har problemer hos mange brukere. Det er pga serverne til EA. Bare Google det. Ikke den eneste som har problemer

Hm, i see, flaks for meg da :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som sitter oppe for å spille i natt får kose dere :).selv tar jeg natta nå ig håper at jeg får spillet i posten imorgen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skidrow/3dm? Hørte den var skikkelig bugget og ustabil?

Anonymous poster hash: 212eb...1dd

Nei. Jeg fikk link av bestevenninnen min, jeg kan evt leite meg gjennom det igjen og legge det ut her om det er ønskelig? :)

Anonymous poster hash: 22edb...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg fikk link av bestevenninnen min, jeg kan evt leite meg gjennom det igjen og legge det ut her om det er ønskelig? :)

Anonymous poster hash: 22edb...7b4

Gjerne det! Om det ikke er stress for deg :)

Anonymous poster hash: 212eb...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fungerer. Men et problem er at den har et stort problem, fordi hver gang simmen din går på dass, eller tar en dusj så forsvinner aldri sensureringa. Og vokser seg bare større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...