Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun kan vel ha spilt alle spillene selvom hun begynte senere? :P

Jaja, var bare genuint nysgjerrig, syns det var litt tidlig :P

Nei, som seksåring.

Okei, ikke noe vondt ment altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått spilt i en 30 min nå ca. Liker det så langt. Litt uvant med alt det nye, stor forskjell fra de tidligere spillene. Går veldig fort å bygge hus og jeg syns denne måten er litt morsommere, for da får jeg det mer som jeg vil. Måtte starte på nytt dog, jeg gikk tom for penger og har ennå ikke noe pengekode. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått spilt i en 30 min nå ca. Liker det så langt. Litt uvant med alt det nye, stor forskjell fra de tidligere spillene. Går veldig fort å bygge hus og jeg syns denne måten er litt morsommere, for da får jeg det mer som jeg vil. Måtte starte på nytt dog, jeg gikk tom for penger og har ennå ikke noe pengekode. :fnise:

Ikke at jeg er noe fan av juksekoder egentlig, men fungerer ikke motherlode på 4? Vil jo gjerne prøve ut div ting i starten, så kjekt med pengekode da :fnise:

Endret av Bruden2015
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke at jeg er noe fan av juksekoder egentlig, men fungerer ikke motherlode på 4? Vil jo gjerne prøve ut div ting i starten, så kjekt med pengekode da :fnise:

Det er jeg ikke sikker på. Kan prøve å se om det funker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg stokk dum eller er det fordi jeg ikle har datamus til laptopen tro.. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal snu møblene mine :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg stokk dum eller er det fordi jeg ikle har datamus til laptopen tro.. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal snu møblene mine :fnise:

Jeg har enda ikke funnet det ut selv. Jeg må bruke musen og snu meg selv rundt der jeg vil plassere møblene. Det er litt irriterendes, for jeg elsker å bygge hus, møblere og dekorere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 her! Spilt siden jeg var liten. Kommer nok alltid til å like dette her... haha, ser for meg som 40 åring og spiller en søndagskveld :fnise:

Jeg er 37 og liker fremdeles å spille Sims av og til, så det skal du ikke se bort i fra :)

Anonymous poster hash: 346ef...ee8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan? Hva er hemmeligheten?

På min var det iallfall kommaknappen på tastaturet. Bare trykka villt til jeg fant den :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På min var det iallfall kommaknappen på tastaturet. Bare trykka villt til jeg fant den :fnise:

Hehe, ja jeg kom på det samme nå isted. Man kan bruke kommaknappen til å snu ting i the sims 3 også. Jeg får prøve den i morgen og forhåpentligvis så funker det ;) Happy simming!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte legge meg i går men NÅ er jeg våken og klar til å sette i gang! Ser ut som ingen har hatt problemer med spillet så satser på det går fint her og. :) :)

hehe håper jeg ikke får sånn creepy baby Stueloff , så en del videoer på youtube i går så jo rent freaky ut:P

Bra å høre det retter på seg når de vokser videre :)

Er veldig fornøyd med at jeg skaffet meg fridager akkurat nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...