Lady Skrevet 9. juni 2014 #141 Del Skrevet 9. juni 2014 Ååh, den "nye" episoden de har lagt ut i dag er jo drit gammel? Det var jo den siste episoden de sendte før de tok den evig lange sesong pausen???? Skulle de ikke legge ut en NY episoe? Sinnsykt skuffet .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klatremusa Skrevet 9. juni 2014 #142 Del Skrevet 9. juni 2014 Finner ingen episode jeg der jeg ser er forrige episode lagt ut i mars eller noe send på pm hvor du ser da?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 9. juni 2014 #143 Del Skrevet 9. juni 2014 Ååh, den "nye" episoden de har lagt ut i dag er jo drit gammel? Det var jo den siste episoden de sendte før de tok den evig lange sesong pausen???? Skulle de ikke legge ut en NY episoe? Sinnsykt skuffet .. I know, de ville sikkert sende en sånn minne-oss-på-første-del-av-sesongen-episode Men vi vil ha ny! Makan til lureri, må sikkert vente til neste uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 9. juni 2014 #144 Del Skrevet 9. juni 2014 Nei, er bare folk som legger ut gammel episode. Tar gjerne en stund før de kommer ut, de blir ikke så høyt prioritert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 9. juni 2014 #145 Del Skrevet 9. juni 2014 I know, de ville sikkert sende en sånn minne-oss-på-første-del-av-sesongen-episode Men vi vil ha ny! Makan til lureri, må sikkert vente til neste uke.. Ja.. Er så lei av å vente nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 9. juni 2014 #146 Del Skrevet 9. juni 2014 Ja.. Er så lei av å vente nå.. I kommentarfeltet til KA er det noen som har lagt ut linker til tilsynelatende den nyeste. Men jeg har ikke prøvd noen av dem, venter til.. du vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 9. juni 2014 #147 Del Skrevet 9. juni 2014 I kommentarfeltet til KA er det noen som har lagt ut linker til tilsynelatende den nyeste. Men jeg har ikke prøvd noen av dem, venter til.. du vet Til KA? Hvem er det? Send link? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 9. juni 2014 #148 Del Skrevet 9. juni 2014 Til KA? Hvem er det? Send link? :D Åja, nei, Kristina Andersen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 9. juni 2014 #149 Del Skrevet 9. juni 2014 Åja, nei, Kristina Andersen Åååh selvfølgelig, nå var jeg dum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 9. juni 2014 #150 Del Skrevet 9. juni 2014 Åååh selvfølgelig, nå var jeg dum Hihihi, neida :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #151 Del Skrevet 10. juni 2014 Åååh selvfølgelig, nå var jeg dum Nei, det var du ikke. Man kan ikke ha gjetteleken hver gang noen skriver initialene til noen. Det burde egentlig ikke være lov her inne. Er det mest irriterende som finnes!Anonymous poster hash: c9f39...67f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #152 Del Skrevet 10. juni 2014 Hvem skjønner egentlig at KA er Kristina Andersen i en tråd om the Kardashians?Anonymous poster hash: 2522a...cf5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #153 Del Skrevet 10. juni 2014 ^ Jeg skjønte det, fordi KA er tidenes største fan av Kardashians og skriver alltid om dem (senest igår). Men var nok bare en glipp fra den som skrev det, de aller færreste skjønner jo det Anonymous poster hash: e01e2...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c44 Skrevet 10. juni 2014 #154 Del Skrevet 10. juni 2014 Gleder meg til å se episode 10 :D Og gratulerer til Kourtney som er gravid, igjen... Hehe Kourtney virker veldig jordnær og er en utrolig flott mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 10. juni 2014 #155 Del Skrevet 10. juni 2014 Kourtney er penest. Kim var pen før. For mye plastikk nå. Synd. Virker jo som at Kim og han Kanye fyren tror de er kongelige. Men hvem er hel og halv søsken her? Vet Kim og de har noen stesøsken å. Går jo helt i surr. Chris Jenner har jo fått barn med mer enn en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 10. juni 2014 #156 Del Skrevet 10. juni 2014 Kourtney er penest. Kim var pen før. For mye plastikk nå. Synd. Virker jo som at Kim og han Kanye fyren tror de er kongelige. Men hvem er hel og halv søsken her? Vet Kim og de har noen stesøsken å. Går jo helt i surr. Chris Jenner har jo fått barn med mer enn en mann. Kim, Kourtney, Khloe(så vidt vi vet atm) og Rob er barn av Kris Jenner og Robert Kardashian. Kylie og Kendall er barn av Kris Jenner og Bruce Jenner. Bruce har også tre sønner og en datter fra tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #157 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg forstod det sånn at det er nye episoder fra søndag 15 juni (i USA).. Anonymous poster hash: f7430...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 10. juni 2014 #158 Del Skrevet 10. juni 2014 Hvem skjønner egentlig at KA er Kristina Andersen i en tråd om the Kardashians?Anonymous poster hash: 2522a...cf5 Nei, det var du ikke. Man kan ikke ha gjetteleken hver gang noen skriver initialene til noen. Det burde egentlig ikke være lov her inne. Er det mest irriterende som finnes!Anonymous poster hash: c9f39...67f Hvem skjønner egentlig at KA er Kristina Andersen i en tråd om the Kardashians?Anonymous poster hash: 2522a...cf5 ^ Jeg skjønte det, fordi KA er tidenes største fan av Kardashians og skriver alltid om dem (senest igår). Men var nok bare en glipp fra den som skrev det, de aller færreste skjønner jo det Anonymous poster hash: e01e2...2dd Trenger ikke være så raske på avtrekkeren her.. Jeg og Lady snakket på PM, hvorpå jeg nevnte Kristina Andersen. Dette var i forkant av det jeg skrev her inne, og trodde hun ville ta referansen. Men skjønner selvsagt at det går an å misse den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 10. juni 2014 #159 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg forstod det sånn at det er nye episoder fra søndag 15 juni (i USA).. Anonymous poster hash: f7430...b2d Sett den nye episoden jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #160 Del Skrevet 10. juni 2014 Kim, Kourtney, Khloe(så vidt vi vet atm) og Rob er barn av Kris Jenner og Robert Kardashian. Kylie og Kendall er barn av Kris Jenner og Bruce Jenner. Bruce har også tre sønner og en datter fra tidligere Jepp. Brody, Burt og Brandon. Og Cassey trooor jeg datteren heter. Anonymous poster hash: 2e716...15e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg