Gå til innhold

Kardashian søstrene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De har pause midt i sesongen. De har hatt det i tidligere sesonger også. Meget irriterende :P

Åh, hvorfor det? Vet du hvor lenge denne pausen varer? Har jo hvertfall vært i snart en mnd nå? Så kjedelig:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, hvorfor det? Vet du hvor lenge denne pausen varer? Har jo hvertfall vært i snart en mnd nå? Så kjedelig:p

Ja, I know! Men jeg vet ikke hvor lenge, eneste jeg vet er at de omtalte den forrig episoden som "mid season finale" :/ Så da får vi håpe at det stemmer, at det er midt i sesongen altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har blitt eldre..? Anonymous poster hash: f420a...943 [?quote]

Så på under et år blir man totalt forandret? Det er ikke lenge siden det ble pause fra serien og hun lignet seg selv der.

Anonymous poster hash: 913e7...1b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, I know! Men jeg vet ikke hvor lenge, eneste jeg vet er at de omtalte den forrig episoden som "mid season finale" :/ Så da får vi håpe at det stemmer, at det er midt i sesongen altså :)

Ja, men de sier ikke noe om når de begynner igjen? Det er dumt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er disse berømte egentlig? Fordi de har penger? Hva er det familien driver med siden de er så søkkrike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ble berømte først fordi faren deres var advokaten til O.J. Så lagde Kim en sextape med en kjent person, så ble det realityshow. Så egentlig er de kjente for å kjente.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult at Selena Gomez er begynt å henge med dem. Lurer på om hun skal være med i serien?



Anonymous poster hash: 40674...fe1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ble berømte først fordi faren deres var advokaten til O.J. Så lagde Kim en sextape med en kjent person, så ble det realityshow. Så egentlig er de kjente for å kjente.

Så en pappa som er kjent advokat og en sextape gjør de berømte? Hadde vært flau over å ha vært berømt hadde jeg vært de!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa

Vanskelig å si. Kim har så sykt mye sminke på, at uten sminke ser hun heeeelt anderledes ut. Hun er pen, men .. synes kansje kourtney ser best ut sammen med khloe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en pappa som er kjent advokat og en sextape gjør de berømte? Hadde vært flau over å ha vært berømt hadde jeg vært de!

Jeg tror ikke egenskaper som flau og skam er noe den familien innehar

Anonymous poster hash: d7786...8f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Må si jeg er sjokkert over 16 åringen der, Kylie som nå henger sammen med Justin Bieber og co. De er da alle over 20. Hun kler seg og oppfører seg som om hun er 25. Hvor er foreldrene? Går ikke denne unge piken på skole?? Hun fester og drikker, sminker seg som fullvoksen dame......og de lettkledde bildene.....Huff.



Anonymous poster hash: 40674...fe1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye episoder av keeping up with the kardashians sesong 9 kommer aldri jo.. :/ Noen som vet når de begynner å legge ut resten av episodene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har det sikkert for travelt med slanking, festing og bryllupsforberedelser ;)



Anonymous poster hash: 40674...fe1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har det sikkert for travelt med slanking, festing og bryllupsforberedelser ;)

Anonymous poster hash: 40674...fe1

De spiller inn episodene nå.....

Anonymous poster hash: 2e716...15e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programmet er så hjernedødt som du får det, men Kim er dritdigg, da.



Anonymous poster hash: d4e5f...8a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hva som er så spesielt med dem. Er de kongelige? *Humre!* ^^

Woow, å være en Kardashian er stoort asså.. :P

Kim virker forøvrig helt dum i pappen, for å være ærlig.

Og lite egnet som mor.

Anonymous poster hash: 3a1f5...9b6

hva vet du om at hun er lite egnet som mor? gud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nye episoder av keeping up with the kardashians sesong 9 kommer aldri jo.. :/ Noen som vet når de begynner å legge ut resten av episodene?

8. juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med Kylie?

Før:http://khloekardashian.celebuzz.com/wp-content/uploads/2011/08/Khloe-Kardashian-Wishes-Kylie-Jenner-a-Happy-14th-Birthday-08101126-580x878.jpg

Nå: http://pmchollywoodlife.files.wordpress.com/2014/01/kendall-jenner-bubble-gum-pink-nails-beauty-lead.jpg?w=600

Hun er ikke til å kjenne igjen. Jeg har sett allle episodene av programmet så jeg vet åssn hu ser ut :P men plutselig så jeg et bilde av henne på nett, og jeg så ikke at det var henne engang.

Anonymous poster hash: 913e7...1b0

Tror hun har sprøyta litt i leppene :P De er betydelig større nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8. juni

Så lenge til :/ Det har jo vært sykt land pause? Blir jo tre mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med Kylie?

Før:http://khloekardashian.celebuzz.com/wp-content/uploads/2011/08/Khloe-Kardashian-Wishes-Kylie-Jenner-a-Happy-14th-Birthday-08101126-580x878.jpg

Nå: http://pmchollywoodlife.files.wordpress.com/2014/01/kendall-jenner-bubble-gum-pink-nails-beauty-lead.jpg?w=600

Hun er ikke til å kjenne igjen. Jeg har sett allle episodene av programmet så jeg vet åssn hu ser ut :P men plutselig så jeg et bilde av henne på nett, og jeg så ikke at det var henne engang.

Anonymous poster hash: 913e7...1b0

Ehm. Det øverste bildet er av Kylie og det andre bildet er Kendall.

Anonymous poster hash: 264c5...35c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...