Gå til innhold

Kardashian søstrene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ååh, den "nye" episoden de har lagt ut i dag er jo drit gammel? Det var jo den siste episoden de sendte før de tok den evig lange sesong pausen???? Skulle de ikke legge ut en NY episoe? :murvegg: Sinnsykt skuffet ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finner ingen episode jeg :( der jeg ser er forrige episode lagt ut i mars eller noe :( send på pm hvor du ser da?:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, den "nye" episoden de har lagt ut i dag er jo drit gammel? Det var jo den siste episoden de sendte før de tok den evig lange sesong pausen???? Skulle de ikke legge ut en NY episoe? :murvegg: Sinnsykt skuffet ..

I know, de ville sikkert sende en sånn minne-oss-på-første-del-av-sesongen-episode :( Men vi vil ha ny! Makan til lureri, må sikkert vente til neste uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er bare folk som legger ut gammel episode. Tar gjerne en stund før de kommer ut, de blir ikke så høyt prioritert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know, de ville sikkert sende en sånn minne-oss-på-første-del-av-sesongen-episode :( Men vi vil ha ny! Makan til lureri, må sikkert vente til neste uke..

Ja.. Er så lei av å vente nå.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Er så lei av å vente nå.. :(

I kommentarfeltet til KA er det noen som har lagt ut linker til tilsynelatende den nyeste. Men jeg har ikke prøvd noen av dem, venter til.. du vet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kommentarfeltet til KA er det noen som har lagt ut linker til tilsynelatende den nyeste. Men jeg har ikke prøvd noen av dem, venter til.. du vet :P

Til KA? Hvem er det? Send link? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh selvfølgelig, nå var jeg dum :fnise:

Nei, det var du ikke. Man kan ikke ha gjetteleken hver gang noen skriver initialene til noen. Det burde egentlig ikke være lov her inne. Er det mest irriterende som finnes!

Anonymous poster hash: c9f39...67f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skjønner egentlig at KA er Kristina Andersen i en tråd om the Kardashians?

Anonymous poster hash: 2522a...cf5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Jeg skjønte det, fordi KA er tidenes største fan av Kardashians og skriver alltid om dem (senest igår).
Men var nok bare en glipp fra den som skrev det, de aller færreste skjønner jo det :)



Anonymous poster hash: e01e2...2dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å se episode 10 :D

Og gratulerer til Kourtney som er gravid, igjen... Hehe :)

Kourtney virker veldig jordnær og er en utrolig flott mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kourtney er penest. Kim var pen før. For mye plastikk nå. Synd. Virker jo som at Kim og han Kanye fyren tror de er kongelige.

Men hvem er hel og halv søsken her? Vet Kim og de har noen stesøsken å. Går jo helt i surr. Chris Jenner har jo fått barn med mer enn en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kourtney er penest. Kim var pen før. For mye plastikk nå. Synd. Virker jo som at Kim og han Kanye fyren tror de er kongelige.

Men hvem er hel og halv søsken her? Vet Kim og de har noen stesøsken å. Går jo helt i surr. Chris Jenner har jo fått barn med mer enn en mann.

Kim, Kourtney, Khloe(så vidt vi vet atm) og Rob er barn av Kris Jenner og Robert Kardashian. Kylie og Kendall er barn av Kris Jenner og Bruce Jenner. Bruce har også tre sønner og en datter fra tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forstod det sånn at det er nye episoder fra søndag 15 juni (i USA)..



Anonymous poster hash: f7430...b2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skjønner egentlig at KA er Kristina Andersen i en tråd om the Kardashians?

Anonymous poster hash: 2522a...cf5

Nei, det var du ikke. Man kan ikke ha gjetteleken hver gang noen skriver initialene til noen. Det burde egentlig ikke være lov her inne. Er det mest irriterende som finnes!

Anonymous poster hash: c9f39...67f

Hvem skjønner egentlig at KA er Kristina Andersen i en tråd om the Kardashians?

Anonymous poster hash: 2522a...cf5

^ Jeg skjønte det, fordi KA er tidenes største fan av Kardashians og skriver alltid om dem (senest igår).

Men var nok bare en glipp fra den som skrev det, de aller færreste skjønner jo det :)

Anonymous poster hash: e01e2...2dd

Trenger ikke være så raske på avtrekkeren her.. Jeg og Lady snakket på PM, hvorpå jeg nevnte Kristina Andersen. Dette var i forkant av det jeg skrev her inne, og trodde hun ville ta referansen. Men skjønner selvsagt at det går an å misse den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstod det sånn at det er nye episoder fra søndag 15 juni (i USA)..

Anonymous poster hash: f7430...b2d

Sett den nye episoden jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim, Kourtney, Khloe(så vidt vi vet atm) og Rob er barn av Kris Jenner og Robert Kardashian. Kylie og Kendall er barn av Kris Jenner og Bruce Jenner. Bruce har også tre sønner og en datter fra tidligere :)

Jepp. Brody, Burt og Brandon. Og Cassey trooor jeg datteren heter.

Anonymous poster hash: 2e716...15e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...