Gå til innhold

Kardashian søstrene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest KrissyHart

den som ikke ser at khloe er datteren til Alex Roldan må jo være blind, eller helt hjernevasket av tv serien og benektelsen til kris

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KrissyHart

kim har fettsugd resten av kroppen og puttet det inn i ræva. dama var kjempe pen FØR alt dette.. nå er hun helt lik alle de andre, uten særpreg. den peneste er khloe og kendall

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri hatt kroppen til Kim. Jeg kan skjønne hvorfor andre vil synes hennes kropp er dritdeilig, men ville heller hatt kroppen til Kourtney og gamletrynet til Kim. Om jeg fikk velge mellom Jenner-jentene i tillegg hadde det vært Kendall både på kropp og ansikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Kroppen til Kim pre-surgery var kjempefin. Ingen i hele verden kan få meg til å tro at hun ikke har fiksa på rompa. Jeg mener, hallo;

http://4.bp.blogspot.com/_ngrAPtzKcj0/TOCHLSek8BI/AAAAAAAABn4/8bdQa74D9UQ/s1600/kim-kardashian-butt-augmentation.jpg

Herregud det er jo bare en annen vinkel. Selfølgelig har hun ikke fikset på den. Har du ikke set Khloe's rumpe? Den er nesten enda større. De har jo slike former.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når har det skjedd? Sjeldent at disse jentene drikker seg sanseløse om ikke aldri...

Huff, folk er så rask til å dømme.

Er vel i grunn mora som drikker mest. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

den som ikke ser at khloe er datteren til Alex Roldan må jo være blind, eller helt hjernevasket av tv serien og benektelsen til kris

Enig i den. Jeg ser tydelig at hun er datteren. Og hele familien vet nok dette, men de har valgt å la det ligge. Og Khloe ser på Robert som sin far og er derfor en Kardashian. Det er slik de vil ha det, og det må man respektere. De må jo få lov å ha sitt privatliv. Ikke noe kjekt for Khloe å vite at hun var en ons og egentlig ikke kjenner sin ekte far? Det var Robert som var hennes far, og det kan ingen ta fra henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

trust me. Hun har ikke tatt implantater. Har Khloe og det da eller?

Men JA, Hun har trent seg til den. Rumpa til både Khloe og Kim er utrolig spenstig og bra. Mye pga trening!

Lipooo. Sikkert fått fett sprøyta inn. Implantater i rumpa er veldig unødvendig. Ingen kan komme her å fortelle meg at denne kroppsfasongen er naturlig, hun har ingen overgang fra rumpe til lår http://i.imgur.com/XLXRO63.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest auroravictoria

Lipooo. Sikkert fått fett sprøyta inn. Implantater i rumpa er veldig unødvendig. Ingen kan komme her å fortelle meg at denne kroppsfasongen er naturlig, hun har ingen overgang fra rumpe til lår http://i.imgur.com/XLXRO63.jpg

Å seriøst. Jeg gidder ikke diskutere hehe..Hun har ikke implantater..De er formfulle de jentene der. That's it. Dessuten vet jeg de trener veldig mye rumpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Jeg husker jo de tidlige episodene hvor søstrene hennes hele tiden gikk å mobbet henne for at hun hadde så mye "junk in the trunck" hehe...Hun har jo alltif hatt stor rumpe og det er det ingen som har lagt sjul på. Tror ikke hun var intr. å ha den større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å seriøst. Jeg gidder ikke diskutere hehe..Hun har ikke implantater..De er formfulle de jentene der. That's it. Dessuten vet jeg de trener veldig mye rumpe!

Har aldri sagt hun har implantater. :P Formfulle er de! Boobsa til Kim er helt fantastiske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest KrissyHart

alle kan jo mene det de vil, men om man ser på ræva hennes objektivt, og ikke som en fan så trenger en ikke være einstein for å se at det er sprøytet inn fett der. en legger ikke KUN på seg på rumpeballene og ikke på lår eller hofter

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen til Kim pre-surgery var kjempefin. Ingen i hele verden kan få meg til å tro at hun ikke har fiksa på rompa. Jeg mener, hallo;

http://4.bp.blogspot.com/_ngrAPtzKcj0/TOCHLSek8BI/AAAAAAAABn4/8bdQa74D9UQ/s1600/kim-kardashian-butt-augmentation.jpg

Det ser ut som om hun har en full bleie under den jeansen. Jeg forbinder det med babyer og demente, ikke Hollywood-glamour og drømmekroppen.

Anonymous poster hash: f7fef...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...