Gå til innhold

Kardashian søstrene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, hun har fått gjenomført en Brazilian Butt Lift. Fett fra andre deler av kroppen bli insjisert i rumpa. Det er derfor det ikke vises på røntgenbildet. En hver idiot kan jo se at hun har fikset på både rumpa og ansiktet, men aldri i verden at hun kommer til å innrømme det.



Anonymous poster hash: f7fef...196
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest auroravictoria

Altså, hun har fått gjenomført en Brazilian Butt Lift. Fett fra andre deler av kroppen bli insjisert i rumpa. Det er derfor det ikke vises på røntgenbildet. En hver idiot kan jo se at hun har fikset på både rumpa og ansiktet, men aldri i verden at hun kommer til å innrømme det.

Anonymous poster hash: f7fef...196

Hun innrømmer jo ansiktet..Dette ser vi jo t.o.m på episodene hvor hun går til klinikken å får alskens injeksjoner i ansikt og lepper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, men bleierumpe har hun ikke alltid hatt. At rumpa hennes er ekte, er drømmetenkning fra din side.



Anonymous poster hash: f7fef...196
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Mulig det, men bleierumpe har hun ikke alltid hatt. At rumpa hennes er ekte, er drømmetenkning fra din side.

Anonymous poster hash: f7fef...196

Hehe ok..Jeg bryr meg ikke, så drømmetenking kan det så være. Jeg står bare fast på det jeg sier og ser. Ikke er jeg noe fan av dama heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å seriøst. Jeg gidder ikke diskutere hehe..Hun har ikke implantater..De er formfulle de jentene der. That's it. Dessuten vet jeg de trener veldig mye rumpe!

Hvordan "vet" du så mye om dem? Som f.eks hvem faren til Khloe er.. Du kan jo ta en hvilken som helst mann og hvis man bare prøver hardt nok, så "ser" man at det er faren hennes. Det er faktisk mulig at to søsken får farens dominerende gener og at en får morens ressesive gener.

Jeg kjenner en som har tyrkisk far og norsk mor. Han er hvit, har blå øyne og mørkblondt hår. Søstra hans har mørkt hår og brune øyne. Så - du VET ingenting om hvem som er faren til hvem.

Anonymous poster hash: cbd14...04f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KrissyHart

dama hadde jo fin spretten rumpe før. større er ikke alltid bedre. ser ikke pent ut lenger.. det bildet der i den rosa kjolen ser jo rumpa hennes helt smashing ut, mange av disse hollywood damene ser seg blindt på noe, og så ødelegger de det med å overdrive. et eksempel er jo lisa rinna og leppene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Hvordan "vet" du så mye om dem? Som f.eks hvem faren til Khloe er.. Du kan jo ta en hvilken som helst mann og hvis man bare prøver hardt nok, så "ser" man at det er faren hennes. Det er faktisk mulig at to søsken får farens dominerende gener og at en får morens ressesive gener.

Jeg kjenner en som har tyrkisk far og norsk mor. Han er hvit, har blå øyne og mørkblondt hår. Søstra hans har mørkt hår og brune øyne. Så - du VET ingenting om hvem som er faren til hvem.

Anonymous poster hash: cbd14...04f

Fordi hun er som snytt utav nesa på'n. Jeg kan ikke bekrefte noe, er bare synsing fra meg også, men jeg er veldig flink til å se detaljer og da spesielt ansikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun er som snytt utav nesa på'n. Jeg kan ikke bekrefte noe, er bare synsing fra meg også, men jeg er veldig flink til å se detaljer og da spesielt ansikt.

Det er hun aldeles ikke.. Bare fordi begge har rundt ansikt? Se på nesa f.eks.. Ikke lik. De ligner bare for at folk skal ha noe å sladre om. Og jeg er rimelig sikker på at de hadde laget en egen storyline i serien om Khloes ekte pappa - det hadde de tjent masse penger på og for the Kardashians er cash king.

Anonymous poster hash: cbd14...04f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Det er hun aldeles ikke.. Bare fordi begge har rundt ansikt? Se på nesa f.eks.. Ikke lik. De ligner bare for at folk skal ha noe å sladre om. Og jeg er rimelig sikker på at de hadde laget en egen storyline i serien om Khloes ekte pappa - det hadde de tjent masse penger på og for the Kardashians er cash king.

Anonymous poster hash: cbd14...04f

Hun kan ikke være mer lik faren sin..Hun er også høy slik som han. Alle i K-klonen er lave. Og Jenner søstrene som også har en lysere far, er mørkere enn henne. Khloe har fått det meste fra sin far. Krusete hår og lys hud. Gener krasjer ja, men dette er faktisk udiskutabelt. http://thecount.com/wp-content/uploads/Khloe-Kardashian-Kris-Jenner-Hair-Dresser-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er første gang jeg hører om at Alex er faren til Khloe, og de er jo egentlig ganske like! Spesielt øynene. Hun er jo ikke spesielt lik søsknene sine eller Robert: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/01/11/article-2085230-0F6AAA0E00000578-834_634x674.jpg

Jada, gener kan slå ut på mange måter, men jeg tror det er noe i det.

Kan godt skjønne at hun ikke har ønsket å ta DNA-test, det er jo som at hele verden du har trodd på snus opp ned, og så skal hele verden se på deg når det skjer.. Hun gjør det nok når hun blir litt eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er denne Alex som dere mener er pappan?

Anonymous poster hash: c9f39...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Alex Roldan er mannen Kris Jenner hadde en affære med rundt tiden ho ble gravid med Khloe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex Roldan er mannen Kris Jenner hadde en affære med rundt tiden ho ble gravid med Khloe.

Hun ligner igrunn veldig på han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun ligner igrunn veldig på han!

Ho gjør kanskje det ja, men nå syns jeg faktisk han og Robert er litt like å jeg da :P

Menmen, uansett hvem det nå er som er faren hennes, så håper jeg folk velger å la det ligge snart. Syns faktisk fryktelig synd på ho :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho gjør kanskje det ja, men nå syns jeg faktisk han og Robert er litt like å jeg da :P

Menmen, uansett hvem det nå er som er faren hennes, så håper jeg folk velger å la det ligge snart. Syns faktisk fryktelig synd på ho :(

Ja.. men tror nok ikke folk slutter å spekulere i det, før hun tar dna test..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Kim var penest før. Men det siste året synes jeg hun har endret seg veldig. Vet ikke hva hun har gjort med ansiktet sitt, men det er så stivt og ikke like "livlig" som før.

Enig. Hun var utrolig pen før da. Jeg syns det er noe veldig rart med munnen hennes, virker nesten som den er litt "lam" eller "nummen". Gjør at hun ser så dum ut.

Anonymous poster hash: 4ecc2...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff levende dukke, så stiv i ansiktet nå. Hvor kan de kline eller annet med en sli stiv munn?? :)



Anonymous poster hash: 40674...fe1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...