Gå til innhold

Falt for besteveninnes sønn - SE&HØR


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha!

Har gått ned mange kilo siste månedene pga forelskelse i ca 30 år yngre mann, men har tenkt at det ikke er noe å satse på.

(Og det var ikke jeg som visste interesse først, selv om jeg fikk med meg at han var attraktiv.)

Dette gir håp, men jeg er redd jeg nok er for feig til å realisere drømmen.

Jeg syns de er modige. Tenk på all fordømmelsen de møter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som gjør saken snodig er at gutten var et barn og ung tenåring de første 6 årene hun kjente han. Hun har nok ikke gått og ventet på at han skulle bli eldre, men for min del så ser jeg forsatt på yngre bekjente fra barne- og ungdomsskolen som barn, på en måte.

Så har man også problemet med at hun har opplevd mer, er på et annet stadie i livet, og han ikke har opplevd noe som helst i forhold til henne. Behov og ønsker for livssituasjonen endrer seg stadig i denne alderen, alle jeg kjenner har hatt minst en eksistensiell krise, sluppet alt, hevet seg på et studie eller reist et kontinent rundt i disse årene. Veldig plutselig. Hva om han vil utforske verden, studere en annen plass osv. Er ikke bare-bare å reise fra kone og stebarn da.

Og at de skal gifte seg for å vise fingeren til motstanderne er ikke en rasjonell handling, og viser hvor dårlig avgjørelser det blir tatt i dette forholdet.



Anonymous poster hash: 6b194...9d3
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har 3 barn i en alder av 31?, er alle fra forskjellige menn?



Anonymous poster hash: fe6ae...334
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har 3 barn i en alder av 31?, er alle fra forskjellige menn?

Anonymous poster hash: fe6ae...334

Det er da ikke noe uvanlig med å ha 3 barn som 31-åring...

Anonymous poster hash: edbb6...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hun har 3 barn i en alder av 31?, er alle fra forskjellige menn?

Anonymous poster hash: fe6ae...334

Synes du det er så merkelig å ha tre barn når man er 31? Jeg hadde fem barn da jeg var 28, med samme mann :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er merkelig når tenåringer er i forhold med folk som er eldre enn de selv. Et par års aldersforskjell er jo OK, men ellers synes jeg man kan vente til man er ferdig med VGS før man går inn i et forhold med noen som er mye eldre eller yngre enn seg selv.

Anonymous poster hash: cf41d...e1b

Så de som er ferdig med vgs kan gå inn i forhold med noen mye eldre eller yngre enn seg selv? 19-åring og 15-åring, for eksempel? Men da er jo ikke den andre personen ferdig med vgs.

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er et perfekt bevis på kvinners hykleri\dobbel moral.



Anonymous poster hash: d7c20...4a8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Denne tråden er et perfekt bevis på kvinners hykleri\dobbel moral.

Anonymous poster hash: d7c20...4a8

Javel? Vil du utdype?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du det er så merkelig å ha tre barn når man er 31? Jeg hadde fem barn da jeg var 28, med samme mann :).

Hehe, så du har ikke akkurat kroppen til hun da har på avataren?;)

Anonymous poster hash: fe6ae...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hehe, så du har ikke akkurat kroppen til hun da har på avataren? ;)

Anonymous poster hash: fe6ae...334

Hvorfor skulle jeg ikke ha det? Det vil si jeg har ikke hennes kropp, jeg har min egen. Tror du kroppen blir ødelagt av graviditeter og fødsler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle jeg ikke ha det? Det vil si jeg har ikke hennes kropp, jeg har min egen. Tror du kroppen blir ødelagt av graviditeter og fødsler?

Ikke ødelagt, men hvis man driver med barneproduksjon på ditt nivå, blir det nok ekstra slitt.

Anonymous poster hash: fe6ae...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ikke ødelagt, men hvis man driver med barneproduksjon på ditt nivå, blir det nok ekstra slitt.

Anonymous poster hash: fe6ae...334

Det er vel en forestilling du har. Mener du at du kan se på kvinner om de har født barn eller ikke, basert på kroppen deres?

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel en forestilling du har. Mener du at du kan se på kvinner om de har født barn eller ikke, basert på kroppen deres?

Nei ikke helt. Når man ser på kvinner kan man utelukke fødsel eller ikke, men man kan ikke så fast om de har født eller ikke. Med andre ord, noen kvinner har så gode kropper at de absolutt ikke kan ha født, men hvis en kvinne har dårlig kropp, kan vi ikke slå fast om hun har født eller ikke.

Anonymous poster hash: fe6ae...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hadde det vært omvendt, at mannen var 31 og jenten 17 , så hadde færre stusset. Det er heller ikke spesielt uvanlig med den aldersforskjellen andre veien. Spesielt når paret er i hvert fall myndige.

Men ja, litt snålt uansett hvilken vei det er.

det hadd3 vært noe annet om denne gutten var over 20. Men poenget oppi dette her handler jo og om hvilkrn dårlig venninne hun er.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Nei ikke helt. Når man ser på kvinner kan man utelukke fødsel eller ikke, men man kan ikke så fast om de har født eller ikke. Med andre ord, noen kvinner har så gode kropper at de absolutt ikke kan ha født, men hvis en kvinne har dårlig kropp, kan vi ikke slå fast om hun har født eller ikke.

Anonymous poster hash: fe6ae...334

Du uttrykker deg uklart. Hva mener du med de linjene jeg har uthevet? Hva mener du kjennetegner kvinner som har født vs kvinner som ikke har født? Nå snakker jeg ikke om purunge tenåringer, men om voksne kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg blir så glad når jeg leser slike innlegg. Da har jeg kanskje ingenting å frykte av sjikane og latterliggjøring om jeg "offentliggjør" mitt forhold til en mann som er 30 år yngre enn meg?

er han over 20? Eller er han under myndighetsalderen? Det har noe å si
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du uttrykker deg uklart. Hva mener du med de linjene jeg har uthevet? Hva mener du kjennetegner kvinner som har født vs kvinner som ikke har født? Nå snakker jeg ikke om purunge tenåringer, men om voksne kvinner.

Les resten hvis du ikke forsto det. Men for åt a det på nytt. Du kan fint slå fast at en veldig deilig kvinne ikke har født. Men hvis kvinnen ikke er deilig, så kan du ikke automatisk slå fast at hun har født.

Anonymous poster hash: fe6ae...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...